SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3245496

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2576 Napisanych postów 29964 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200175
...choć po ręcznym obliczeniu mi wyszło:
T0 przy wadze 87,5 i 7,2% to daje 6,3kg fatu [=81,2kg lbm]
T4 przy wadze 90,5 i 8,1% fatu daje 7,3kg fatu [=83,2kg lbm]
2kg lbm
1kg fm

jeśli 2:1 to nie jest źle


Zmieniony przez - solaros w dniu 2014-11-03 14:58:45

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 915 Napisanych postów 6619 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 266770
solarus idzie dobrze i nie przejmuj się tak bardzo.. Bo im bardziej się zaczniejsz przejmowac i kombinować tym sie zacznie p******ić Idz według planu jaki założyłeś na początku
Ja kibicuje i trzymam kciuki żeby p[oszło jak najlepiej

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 41 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2760
solaros
artizmo
Ja krąże jak sinusoida miedzy 8% bf a 13%.

a nie masz tak że krążysz w skali tygodnia tak?
u mnie są dni kiedy czuje się jak młody Bóg
a dwa dni później wyglądam [a może się czuję?] jakbym nie ćwiczył

dzień kiedy robię pomiary nie jest najlepszym dniem
najlpeszy dzien to okolice piątku
wtedy jest szczyt formy w skali tygodnia [juz kilka miesięcy temu to zauważyłem]
drugi dzien regeneracji,przy małej podaży węgli a sporej fatu
nabity,waga największa i jakby mniej fatu

w niedziele - dwa dni później - jest płasko,mniejsza waga
zarazem duzo fatu jakoś [nabicie znika]

ale się nie dziwię bo
mało snu
mniej szamy
mniej płynów
dużo pracy
dużo stresu
i ogólnie wyj**anie na maksa i kapa gotowa


pewnie te pomiary w piątki inaczej by wyglądały .....chociaż odrobinę,ale zawsze +10 do psychy by było



Czytalem, jak pisales ze po kilkudniower regeneracji i na facie chodzisz na mega pompie. Moze jakies opoznienie w systemie:)?

solaros
artizmo
Ja krąże jak sinusoida miedzy 8% bf a 13%.

a nie masz tak że krążysz w skali tygodnia tak?




Ja po zaladowaniu wegli czy ostrego czit mila w ciagu godziny czuje takie nabicie ze az mnie prostuje, natomiast woda podskórna lącznie z plaskoscia przychodzi pozniej. A jeszcze pozniej [jesli dalej ciagne zarcie] przychodzi fat. Z tym fatem czy pogorszeniem sylwetki to ja mam znaczne opoznienie co usypia moja czujnosc , bo wydaje mi zie ze jest zaje z kcal i ze masa idzie sucha a tu efekt zalewania fatem przychodzi za kilka ladnych dni i to w dosyc gwaltowny sposob. I wtedy wiem ze to jest fat a nie chwilowe podlanie woda czy bycie plaskim. Podobnie mam na redu gdzie dlugo dlugo nic a potem nabicie weglami+ water flush i nagle jestem jak mlody Bog:)

Oczywiscie ze w ciagu tygodnia a nawet dnia moj wyglad sie zmienia i co calkiem znacznie i czesciowo jestem w stanie przewidziec lub domyslic sie skad sie to bierze, a czasami nie mam bladego pojecia, Mechanizmy hormonalne znam pobieznie a zbyt wysoki poziom rocket science mnie szybko męczy to tez czesto jestem zaskoczony swoim wygladem . To dla mnie swego rodzaju loteria , ale z 2 strony nie potrzebne mi bylo nigdy zaplanowanie idealne formy na dany dzien bo w zawodach nie startuje , a jak chce se zrobic foty to lapie za komore jak wtedy kiedy jest "ten dzien" hehe . Troche swiadomie moge tym pokierowac a troche to olewam:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 41 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2760
solaros
...choć po ręcznym obliczeniu mi wyszło:
T0 przy wadze 87,5 i 7,2% to daje 6,3kg fatu [=81,2kg lbm]
T4 przy wadze 90,5 i 8,1% fatu daje 7,3kg fatu [=83,2kg lbm]
2kg lbm
1kg fm

