SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT]Jak nie zrobie z siebie potwora to żądam o bana.

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11575

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15335
Witam.
Nazywam się Patryk,postanowiłem poprowadzić dzienniczek czysto 4fun-motywacji mam już wystarczajaco dużo :) Przez rok pracowałem na produkcji kół do samochodów,dziennie traciłem na nią 11 godzin życia 8h pracy+3h na dojazdy.Po pracy nie było siły kompletnie na nic,chodziłem na siłownie ale głównie to sie op*****lałem na maxa,do tego doszły jakieś tam kontuzje barków,kolan
itp,a to wszystko przez robote.Dlatego właśnie postanowiłem z tym skończyć,troche pieniędzy sobie odstawiłem no i zaczynamy kontynuacje Świńskiej masy.Ostatnio startowałem na tym forum w projekcie masowym w którym zająłem bodajże 3 miejsce.Aktualnie waże tyle samo co w podsumowaniu projektu,a moja forma odstaje masakrycznie,czyli 6 miesięcy wycięte z życia o-O
Nie jestem zadowolony z dzienniczka którego prowadziłem,także do tego spróbuje się zaangażować na 100%-filmiki,zdjęcia wszystko będzie.

Wiek:Wkrótce 20
Wzrost:173cm
Waga:77kg

Cel:
Zrobić z siebie potwora-masa do listopada-grudnia.

Suplemetnacja:
Omega 3
Witaminy A-Z
Białeczko


Dieta: kcal B T
4 całych jajek (M) 283.3 25.5 19.8
10ml oliwy z oliwek 90 - 10
30g białka 111.3 23.4 0.8
100g chleba 257 8.5 1.4

Saszetka ryżu 360 8.5 0.7
Kurczak 170g 168.3 36.6 2.2

Saszeta ryżu 360 8.5 0.7
Kurczak 170g 168.3 36.6 2.2

Saszetka ryżu 360 8.5 0.7
Kurczak 160g 158.4 34.4 2.1

twaróg półtłusty 250g 360 42.5 14.4
chleb 60g 154.2 5.1 0.8
Suma: 2830.8 238.1 55.8

Ryż raz na jakiś czas będe sobie zamieniał z różnymi kaszami/makaronami itp.Warzywa oczywiście dodaje do wszystkich posiłków(prócz pierwszego)jednakże nie wliczam ich do bilansu kcal.

Trening:
Poniedziałek:Nogi
Wtorek:Klatka+Triceps
Środa:Plecy+kaptury+Biceps
Czwartek:Nogi
Piątek:Klatka+barki+Triceps
Sobota:Plecy+Kaptury+Biceps

Trzy pierwsze treningi podchodzące bardziej pod siłowy,trzy kolejne pod hipertrofie.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15335
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15335
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 158 Napisanych postów 18766 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78757
Witamy Cię o dobry człowieku



Powodzenia i lecisz z tematem!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15335
Postanowiłem zmodyfikowac troche trening i aktualnie prezentuje się to tak:
Poniedziałek:Nogi+brzuch
-Przysiady
-Wyprosty nóg
-Hammer
-Wykroki
-Maszyna na dwójki
-Martwy na prostych
-Maszyna przywodziciel
-Maszyna odwodziciel
-Suwnica,spięcia na palcach
-Maszyna,spięcia na palcach

Wtorek: Klata+Triceps
Klatka:
-Wyciskanie sztangi płasko
-Wyciskanie hantli płasko
-Wyciskanie hantli skos górny
-Wyciskanie hantli skos dolny
Triceps:
-Francuskie hantlem siedząc-jednorącz.
-Francuskie hantlami leżąc.
-Wyciąg górny oburącz.
-Wyciąg górny jednorącz

Środa: Barki+Biceps
Barki:
-Żołnierskie sztangą stojąc
-Unoszenie hantli na boki
-Unoszenie hantli do przodu
-Tylni akton barku-sznurki
Biceps:
-Uginanie sztangą łamaną.
-Uginanie hantlem na modlitewniku.
-Młotkowe hantlem
Czwartek: Plecy+kaptury
-Wiosłowanie sztangą
-Wiosłowanie hantlem
-Wiosłowanie siedząc maszyna
-Przyciąganie uchwytu do brzucha
-Ściąganie uchwytu do mostka
-Martwy ciąg
Kaptury:
-Szrugsy sztangą

