SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] krowinn - dziennik

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 643

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
O sobie:
17 latek, który w okresie dziecięcym mocno sobie przytył :P. Nie ukrywam, przez 15 lat jadłem dużo i niezdrowo. 2 lata temu zapisałem się na box i zrozumiałem że sport to coś bez czego nie mogę żyć. Przez rok ćwiczyłem box, nie przywiązywałem dużej uwagi do sylwetki. Jednak po jakimś czasie postanowiłem przerzucić się na siłownie. Chodziłem sobie, machałem ciężarkami, nie za bardzo wiedząc co i jak. Zacząłem studiować, dużo czytałem i pytałem na temat dietetyki/ćwiczeń. Dzięki temu moja wiedza na ten temat się poprawiła i jestem jako tako samodzielny :). Aktualnie przy wzroście 183cm ważę 86kg.

Cel:
Moim celem jest redukcja. Nie mam określonej wagi wyjściowej, nie opieram się na wadze, a na lustrze :). Jeżeli uznam że wyglądam fajnie i będę podobał się sobie, to zakończę redukowanie. Z powodu wyjazdu od ostatnich 2 tygodni miałem przerwę, jednak jutro wracam na pełne obroty. Dlatego rozpiskę treningu i diety podam na jutrzejszy dzień. Dorzucę również fotki z obecnego stanu (te sprzed paru miesięcy się niestety zapodziały). Wspomnę tylko, że nie mam ścisłej diety. Nie zawsze jem to samo, jednak zawsze staram się mieć deficyt.

Suplementacja:
Białko ofc :). Popijam sobie BCAA przed treningiem, lub w trakcie. Łykam witaminki i omegę3. Do tego mam zamiar zainwestować w kreatynę. Innych suplementów nie przewiduję.








Zmieniony przez - krowinn w dniu 2015-09-01 20:51:05

Zmieniony przez - krowinn w dniu 2015-09-01 20:54:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
Na jutrzejszym treningu skatuję klatę i biceps:
Klata:
-wyciskanie sztangi na ławce płaskiej/skośnej w górę/dół 3x12-10-8
-ściąganie linek z bramy 3x15-12-10 lub 4x12-10-10-8
Biceps:
-uginanie ramion na modlitewniku 3x12-10-8
-UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3x10
.UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC-Z RĄCZKĄ WYCIĄGU <-- tutaj lubię skatować łapy do końca. Dlatego robię drop set. Lub 4x12.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
Już po treningu :D. Wcinam właśnie:
-serek wiejski 200g
- 2 banany
-odrobina jogurtu malinowego dla smaku
-4 wafle ryzowe
Deficyt utrzymany, trening udany.


Wypróbowałem nowe ćwiczenie na biceps: uginanie przedramion na wyciągu górnym. I będzie to chyba moje ulubione ćwiczenie na tą partię. Ładnie czuć jak biceps się męczy. Cud malina :D.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22812
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
^ Zazwyczaj utrzymuję coś około 2,5k. Ale to różnie :)

W kuchni żadnych nowości, więc nie ma powodu do chwalenia się fotkami :D. Jutro ze względu na wolny dzień coś pokombinuję i się pochwalę ^^. W poniedziałek powinna mi dojść paczuszka z beta-alanina oraz kreatyną. Wziąłem na próbę, nie oczekuję niczego wielkiego, ale będę mile zaskoczony, jeżeli to co ludzie piszą jest prawdą :)

Przed chwilą wróciłem z mocnego treningu tricepsa i barków. Zrobiłem superserię i rąk praktycznie nie czuję :D. Do tego wleciał brzuch.

Triceps:
-wyciskanie francuskie w siadzie 3x10
-uginanie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia 3x10
-prostowanie ramion na wyciągu 4x12-10-10-8
-pompki w podporze tyłem 4x10-10-8-6 <-- tu miałem odcięcie.

Barki:
-unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x12
-unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tulowia 3x10
-podciaganie sztangi wzdloz tulowia 3x10

brzuch:
-allahy 4x12

Tak to wyglądało, jestem z siebie zadowolony :). Jedyny problem był taki, że przy wykonywaniu ćwiczeń na triceps odczuwałem ból w łokciach. Ktoś wie co mogło być przyczyną?

Pozdro! :)


Zmieniony przez - krowinn w dniu 2015-09-04 20:09:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
Miałem zrobić dzisiaj nogi i plecy, ale kolega namówił mnie na biceps i klatę ^^. Spałem tylko 3 godziny, dlatego trening szedł mi oporowo, ale dałem z siebie 100% :). Jadłospis w normie, deficyt utrzymuje się cały czas, od jutra mam zamiar ucinać ilość węgli. Wagę sprawdzam w sobotę i może dorzucę jakieś foty :). I tak będę robił co tydzien. Rozpisałbym się, ale nie mam siły. Więcej szczegółów postaram się napisać jutro, a teraz uciekam spać. Pozdro! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
do usunięcia :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 130 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1417
..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan treningowy.

Następny temat

Trening w domu.