jeśli 2:1 to nie jest źle


Zmieniony przez - solaros w dniu 2014-11-03 14:58:45



masz zaj**iste predyspozycje i umiejetnosci by zmusic swoj organizm do robienia masy , tym bardziej ze juz duzo jej masz i nie cwiczysz od wczoraj wiec trzeba dobrze kombinowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2576 Napisanych postów 29964 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200175
Dlatego jak widze ludzi z podobnymi 'genami' jak moje to polecam robic CBL.
Dieta idealna dla endo na masie.

A CN na redukcji.

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2576 Napisanych postów 29964 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200175
Poniedziałek -3.XI - DT



Czas postu: ~15h
Czas uczty: ~9h
+/-1h

Przed treningiem:
War Machine 10g / Attack 2.0 10g
Beta alanina 2g
Cytrulina 2g
BCAA XPRESS 10g


Na treningu:
BCAA XPRESS 10g

Zaraz po treningu:
VITARGO 40g
Protein Essence 15g
Super Natural 12g
Leucyna 5g
Beta alanina 2g


Po treningu (~45min później):
Białko z prochu 50g
Mleko 200ml


Przed posiłkami:
GlucozeneRx 2x1kap.

I Posiłek potreningowy:



1/2 kuraka
fryty 200g
3x ciastko
50g chrupek


II posiłek:


żeberka
ryba wędzona

owoce
masło orzechowe


III posiłek:
Ser żółty 60g
Jogurt 0% 125g
Czekolada 85% 25g
Białko z prochu 50g
Mleko spożywcze 3,2% tłuszczu 200ml

0-3 20ml


Suma całodzienna = ~270g ww

Na noc:
ZMB6 1kap.



ten sam co tydzień temu ale tabelki mi sie pokończyły [bo mam rozpisane na 4tygodnie a nie chce mi sie kombinować aby zrobić jeden wpis] więc nie wrzucę.


Za to wrzucę co innego.
wziąłem wszystkie za i przeciw.
jesli obliczenia sie zgadzają to ratio 2:1[lbm:fm] jestem w stanie uznać za udane,więc droga jaką obrałem również.
więc z racji tego dodaje wungli - tym razem jakieś 25g i tego sie trzymam w dni treningowe przez kolejene 2tygodnie.

Obecnie rozkład BTW w DT wygląda następująco:



Zmieniony przez - solaros w dniu 2014-11-04 19:37:57

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30786
Nie dramatyzuj tak bo tylko się nakręcasz dalej jest bardzo sucho, więc nie ma czym się martwić :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2576 Napisanych postów 29964 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200175
coś nie wchodziła fota



i ta co wrzuciłem już


Komplet na chwile obecną.
Wiadomo że waskularyzacja juz nie taka jak 2 miechy temu,ale dół nadal pajęćzyna,góra też.
Chyba na fotach widać.

Bebzon już większy.
Chyba na fotach widać.


Miałem nie wrzucać od początku do końca fot.
Od tej chwili postaram się dotrzymać danego sobie słowa i sesję kolejną dać dopiero w 2015 roku.


....a teraz ide oyebac kiełbaskę i parówki z grilla z chlebkiem i smalczykiem.





Zmieniony przez - solaros w dniu 2014-11-04 22:02:17

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125433
Nie marudx, brzuch jaoś szczególnie duży nie jest. Czyżbyś był perfekcjonistą?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 10579 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 218349
Forma nadal bardzo dobra... ponarzekać od czasu do czasu tez trzeba .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja do konca wakacji CKD + IF

Następny temat

Dziennik faftaqa

Whey vit