SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3034246

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 159 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18529
Ciekawa teoria z tą redukcją na wysokich powt. Ja zawsze redukowałem starając się właśnie używać jak największych ciężarów w zakresie 5-6p aby dać bodzieć mięśniom. ćwicząc naturalnie ta droga wydawała się optymalna .. Twoja teoria do mnie przemawia i następną redu zrobię inaczej i zobaczymy. Pro Tip;)

,,life' a bitch and then you die; that's why we get high''
Blog - http://www.sfd.pl/[BLOG]_Władca_pierścieni-t1126934.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2487 Napisanych postów 29916 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 200005
Kończąc już temat białka.
Białko jest najważniejszym elementem.całej układanki.
No wiadomo że dieta ogólnie a potem białko.
Ale czy zjemy 2g białka czy zjemy 3g białka a może 4g białka- jeśli celem jest budowa mięśni- zbyt wiele nam to nie da.
I nie chodzi o to- co czesto można przeczytać- że aby wykorzystać 1g białka trzeba dostarczyć 24kcal.
Chodzi o to że są pewne enzymy które limitu ja wykorzystanie białka do celów budulcowych.
Średnia ilość jaka się pojawia w badaniach to okolice 2g.
Wiadomo.że dochodzi indywidualność każdego z nas.
Bo to jest tylko. Średnia.
Jeden swój max osiągnie na 1.8 inny na 2.5.
Ale.średnio to jest okolice 2g białka na kgmc.
Więcej po prostu Nasz organizm nie jest w stanie wykorzystać.

Ale

Białka mozna jesc więcej po bo bialku samym.w sobie chole#nie ciężko jest przytyć (tluszcz).
Mało tego.
Badania.pokazują że ludzie którzy jedzą więcej białka zamiast łapać Fat to ten Fat palą.

Ale - kolejne - wpływ na wzrost masy mięśniowej jest raczej znikomy.
Tj. Nie ma zbyt wielkich różnic pomiędzy osobami. Które jedzą 2g a które jedzą np. 3 czy 4g.

Różnica jest ale w portfelu.

Z kolei na redukcji dochodzi kolejny element jakim jest sytośc.
Nic nie syci jak białko.
Dodając do tego fakt że białko pozwala palic Fat wniosek mam jeden, w sumie dwa.

Na masie nie przesadzać z ilością białka.
Te 2-2,2g dobrej jakości białka w większości wypadków wystarczą.

Z kolei na redukcji zwłaszcza typu Very Low carb - można spokojnie jeść więcej białka.
Z w.w. powodów.

Do tego dochodzą warzywa które wpływu też nie maja znacznego lub zerowy mógłbym rzec.
Więc na reduckji na prawdę posiłek nie musi wyglądać jak czasami wygląda.
Mała pierś z wody + dwa.liście salaty.

Białka i warzyw można jeść w opór.
Jeśli mowa o redukcji.
To są produkty które nie mają żadnego negatywnego wpływu jeśli chodzi o naszą sylwetkę.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2492 Napisanych postów 11689 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 822004
Wiadomo, że na bardzo małych kaloriach i jak się jest wyprutym to niebezpiecznie wręcz dźwigać duże ciężary.

Ja jednak z nich nie rezygnuje, póki mam na nie siły. A nawet jak się obniży siła, to bym nie rezygnował z tego niskiego zakresu powt.

W moim przypadku zdecydowanie najlepiej opierać się na małym zakresie, ale absolutnie nie rezygnować z dużego.

Jak mam wyciskanie dwa razy w tygodniu, to raz wyciskam siłowo (np do 5-6 powt) a raz w wyższym przedziale (nawet do 16)

Ale tutaj pewnie co człowiek to metoda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 159 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18529
No widzisz ja osobiście redukuje wiadomo przed wakacjami, wtedy też treningi na siłowni staram isę ograniczyć maksymalnie.. wole jednak spędzić ciepły letni dzień na aktywnym wypoczynku nad jeziorem czy w lesie niż przerzucać ciężary na siłowni;) więc tak jak mówisz - co człowiek to metoda;)

,,life' a bitch and then you die; that's why we get high''
Blog - http://www.sfd.pl/[BLOG]_Władca_pierścieni-t1126934.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2487 Napisanych postów 29916 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 200005
Ja specem od treningu nie jestem.
Ale wiem jedno.
Nawet na redukcji nadal trezba dźwigać ciężko.
Ciężkie ćwiczenia/wielostawy plus(wliczając) jakieś ćwiczenie na niskiej liczbie reps.
Ale też wiem że trening na redukcji (zależy jeszcze co reduckja nazywamy ) jeśli jemy naprawdę znikome ilości kcal - to nie może się opierać tylko i wyłącznie na ciężkich ćwiczeniach.
Czy ćwiczeniu na swoich maksach.
To najlepsza metoda do przetrenowania czy złapania kontuzji.
O regeneracji nie wspominając nawet.
Czy o wzroście siły lub masy zwłaszcza.

