SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1055370

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7294 Napisanych postów 68804 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912758
Podbijamy też od dzisiaj węgle w DT o +40g więc będzie to wyglądać tak:

HC (plecy) 200g B / 70g T / 440g WW

MC (inne DT) 200g B / 70g T / 340g WW

LC (DNT) 200g B / 120g T / 100g WW

Po ostatnim tygodniu waga skoczyła niewiele ,ale w pasie trochę spadło.
Do tego miałem tylko 3x treningowe i aż 4x dni off , także bez aero o czym pisałem.

Ten tydzień postaram się już wszystko kręcić jak trzeba , aero zostaje 4x 30 w DT po treningu i 2x 40 min w dnt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2534 Napisanych postów 15156 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 857779
No to będzie teraz co jeść :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7294 Napisanych postów 68804 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912758
NOGI
Ostatni taki sam trening - TUTAJ

Poświęciłem dzisiaj trochę czasu na mobilizację przed treningiem bo to dziwne, że od zeszlego treningu nóg, który był 8 dni temu dość mocno odczuwałem kolana. Tym bardziej ,ze był to dość spokojny tydzień, bez aerobów w dni wolne itd.

Chyba też zrezygnuję za tydzień z siadów na smithcie (w planie były hack squats ale tych nie mam gdzie zrobić ,więc sam zasugerowałem smitha), , ogólnie pasują mi one, fajnie czuję pracę ud i nie muszę myśleć o tym czy pozycja jest dobra, czy nie zawijam ogona itd. ale nie wiem czy to nie on jest w jakimś stopniu powodem bólu grzbietu. Dzisiaj od 1 serii praktycznie musiałem kombinować z ustawieniem ciała by dało się to jakoś zrobić, ciężar zmniejszyłem o 20kg w każdej serii względem ostatniego, a i tak było średnio. Ostatnią serię w ogóle odpuściłem. Może za tydzień nie zrobię ich w ogóle i dodam coś zwykłych albo np. jakiegoś bułgara ( zgon gwarantowany) ale poczekam co Przemek podpowie.

Za to mocniejsza rozgrzewka pozwoliła dość spokojnie zaliczyć siady, poprzedzone 3 seriami wyprostów jak zasugerował ostatnio Przemek. Obciąłem we wszystkich seriach od poczatku -5kg i 8x110kg poszło dość spokojnie, jednak znowu to samo...kolana czułem dość mocno, dopiero na koniec treningu było z nimi ok czyli po 2 h tyrania. Nic nowego akurat z kolanami u mnie (od lat są styrane, przez lata skakania), po prostu będę starał się o nie jakoś lepiej zadbać i trochę może wspomóc regenerację , coś pokombinuję. Miałem ochotę dorzucić coś w kolejnej serii ale nie wiedziałem czy przeskok o 10kg na 120 to nie będzie za mało, a znowu więcej nie było sensu brać (poczekam na sugestię jak to rozplanować za tydzień), regeresy mnie i tak wykończyły niesamowicie , a to przecież 1 z 7 ćwiczeń . Caly trening zajął mi lekko ponad 1,5h i na koniec 25min cardio , które nie należało do łatwych

160g ww w posiłku potreningowym zniknęło migiem.



Ogólnie prócz trochę odpuszczonych siadów w ćw nr 2. Cała reszta do przodu , suwnica dodane sporo. Wykroki też . Mcnpn chciałem ale lekko nie było po wykrokach i te plecy też trochę przeszkadzały. Ćw 6 i 7 zrobiłem w składance by bylo szybciej, mimo to w uginaniach w leżeniu zwiększony ciężar.


Micha dzisiaj już z dodanymi węglami

1. omlet


2 i 3. ryż + szynka wieprzowa odtłuszczona + sos/pieczarki/cebula itd



4. płatki + banan + ananas + żelki


5. za chwilę pierogi z polewą białkową i odrobiną śmietany




Klaty w tym roku jeszcze nie trenowałem ale na lato cyce będą jak ta lala , brzuch się jakoś trzyma ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 1493 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 37840
Dobrze to wyglada ! :) ale i micha i tak najlepsza :p
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3560 Napisanych postów 52609 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 696253
Progres na prawdę super
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 874 Napisanych postów 9491 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 429061
bardzo dobrze to zaczyna wyglądać, a w zasadzie patrząc ile czasu Ci to zajęło tym bardziej należy się pochwała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 56647 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 263692
Fit Banan
1

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Wow, mega progres. Respekt za włożoną pracę! :)

lightweight baby!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 7483 Napisanych postów 21112 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 726154
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 9260 Napisanych postów 8682 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 305453
pięknie to wygląda, brzych widać, kable na łapach i barkach, więc co tam się klata przejmować, do lata jeszcze tak dużo czasu, że nawet sezonowcy jeszcze nawet nie myślą o powrocie do treningów
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.