SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]byx007-mój dziennik treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19750

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 441 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10956
Powodzenia w redukcji,wytrwalości a napewno dojdziesz do wymarzonego celu.

Co do treningu to niemasz nic na dwugłowe uda,możesz zmienić np jedno z cwiczeń na plecy na martwy ciąg który jest jednym z podstawowych cwiczeń i angażuje wiele mięśni w tym dwugłowe,albo dodać go raz w tygodniu zamiast ćwiczeń na triceps i biceps tak jak pisał Hubert81

Pozatym dobra dieta i sporo aero i będzie szło

Zmieniony przez - liszka2000 w dniu 2011-09-28 11:31:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 483 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15141
liszka2000, to np. jadę treningiem A-B-A i w środę zrobić martwy ciąg zamiast bica i trica? Tak by było dobrze? W pon i pt bic i tric normalnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 441 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10956
Tak mi sie wydaje bo triceps i biceps pracują też przy innych ćwiczeniach,odpowiednio na klatę i plecy, wiec niema co ich przemęczać natomiast dwujek nierobisz wcale i przydało by sie je robić.
W dodatku MC to super ćwiczenie na siłe i ogólny rozwuj sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 483 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15141
liszka2000, ok, dam MC w środę zamiast tych dwóch ćwiczeń na bic i tric, dam je jako pierwsze ćwiczenie na trening.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2235
Tak, dokładnie MC to potęga i bez niego ani rusz, liszka dobrze pisze. Co do tego jako które ćwiczenie robić MC to też różne opinie słyszałem, niektórzy robią na końcu, inni między innymi ćwiczeniami, a ja robię zawsze na początku.

-Po co ćwiczysz? Przecież i tak umrzesz.
-Ku*wa żeby mieć większą trumnę!

http://www.sfd.pl/WladcaVoX/_Dziennik/_Masiora-t784465.html  -Mój dziennik treningowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 483 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15141
WladcaVoX, tak też zrobię, dam MC na sam początek, dziś trening więc zobaczymy jak będzie. Wczoraj 30 minut biegu.
Dieta raczej trzymana.
Rano owsianka+migdały+3 jajka
W pracy chleb razowy+migdały+ser biały(nie miałem wykluczyć i dać mięcho ale nie miałem w lodówce :/)
Przed bieganiem ziemniaki+2 małe udka pieczone+marchewka
Po bieganiu makaraon+kura+marchewka
Na noc mozarella+parę migdałów+oliwa z oliwek+odrobinę sera białego+czerwona papryka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 441 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10956
Ja zawsze starałem sie dawać MC na koniec treningu gdy nogi były już trochę zmęczone i aby nietrzeba było brac aż tak dużych ciężarów.
Ale jest to oczywiście kwestia indywidualna i zależy jak komu pasuje i co robi w danym dniu.Należy pamiętać tylko o dobrej technice i o rozgrzewce aby odrazu na wstępie kontuzjii jakiejś niezałapać.

a ty musisz popróbować i sprawdzić jak Ci pasuje czy na początku,końcu czy po nogach albo po plecach jeżeli zwykły MC będziesz robił

i chyba ciągle mało białka masz w diecie,w szczególności daj więcej na śniadanie i po treningu gdzie masz największe zapotrzebowanie na białko.
Sprawdz ile masz go dziennie w posiłklach,na sfd jest dobry kalkulator kaloryczny

Zmieniony przez - liszka2000 w dniu 2011-09-29 12:52:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 483 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15141
liszka2000, bezpośrednio po treningu wypijam wpc, czasami wpc+carbo, wiem jestem na redukcji ale czasami robię sobie takie szejka(oczywiście tak żeby bilans się zgadzał). Jeśli chodzi o śniadanie to dam 4 jajka.
MC- będę robił klasyczny, więc dam go albo jak pierwsze ćwiczenie albo po plecach, dziś trening więc zobaczę, wszystko się okaże po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 441 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10956
Jak dajesz jeszcze z prochu to spoko.po prostu nie uwzględniłeś tego w wypisce to wydało się,że masz go za mało.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 483 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15141
liszka2000, jak daję suple to tylko po treningu, czasami na śniadanie jak nie mam czasu, ewentualnie w ciągu dnia ale to bardzo rzadko.


Notatka z 29.09.2011
Miska:
płatki owsianne+mleko+3 jajka+orzechy włoskie+ mały jogurt
W pracy
makaron+cycek z kury+orzechy włoskie+pomidor
makaron+cycek z kury+orzechy włoskie+pomidor
Przed treningiem:
Ziemniaki+udko+jajka+marchewka,groszek
Po treningu:
WPC
Makaron+cycek z mury+brokuły
Ser półtłusty+oliwa z oliwek

Po śniadaniu witaminy+omega-3
na noc, Mg, Zincas, omega-3

Trening:
Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 10 pow. 10x70kg/10x70kg/10x80kg
Plecy: Wiosłowanie końcem sztangi 3s 10pow. 10x40kg
MC 10x70kg/10/70kg/10x80kg
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s 10 pow 10x22,5 na rękę
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s 12pow 10 x 40kg
Brzuch: Skręty ze sztangą na barkach 3x15

Ogólnie dzień pozytywny.:)

Zmieniony przez - byx007 w dniu 2011-09-30 07:47:43
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakim systemem zwiększać obciążenia w trzech planszach Weidera?

Następny temat

Poprawa kondycji

Dzem