To po prostu nie idzie w parze.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 250 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2685
Fajną opcją jest też podział na dni siła / hipertrofia , wtedy i dzwigamy ciężko i następnie jesteśmy w stanie ja porządnie rozciągnąć na mniejszej ilości rep i większym czuciu
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 2256 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31526
Solar, testowałeś już wiele metod i planów treningowych. Co powiesz o tym: https://www.t-nation.com/training/the-best-damn-workout-plan-for-natural-lifters

Ma to wg. ciebie sens? Jeśli tak- bardziej pod redu czy masę?

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2487 Napisanych postów 29916 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 200005
Coś nowego od thiba chyba. Ale cokolwiek jest od niego to brałem w ciemno. Ale 6x week nie dla mnie. Nawet zważywszy ci pisze we wstępie (częstotliwość/ objętość).

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2487 Napisanych postów 29916 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 200005
CrazyWolf
Fajną opcją jest też podział na dni siła / hipertrofia , wtedy i dzwigamy ciężko i następnie jesteśmy w stanie ja porządnie rozciągnąć na mniejszej ilości rep i większym czuciu

Nie za bardzo rozumiem dni hipertrofii na redukcji- skoro jesteśmy na minusie i nic nie zbudujemy.
Siła też nie urośnie.
Jedynie co to cun przez pierwsze kilka tygodni będzie się adoptowal.
I wzrost siły- który nie jest de facto wzrostem siły a adaptacja cun - przestanie być zauważalny w tygodniu 4 czy 5.
I ie ,siła nam nie rośnie Tudiez nie spada - jsi zmieniamy trening - tylko tak działa nasz cudowny układ nerwowy.
Jak będziemy dokładać w tygodniu 5+ (bez zmiany treningu) wówczas możemy mówić o realnym wzroście siły.

Co ciągle nie zmienia faktu że dziewica ciezko trezba.
Ale sporo osób- zwłaszcza młodych- przywiązuje zbyt duża uwagę głównie do ciężarów jakie podnoszą.
A to nie tylko ciężary robią robotę.
Ciężarem można się pochwalić wśród kolegów.

Jak już komuś staram się coś pomóc to zawsze na początku pisze aby EGO zostawił w domu i zaczynał od zera.
A ciężar sam przyjdzie.

Btw.
żeby była hipertrofia musi być odpowiednia objętość treningu ale również i plus kcal.
Jak jednego brak to cały mechanizm jest upośledzony lub go nie ma.


Lyle

Robienie dwóch rzeczy naraz
Fundamentalnym problemem jest to, że nasz organizm nie radzi sobie dobrze z robieniem dwóch
rzeczy w tym samym czasie. Zwłaszcza gdy te dwie rzeczy wchodzą ze sobą w konflikt lub mają inne,
fundamentalne wymagania.
Przykładowo trening siłowy i wytrzymałościowy upośledza końcowy efekt. Dlaczego? Trening
siłowy daje sygnał mięśniom aby stały się większe i silniejsze co wymaga większych ilości energii,
glukozy jako paliwa. Trening wytrzymałościowy daje sygnał, aby mięsnie były bardziej efektywne (co w
rezultacie oznacza mniejsze mięśnie) i zużywały mniej energii. Końcowy rezultat jest taki, że organizm
nie może osiągnąć optymalnych rezultatów robić te dwie rzeczy naraz.
Jak się to ma do tracenia tłuszczu i zdobywania mięśnia?
W skrócie, te dwa procesy mają inne wymagania. Tzn. wzrost masy mięśniowej i utrata tkanki
tłuszczowej wymaga innych warunków hormonalnych i żywieniowych. Lecz przyczyna zdobycia masy
mięśniowej jest ta sama co przyczyna zdobycia tkanki tłuszczowej. Analogiczne, wymagania na stratę
tkanki tłuszczowej są te same co na stratę mięśnia


Zmieniony przez - solaros w dniu 2017-01-31 19:00:16

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 519 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12196
A tak z innej beczki :) sol ile już miecha zbudowales przez cały twój okres trenowania ? Ostatnio rozbawil mnie fajny wpis kolesia, naturala ktory twierdzi że przez 8 miesiecy zbudowal 6kg miesa:p. Nie wiem moze masz gdzies pod reka badania na temat przyrostu tkanki miesniowej u naturali, jakie sa realne liczby ? :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja do konca wakacji CKD + IF

Następny temat

Dziennik faftaqa