SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] xFaridx/Dzienik treningowy

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4202

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Masa ciała

72

Wzrost

176

Obwód klatki

95

Obwód ramienia

34.5

Obwód talii

82-83

Obwód uda

58

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

3x w tyg silownia.

Aktywność niezwiązana z treningami

Areoby od czasu do czasu bardziej forma aktywnego wypoczynku

Cel

Poprawa wynikow w glownych bojach ze wzrostem obwodow.

Ograniczenia żywieniowe

Brak

Stan zdrowia

Zacny!

Zażywane leki

Brak

Ograniczenia treningowe

Brak

Przebyte urazy

Brak

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

Brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

Zalezy

Stosowane dotychczas diety

Redukcyjna 4-5 Posilkow dziennie ok 2100Kcl.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 913
Wioslo


- Wybaczcie za zbyt male doswietlenie... Stryszek robi swoje ale jutjub dopomogl :D
Plaska...



Przysiad Back



Mc klasyk



Squats front



Hantle Plaska jedno powtorzenie spalone.




Ciezary z tego co pamietam. Przysiad 100. Mc 100. Wioslo 65. Lawka 54, Hantle kolo 18,19 +waga gryfu bo nie znam, front squats 80.
tylko jedna seria glowna ale... Widac ze lawka i hantleki to masakra i trzeba poprawic prawie wszystko ale nie mam zielonego pojecia od czego zaczac. Z takich wiekszych rzeczy ktore sam widze tylko na filmach - Za szybka faza negatywna ale sie do niej nie przykladam - bardziej zalezy mi na ciezarze i ogolnej technice niz tucie, przysiad moglby byc glebszy ale zle nie wyglada, glowa w mc i odrobinke w wiosle mogla by byc w optypalniejszej pozycji... No i prosze o kontynuacje bardziej obeznanych :D

P.s Mam takie zakwasy... Chociaz w zasadzie to nazywa sie bolami miesniowymi ... Wszystko jedno... Ta przerwa na pewno cos dala :D



Zmieniony przez - xFaridx w dniu 2014-11-20 18:57:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 913
Trening
Front Squats - x, 40,50,60 Glowna 82x8
Mc klasyk - x,60,70,80 Glowna 102x8
Dumb press - x, 5,7,12 Glowna 20x6
Wyciskanie hantli siedzac - x,5,7 Glowna 12x9
California Press - x, 20, 25, 30, Glowna 32x12
Uginanie hantli chwytem mlotkowym x, 5,10, Glowna 12,5x12

http://www.sfd.pl/Skonsultuj_technikę_ćwiczeń_-t1043452-s26.html

Staralem sie robic tak jak powiedzial roni. Zwiekszyc faze negatywna. Przy Mc myslalem ze zdechne :D O Front Squatsach i hantelkach nie wspominajac. W dodatku mam ciagle "zakwasy" po ostatnim treningu i przerwie. Michy nie wrzucam gdyz wyglada bardzo podobnie do ostatniego wpisu. Z ta roznica ze zjadlem mniej serka a wiecej mleka :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 913
Dieta

Dzisiaj na szybko Okienko zywieniowe 14-10 Jutro Trening i powrzucam filmiki z poprawa... mam nadzieje ze nie beda musieli mni stamtad wynosic.

+ Do diety dorzuce jakies bialko na dobicie pod koniec dnia.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

[BLOG] Zdem - Od zera do kaloryfera

Black weekend