SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] kru_chy / Redukcja - start ze 120 kg

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 42969

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 345 Napisanych postów 9131 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 111379
Cholesterolem sie nie przejmuj, lekko zawyżony u sportowców świadczy o witalności
A pozostałe - mówię szczerze, nie znam się.
Natomiast patrząc na MPV to jest praktycznie w normie. P-LCR lekka nadwyżka.

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1121 Napisanych postów 3774 Wiek 49 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 68413
6 mcy redukcji to raczej na pewno za długo. Z tego, co mi się kojarzy z artów , to po jakichś 12 tygodniach powinno się zrobić z dwa tygodnie przerwy na zerowym bilansie, dać organizmowi odetchnąć i dopiero wrócić do dalszej redukcji.
Niestety nie ma żadnego sensownego spisu artykułów tutaj i w takich sytuacjach mam problem ze znalezieniem :/ .
Inną opcją są ładowania węglowodanami, aby podnieść poziom leptyny.
Przy obniżonym poziomie leptyny, organizm przechodzi w tryb oszczędności, przestaje spalać tłuszcz:
http://www.dietaifitness.pl/2012/11/najwazniejszy-hormon-ktory-tlumi-glod-i-mowi-mozgowi-kiedy-nalezy-przestac-jesc.html

Cholesterol nie jest jakiś zły, kiedyś norma była 220, później obniżyli. Rzucenie palenia może polepszyć parametry.




Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-02-13 22:36:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 6265 Napisanych postów 76018 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754780
Proporcję HDL:LDL warto poprawić. Trójglicerydy również trochę obniżyć. Sam cholesterol jest ok.
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 1482 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56398