SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG BOKSERA] Przygotowania do zawodów//bokser7393

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7470

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16509
Witam Was języczkiem
Jest to mój pierwszy blog i zacznę od początku. W skrócie opiszę moją przygodę ze sportem. Od dziecka zresztą jak większość całymi dniami ganiałem za piłką. W szkole zdarzało mi się często reprezentować szkołę w zawodach. Biegi, gry zespołowe, pływanie... To była taka zabawa z sport, chociaż mój dzień opierał się na sporcie. Z czasem zacząłem interesować się piłką ręczną. Grałem w klubie ponad rok. Szło mi całkiem nie źle, ale szkoła i zdrowie nie pozwalało mi na dalsze treningi. Około roku miałem problemy z kolanem, do tej pory nie wiem dokładnie co mi było, każdy lekarz u którego byłem mówił mi co innego. Po roku chodzenia okazało się, że jest wszystko dobrze, więc zacząłem przygodę z boksem. Na początku trenowałem sam w domu. Dorzuciłem do tego jeszcze siłownię w domowych warunkach. Od października chodzę do profesjonalnej siłowni i jadę treningiem FBW (opiszę go niżej). Odradzano mi trening w domu bez trenera, więc poszedłem do klubu. Od tamtej pory, a było to jakieś 3 lata temu dojeżdżam 40km na treningi. Same dojazdy są czasochłonne, ale dla chcącego nic trudnego

Moim celem jest przygotowanie się do zawodów. Priorytetem jest siła, kondycja i wytrzymałość. Przy okazji poprawa sylwetki

Wiek:18
Waga:66kg
Wzrost:180cm
Staż: 3 lata SW, 3 siłownia z przewami
Dieta: Brak - po prostu zdrowo się odżywiać i nie przybrać na wadzę.
Suple: Multiwitamina i Minerały.





Determinacja jest ogromna, chciałbym pokazać klasę na zawodach i nie tracić czasu. Pilnujcie mnie, żebym nie przesadził z treningami, bo i tak się zdarzało.

Mile widziane porady.

No to lecimy!






Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2010-06-08 19:27:36

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16509


Moje fotki z wagą 66 kg ( nie wspomniałem, że chciałbym zbić do 63 kg)

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 75 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5723
Witam będe zaglądał ,życze powodzenia!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16509








j.w



Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2010-06-08 19:33:05

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16509
Pierwszy dzień był w zasadzie wczoraj, ale dopiero dzisiaj się pozbierałem i znalazłem chwilę dla stworzenia blogu.

Dzień 1

8:30 pobudka
8:40 Śniadanie:2 jajka sadzone, kawałek białego chleba, kanapka z miodem, jabłko
10:00 Bieg wytrzymałościowy, stałe tempo z jedną przerwą na rozciąganie. Wg moich obliczeń było około 10 km (mam taką nadzieję, bo po drodze zdychałem jak nigdy )
11:30 Szkoła
Obiad: Ryż z marchewką i groszkiem, trochinkę truskawek
17:26 Pociąg na trening
19:00 Trening (Trochę skakania na skakance, walka z cieniem, ćwiczenia na technikę w parach i tarczowanie. Na koniec rozciągnie na które się nie załapałem bo musiałem śmigać na pociąg powrotny)
21:30 W domu
21:40 ABS II



Na kolacje niestety nie miałem czasu


Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2010-06-08 19:34:57

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1020 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8110
trzymamy kciuki
ps. nie lepiej Ci zostać w wadze półśredniej? czy koniecznie się upierasz na kategorię niżej? bo przy twoich gabarytach 3kg to sporo bez obrazy ale zrzucenie 3kg może Ci odebrać trochę "powera" który też jest Twoim celem
a no tak nie zapytałem... za ile zawody?



Zmieniony przez - shoxu w dniu 2010-06-08 19:42:51

"Dobrym ludziom szczęście sprzyja"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witaj! Dziennik trenującego SW - jak sie postarasz będziesz miał dużo odwiedzin, warto zaglądać gratulacje samozaparcia i chęci treningu mimo dojazdów, tak powinno być!


