SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1054181

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 11397 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43213
siema byku. elegancka forma a widzę, że redukcja dopiero przed tobą. dawno nie zagladałem na forum ale progres zrobiłeś ogromny. brawo :D
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912672
Ja też dużo solę i ogólnie używam ogólnie sporo przypraw, ale wszystko samemu komponuję, odzwyczaiłem się od tych gotowych mieszanek
Za to nie dorzucałem nigdy soli osobno do preworkouta lub supli przedtreningowych, czasem z tego skorzystam , bo naprawdę różnica kolosalna - albo akurat taki zbieg okoliczności ;) dzisiaj na treningu grzbietu sprawdzę

Crazy_Thug
siema byku. elegancka forma a widzę, że redukcja dopiero przed tobą. dawno nie zagladałem na forum ale progres zrobiłeś ogromny. brawo :D


Witam szanownego Kolegę jakiś tam progres jest, ale ocenię to dopiero w lato, rok temu o tej porze miałem już przymusową przerwę w treningach więc i tak jest dużo do przodu - bo trenuję


Dzisiaj od rana załatwianie wielu spraw, a także w końcu jakieś zakupy. Nie ma co, światła w przymierzalniach sieciówek są lepsze niż na siłowni i w domu



Przede mną jeszcze dzisiaj wieczorny trening, więc do później
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3779 Napisanych postów 8643 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 929830
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 7730 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 216974
Fajna proporcja przedramienia z łapą
1

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912672
Otrzymałem wczoraj nowy trening od Przemka, więc nie marnując czasu - późnym wieczorem wystartowałem już według tej rozpiski.
Mam dużo ćwiczeń do wyboru, żeby ustawić całość pod siebie, tak by trenowało się jak najlepiej i bez dyskomfortu. Pierwszy trening i od razu człowiek podjarany
Nie robiony z dwa lata, jak nie dłużej Martwy Ciąg na początek i taka pompa na prostownikach (sól znowu poszła mogłem sobie ją odpuścić...), że było ciężko robić mi go od 2 serii, a wiosłowanie po nim też było ciekawe - z czasem będzie mniej węgli, także przyzwyczaję się do tego, ciężary niskie ale raczej nie będę tutaj szalał. Owszem w MC latało dawniej i 210kg na max oraz sporo w seriach ale to byly czasy młodości i siły, a nie starości
Powoli coś będę dokładał Ogólnie dobre tempo i trening skończony w 52 min.
Na koniec, poza nogami będzie leciał schemat interwały + aero. Na razie dość lajtowo zrobiłem 6 interwałów - bez problemu.
Reszta to też badanie obciążeń i podobnie będzie w kolejnych 5 treningach, plan składa się z 6 różnych dni treningowych ale będę trenował najczęściej 4-5 x tyg.
Robię po prostu dzień po dniu wg rozpiski, czego nie uda mi się wykonać przechodzi na następny tydzień.



Cały trening wrzucę po sprawdzeniu każdego dnia treningowego, wszystko razem (trening, micha, suple) będą też rozpisane w nowym temacie, który na czas redukcji założę w dziale http://www.sfd.pl/suplementy 

Co do michy to zapewne otrzymam na dniach rozpiskę i ruszę w przyszłym tygodniu z lepszym pilnowaniem tego, a na razie jak już pisałem, staram się wrócić na dobre tory

Wczoraj dzień rozpoczęty nietypowo, ale kupiłem ostatnio tyle mielonego, że musiałem wyjadać aby się nie popsuło:

1. śniadanie mielona karkówka+indyk w sosie pomidorowym + frytki z warzyw


Mały dodatek do powyższego


2. posiłek podczas zakupów, mimo wielu typowych fast foodów wybraliśmy 'menu day' - wpadła porcja ziemniaków pieczonych + kawałek piersi z kurczaka + jakaś wieprzowinka w sosie + surówka


3. kasza jaglana + mielone


4. bigos, a raczej nazwałbym to mięso z kapustą bo naładowane mięsiwa od groma + ciemne pieczywo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 15730 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 164631
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 4343 Napisanych postów 12130 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 237086
A ja tak w innym temacie. Jest ustawka u Ciebie w końcu 28?

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912672
Będzie ciężko, ale własnie zbieram się do nowego miejsca pracy więc powoli coś w końcu rusza, może będę miał więc dzisiaj lub jutro jakieś info, 28.04 jednak z racji opóźnień w temacie raczej mało realny, tak więc skończy się pewnie na którymś weekendzie w maju
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912672
Nowy prawdopodobny termin ustawki i oficjalnego otwarcia sklepu to 12.05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912672
BARKI + ŁAPY 1



Trening na szybkości, to wszystko co wypisane powyżej zrobiłem w 48 min....i to jeszcze z dobre kilka minut było przegadane. Byłem wyjątkowo późno na siłowni (po 21:30) i spotkałem paru, starych znajomych.
Ogólnie ciężary lekko zaniżyłem bo łapy miałem 2 dni temu, barki 3 dni temu, wczoraj na dodatek klatkę z plecami więc nie musiałem się tutaj żyłować. Do tego ćwiczenia jak francuskie, za którym od lat nie przepadam i dawno nie robiłem - mocno rozpoznawczy ciężar (było ok)

Dzisiaj normalnie bym zrobił dzień off, ale musiałem pojechać bo jutro mam kolejny mocno roboczy dzień w 'nowej pracy' , do tego o 18 fizjoterapeutę i pewnie skończy się tym, że kolejny trening zrobię dopiero po powrocie z MP w poniedziałek wieczorem, dlatego dzisiaj nie było mowy o odpuszczaniu.

Jechałem na trening zmęczony ale tam z każdą serią było tylko lepiej i lepiej, pompa niesamowita, naprawdę nic nie zmieniałem ostatnio - tylko dodaję na oko z solniczki soli himalajskiej do przedtreningowego mixa (bcaa 8:1:1 , kreatynka , trochę fury) - a na trening pompuje mnie 2x lepiej, coś niesamowitego, piękny stan


Micha:

1. Omlet


2. Mięsny bigos


3. Duża kanapka z kurczakiem i warzywami

4. Po treningu pusta lodówka, ratowałem się w ten sposób, hardcore dwa dni i nawet nie ma czasu skoczyć do sklepu




Poza tym przyszło trochę zabawek na wspomaganie redukcji Po weekendzie i ogarnieciu się trochę z MP ruszę z testem redoxa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.