Piątek:Nogi
-Przysiady
-Wyprosty nóg
-Hammer
-Wykroki
-Maszyna na dwójki
-Martwy na prostych
-Maszyna przywodziciel
-Maszyna odwodziciel
-Suwnica,spięcia na palcach
-Maszyna,spięcia na palcach
Sobota: Klata+Triceps+Biceps
Klata:
-Wyciskanie sztangi płasko
-Wyciskanie hantli płasko
-Wyciskanie hantli skos górny
-Wyciskanie hantli skos dolny
Triceps:
-Francuskie hantlem siedząc-jednorącz.
-Francuskie hantlami leżąc.
-Wyciąg górny oburącz.
Biceps:
-Uginanie sztangą łamaną.
-Uginanie hantlem na modlitewniku.
-Młotkowe hantlem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21311
wpis dla powiadomek, zapraszam także do siebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 3785 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 21148
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15335
Miło mi,że paczycie :)
11.06.2015 <-- Wczoraj
Trening:
Plecy+kaptury
-Wiosłowanie sztangą
-Wiosłowanie hantlem
-Wiosłowanie siedząc maszyna
-Przyciąganie uchwytu do brzucha
-Ściąganie uchwytu do mostka
-Martwy ciąg
Kaptury:
-Szrugsy sztangą

Staram mieścić się w przedziale 12-6 jednak jest to mój dopiero trzeci tydzień mocnych treningów i progres jest z treningu na trening,trudno mi dobrać dobry ciężar.Nadodatek wczoraj zrobiłem martwy ciąg pierwszy raz od 3-4miesięcy-ciężar mały bo 140kg na ostantią serie,ale kiedy już przynajmniej wróce do rekordowych ciężarów to zaczne wrzucać jakieś filmiki z treningów,myślę,że długo mi to nie zajmie bo wszystko jest robione na 100% :)

Wczoraj po treningu wybrałem się na rybki 5-6h(posiłki oczywiście w pojemnikach) no ale niestety nic nie udało mi się złowić :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 158 Napisanych postów 18766 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78757
140kg przy dobrej technice i rozsądnym tempie to bardzo ładne kg w martwym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15335
PawelSzEvc
140kg przy dobrej technice i rozsądnym tempie to bardzo ładne kg w martwym

Jeżeli będzie 200kg na seryjke przy dobrej technice i rozsądnym tempie to wtedy będe mówił,że to bardzo ładne kg w martwym

12.6.2015 <-- Wczoraj
Piątek:Nogi
-Przysiady
-Wyprosty nóg
-Wykroki
-Maszyna na dwójki
-Maszyna przywodziciel
-Maszyna odwodziciel
-Suwnica,spięcia na palcach
-Maszyna,spięcia na palcach

PIątkowy trening-hipertroficzny po 20 powtórzeń w każdej serii,wywaliłem z tego dnia treningowego hammera oraz martwy na prostych,stwierdziłem,że to zbyt dużo biorąc pod uwage to,że w poniedziałek mam już siłowo nogi :)

13.06.2015 <-- dziś

Niestety dziś siedziałem pół dnia w szkole zaocznej na egzaminach (ostatni dzień) i nie zdążyłem na siłownie..a taką mam chęć rozpiedzielić klatke i łapy,że sobie nawet nie wyobrażacie :P Dziś jedynie co zrobiłem to 5 seryjek na brzuch na kółku oraz trening vacuum.Dodaje trening vacuum na stałe,codziennie rano,po południu oraz przed snem,na tą chwile po 10minut-czyli 3x po 10minut.







Zmieniony przez - Shrom w dniu 2015-06-13 22:14:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 632 Napisanych postów 19242 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 815718
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Activlab na Sport & Fitness Days 2015 - Opole - 30-31.05.2015 !

Następny temat

Ania B. i RedAlert - sukcesy po 40-ce :-)