SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1055399

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 1445 Napisanych postów 39760 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343615
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 9260 Napisanych postów 8682 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 305453
ale w podróże służbowe nie bierze Franka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7295 Napisanych postów 68804 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912758
Czas ruszyć z tą masą

Dzisiejszy trening, ciężary mocno rozpoznawcze. W pojedynczych seriach lekko nie było, ale na kolejnym w większości będę dorzucał.
Dziś też trenowałem na starych śmieciach, inna siłownia niż ostatnie treningi - w tym wykonywane pod okiem Mariusza, niestety wiąże się to z innymi maszynami/hammerami itd (wybaczcie te notatki w poniższej rozpisce, ale to info dla mnie;) )
Żałuję teraz mocno, że mogłem sobie ponagrywać Mariusza jak pokazywał mi ćwiczenia i wszystko tłumaczył. Teraz nie dość, że spisywałem cały plan z pamięci, to na dodatek jestem pewny, że o czymś zapomniałem i nie będę w stanie tego robić tak, jak mi pokazywał No nic, może uda nam się jeszcze parę razy spotkać i zrobię to lepiej.
Póki co trening klatki i tricepsa na 99% wyglądał tak jak dzisiejszy, z odpowiednimi ruchami i prowadzeniem łokci w ćwiczeniach na klatkę, jak i przede wszystkim na triceps - mocny akcent na głowę długą.



Poza tym miska w skrócie i prostym schemacie, ma wyglądać tak:

1) 100g płatków owsianych/jaglanych +40g odżywki białkowej (jako zblendowany szejk z wodą) LUB 100g płatków + 4-6 białek jaj + 20g odżywki białkowej (jako omlet), trochę owoców.
2) 100g produktu węglowodanowego + 200g mięsa + warzywa
3) 100g produktu węglowodanowego + 200g mięsa + warzywa
4) 100g produktu węglowodanowego + 200g mięsa + warzywa
5) 5 całych jaj (+warzywa opcjonalnie)
LUB 250g łososia (+warzywa opcjonalnie)
LUB 250g Makreli (+warzywa opcjonalnie)
LUB 250g karkówki (+warzywa opcjonalnie)

Dodatkowo w dni treningowe po treningu:
40g odżywki białkowej + 100g ryżu/płatków + dowolne owoce

Nie przeliczałem tego na makro jeszcze; ale szybko można to policzyć.
Póki co staram się przestawić na taką ilość węgli, do których zawsze byłem niejadek. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Szczególnie w dni NT przeczuwam problem ale jak w końcu chcę coś na siebie wrzucić kg to trzeba jeść więcej , prosta sprawa


Ok, nie zanudzając, z weekendu



To już z dzisiaj, na śniadanie wleciały naleśniki (brak foto)
Potem 2x


Spaghetti


Kanapki z tatarem:


Jestem pełny jak świnka, ale łosoś w planach na ostatni posiłek mam nadzieje,ze sie zmiesci ;)

Z ciekawostek, Franek rozbił mi ostatnio fajną wagę kuchenną, kupiłem sobie teraz taką, z aplikacją na tel 'dr nutrition' , gdzie jest baza posiłków/można dodawać własne i robi szybkie wyliczenia :)




Tak poza tym, kto jeszcze nie lubi naszego fp @SFD Łódź, niech polubi bo lada chwila fajny konkurs z dzikiem ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 3957 Napisanych postów 6019 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 224127
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7295 Napisanych postów 68804 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912758
monkey22
Ile ta waga kosztowała ? Fajny gadżet. :) .


kupiłem na allegro bodajze za 59 zł :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 7057 Napisanych postów 145531 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1166834
Polska firma. Nie będzie kroić jak jabłuszko %)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 1445 Napisanych postów 39760 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343615
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 9260 Napisanych postów 8682 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 305453
w skrócie mówiąc pół kilo kaszy/ryżu/płatków będzie nieźle
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3560 Napisanych postów 52609 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 696257
Elegancko będzie podglądać masę. Dieta rozpisana, trening też teraz tylko cisnąć i rosnąć

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7295 Napisanych postów 68804 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912758
Plecy wjechały dzisiaj późną porą:


Kolejny raz na siłowni blisko domu, inny sprzęt w paru ćwiczeniach niż robiłem pierwotną wersję treningu z Mariuszem, ale starałem się odwzorować to co zapamiętałem. Ciężary raczej rozpoznawcze, w sumie to nigdzie ciężko nie było....poza brzuchem ten wydaje mi się , że od kilku dni jest jak jeden ciężki, wielki balon dawno nie miałem takiego stanu i nie ukrywam, trochę mnie to denerwuje
No ale trzeba się z tym polubić i tyle w temacie ;)

Jedzeniowo, tylko 2 foty bo i jałowo trochę, ale tak nie będzie cały czas. Po prostu musiałem wyjeść sporą ilość indyka, która mi zalegała.
1. śniadaniowy omlet: 100g owsianych, 3 białka jaj, 20g odżywki, cherry in jelly i choco plum


2-4. To x3 (ryż, kiszona, indyk)


5. Odżywka, płatki, banan
6. Jajka na twardo

Jutro na 100% przerwa, a w czwartek jak dobrze pójdzie uda mi się spotkać z Mariuszem i zrobić zaległy biceps, bo w zeszłym tygodniu go odpuściłem z racji problemów z nim.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.