Kiedy masz dokładnie te zawody? Shoxu dobrze mówi, chyba że już masz z góry ustalone że masz w 63 walczyć i jestes pewny że nie stracisz dużo na zbiciu to zbijaj. Ale ogólnie chudy jesteś, po zawodach przy Twoim wzroście możesz spokojnie pomyslec o treningu masowym i podbić do 69


A i koniecznie wklej rozkład tygodniowy (kiedy siłka i kiedy boks) oraz pokaż plan treningowy z siłki


Sog na zachęte, będe śledzić pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 75 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5723
Jeśli będziesz tak dalej jadł to miniesz sie z zamierzonym celem z tego co tu podałeś to może ci wyjdzie z 1000ckal..po tygodniu nie bdsz miał siły kontynuować przygotowań.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16509
Dzięki
shoxu i raKhu1 może i macie racje z tą wagą. Zawsze walczyłem w półśredniej i zastanawiałem się nad kat. niżej w celu eksperymentalnym. Żeby nie przesadzić zostanę jednak przy 65kg, a dla Was Sogi

andyh Ten dzień to wyjątek, dietę staram się trzymać według wskazówek żywieniowych, czyli 4-5 posiłki dziennie itp. Chociaż muszę przyznać, że wczoraj na treningu czułem się świetnie. Jedzenie nie ciążyło mi na żołądku, czułem, że mam zapas energii i kondycyjnie było o wiele lepiej. Dlatego jutro przed treningiem również za eksperymentuje i kilka godzin przed treningiem nie będę nic jadł. Zobaczę jak to się odbije na treningu.

Planuje trenować mniej więcej tak (jeśli czas pozwoli):
Pon:Rano:Bieg, Rozciąganie
Wieczorem:Trening w klubie, ABS II
Wt: Rano:Bieg, Rozciągnie
Popołudniu: Trening Boksu w domu (technika)
Wieczorem: Trening Domatora (Lafay) patrz poniżej
Śr: Rano:Bieg, Rozciąganie
Wieczorem:Trening w klubie, ABS II
Czw:Rano: Trening Boksu w domu (kondycja, wytrzymałość)
Wieczorem: Siłownia trening FBW patrz poniżej, ABS II
Pt: Rano:Bieg, Rozciąganie
Wieczorem:Trening w klubie, ABS II
Sob:Praca (ewentualnie po pracy trening w klubie kick-boxingu popołudniowy, ale jestem wtedy po nocce w pracy także, jest on po nieprzespanej nocy)
Nie:Praca
Wieczorem: Bieg, Trening Domatora (Lafay)

Co do Biegania: Planuje biegać interwałowo i na wytrzymałość, czyli stałe tempo, długi dystans (około 10-15km). Będę robił przeplatankę w zależności od tego jak się będę czuł i czy będą chęci
Rozciąganie:Różnie to bywa. Rozciąganie całego ciała zajmuje mi około 20 min.
ABS II:Zaczynam 9 poziom. Ostatni Aż się boję





Trening Domatora (Lafay): Dopiero zaczynam, także jadę od drugiego poziomu, zobaczymy jak będzie szło.













Siłownia trening FBW:
Tutaj niestety na razie tylko raz w tygodniu. Nie mam gdzie upchać. Z czasem postaram się znaleźć chwilę.

Plan A
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 3s
Plecy:
- Martwy ciąg 3s
- wiosłowanie hantli 2s
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
- Wyciskanie sztangi skos górny 2s
Barki:
-wyciskanie sztangi z tyłu 3s
- wyciskani hantli na boki 2s
Tricepsy:
-Triceps na wyciągu zza głowy 3s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga stojąc 3s


Plan B
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 3s
- Uginanie nóg na maszynie 2s
Plecy:
- podciąganie 3s
- PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s
Klatka piersiowa:
-wyciskanie w skosie dolnym 3s
- Wyciskanie hantlami 2s
Barki:
- Wyciskanie hantli siedząc 3s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 3s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3s

Ćwiczenia będę zmieniał co jakiś czas, żeby nie popaść w rutynę.



Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2010-06-08 21:48:32

Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2010-06-08 21:49:12

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 75 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5723
Ok rozumiem, co to treningu siłowego to ja bym zamienił FBW na ACT.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16509
Co do terminu zawodów to nie wiem jeszcze dokładnie. Trener mówił, że będą pod koniec czerwca /na początku lipca.

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do oceny na masę!

Następny temat

Plan Siłowy pod SW do Oceny

Black weekend