SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] dziennik Kingi

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
Czas znowu powrócić do prowadzenia dziennika i kontrolowaniu wszystkiego

Do tej pory sama próbowałam eksperymentować na sobie, trochę mi to wychodziło ale doszłam do punktu, z którego nie mogę dalej ruszyć , więc zaczynam współpracę z Ronie220 .

moje aktualne pomiary :
waga:58,4 kg
udo:55 cm
biodra: 89
obw.pasa : 74 cm

aktualna dieta DT BWT 110/230/65
DNT 110/206/75

dzisiejsza dietka

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340433
Okej, wpisuję się.

Jutro bądź pojutrze wrzucę wszystkie wytyczne. Pierw musze przeanalizować dokument, który przesłałaś. Po fotkach oceniam, że już teraz jest dobra forma. Można zaczac prawdziwy trening na kształtowanie sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 755 Napisanych postów 9812 Wiek 20 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 328492
Jedziesz!
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
julcziik dzięki

Dzisiaj pierwszy dzień dietki z nowym rozkładem BWT, dziś był DNT więc rozkład 115/170/88
niska podaż węglowodanów --> doskwiera głód musiałam się zapychać warzywami , raczej wolę większą ilość ale jak trener kazał to tak jest !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
Dzisiaj kolejny dzień bez treningu , jutro juz zaczynam z nowym planem
dzisiaj miska trzymana , znowu lekki głód doskwierał, pod wieczór wleciały 2 piwa , wliczone zostały w bilans dobrze , że tylko na tym się skonczyło silna wola poćwiczona , wokoło chipsy kebaby ... dużoo kebabów ale dałam radę nie skusiłam się w sumie jakos nie miałam chęci





Zmieniony przez - kinga1912 w dniu 2016-04-29 22:18:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
Dzisiaj dzień treningowy, węglowodany trochę zwiększone ale i tak dalej głodna chodziłam

TRENING
PUSH1
1.przysiady ze sztangą 4x8 40/40/40/40
2.wykroki z hantlami 4x10 na nogę 10/10/10/10
3.wyciskanie sztangielek leżąc 4x8 15/15/15/15
4.rozpiętki skos 4x8 7,5/6/6/6
5.wyciskanie żołnierskie 4x8 15/15./17,5/17,5
6.wyciskanie francuskie 4x10 12,5/12,5x7 3x10/10/10

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
Dzisiaj miał być dzień bez treningu ale ze względu na tak ładną pogodę wybrałam się na rower poszło 30 km
Głód dalej doskwiera


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340433
Jakkolwiek to zabrzmi: problem z uczuciem glodu jest jak najbardziej porządany. Przemecz sie jeszcze troche i zobaczymy co pokaza pomiary po tygodniu współpracy.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-05-02 20:25:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340433
Jesli nie jestes pewna co do techniki cwiczen to mozesz nagrać filmy i wstawic tu do oceny badz podeslac na pw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
Ok dam radę :D na razie się zapycham warzywami i wodą żeby nie czuć tak głodu ;p

Ból mięsni utrzymuje się po sobotnim treningu i do tego jeszcze te wczorajsze rowery ale trening wykonany , dla mnie mozna powiedzieć, że z tych lekkich

TRENING
PULL1
1.Mc rumuński 4x8 45 kg
2. podciąganie na drążku 4sama + 6 z gumą/3 sama+6/3sama+6/2 +6
3.wiosłowanie sztangielką 4x10 15/14/14/14
4.miał być facepulls ale że cwiczę w domu i nie mam tego sprzętu było unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4x12 4/2,5/2,5/2,5
5.uginanie ramion ze sztangą 4x 10 13/13/13/13
6. brzuch - wznosy nóg leżac 3x20 plank 3x45 sek

Zamienilam 5 posilków na 4 i chyba lepiej tak bo mam większe porcję i mogę sie dobrze najjeść i z czeka na mnie ostatni posiłek a w nim pół kilograma ziemniaków !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5723
I co do filmików to podesłalabym Ci jakieś w najbliższym czasie bo własnie zastanawiam się czy dobrze mi idzie .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

klatka piersowia

Następny temat

trening na początek dla 15 i 23 latka

nutloveb