SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1033476

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1674 Napisanych postów 5232 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 211319
Dla mnie pomysł z Opolem jest bardziej niż zayebisty i piszę się w każdym czasie, poza 16-17.09
Plecy na tym zdjęciu swoją drogą, ale kaptur, bark, triceps- wszystko składa się na efekt wow
Wróciii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 974 Napisanych postów 5434 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56314
@Kuba a pamietasz jaka waga byla na Fotce? Mimo ze widac kawalek plecow wygladalo to bardzo przyzwoicie. Mysle ze szybko wroci tylko musisz zaczac jesc suchy ryz z kura i brokulem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3825 Napisanych postów 23829 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 559164
Banan


W ramach ciekawostki, FB przypomniał mi jak 'doj**any' byłem 2 lata temu i jak patrzę obecnie w lustro - to nic tylko się pochlastać


Tym razem jak już wystartuje z solidniejszym treningiem, to z niskiego w miarę %bf , więc musi iść wszystko z tym jaką mam wizję
nie muszę być ogromny bo za duzo z tym problemów ale takie 86-88 kg przy ~10% bf musi się udać osiągnąć ;) nie ma innej opcji!



co to za doyebane plecy i pocieta dupa na drugim planie ?

A co do ustawki do Opola to moze i mnie by sie udało wpasc ;-0
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 974 Napisanych postów 5434 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56314
Haha dopiero teraz widze ze to ty Marian starosc nie radosc hahha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68709 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911645
Czawaj
Dla mnie pomysł z Opolem jest bardziej niż zayebisty i piszę się w każdym czasie, poza 16-17.09
Plecy na tym zdjęciu swoją drogą, ale kaptur, bark, triceps- wszystko składa się na efekt wow
Wróciii


no to nie ma wyjścia i trzeba kombinować ustawkę, zobaczę czy się coś uda ogarnąć w okolicach pierwszego weekendu września, przez weekend to przemyślę no i dopytam Mateo przede wszystkim czy jemu pasuje, byłby gwiazdą muszę przy okazji przemyśleć ,gdzie w okolicy mógłbym z Renią wyskoczyć na chociaż 2 dni aby zrobić jej niespodziankę na urodziny...może jakieś fajne miejsce znajdę w okolicy, albo w sumie niedaleko do Czech ,chociaż patrzę na mapę to i na Mazury z Opola niewiele dłużej bym jechał co np. do Pragi Ciężki orzech do zgryzienia, ale tak naprawdę to tylko ten I weekend wrzesnia u mnie realny , potem dopiero listopad.
Dzięki za opinię, też mi się to foto podoba, chociaż było tam sporo wody

Gugcio
@Kuba a pamietasz jaka waga byla na Fotce? Mimo ze widac kawalek plecow wygladalo to bardzo przyzwoicie. Mysle ze szybko wroci tylko musisz zaczac jesc suchy ryz z kura i brokulem


tam było jakieś 87-88 kg, wiec prawie 10kg więcej niż obecnie
ale w pasie też podobna różnica ,dlatego teraz z głową będzie trzeba po urlopie zacząć dokładać ,zeby mieć na przyszłe lato nawet mniejszą wagę niż wtedy ale dużo niższy wynik w brzuchu np. w okolicach jak obecnie łątwo nie bedzie ;)


Zbieram sie powoli i ogarniam na trening nóg z forumowym Lasicanem , zaczynamy przed 11 , pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 809 Napisanych postów 1985 Wiek 226 dni Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 80611
Extra z tym Opolem. Co do miejsca na wypad to luknij Pokrzywna,Jarnołtówek,Głuchołazy czyli ogólnie góry opawskie. Od Opola jakieś 70km a jest tam gdzie odpocząć w spokoju, bo o taki wypad pewnie chodzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68709 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911645
opalinho
Extra z tym Opolem. Co do miejsca na wypad to luknij Pokrzywna,Jarnołtówek,Głuchołazy czyli ogólnie góry opawskie. Od Opola jakieś 70km a jest tam gdzie odpocząć w spokoju, bo o taki wypad pewnie chodzi.


spokój to będę miał na urlopie w 2 połowie września w Bieszczadach tutaj trochę muszę znaleźć takie połączenie spokoju ale z możliwością wyjścia np. do jakiejś fajnej knajpy z małym dzieckiem (no chyba,ze pojedziemy tylko we dwoje to zmieni postać rzeczy) itp
nie musi byc blisko Opola, więc jeszcze po weekendzie przemyślę sprawę i zacznę działać w tym kierunku

Tymczasem szybkie nadrobienie dnia wczorajszego i trochę z dzisiaj, bo czasu mało

Wczoraj - daję tylko zdjęcia michy, bo już nie chce mi się tego wprowadzać do dziennika. Ogólnie od rana poszły

1. Pulpety z fileta indyka ~100g + 2 małe kromeczki bagietki z oliwkami z 60g szynki z fileta kurczaka


2. Trochę owsianki od Reni z owocami


3. Filet z kurczaka z grilla + warzywka + sos tzatziki


4. Następnie miało być co innego, ale wpadł chińczyk i ryż smażony z wołowiną


Wieczorkiem 1 piwko , 3 kielichy u kuzyna i powrót do domu, miałem wizję, że dzisiaj z rana trening umówiony z Łukaszem więc nie było opcji gdzieś się zasiedzieć.

Za chwilę wypiska z dzisiaj :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68709 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911645
Dzisiaj od rana dzień w biegu, teściowe pakowali się i po południu wyjeżdżali na 2 tyg urlop, ja musiałem ogarnąć też parę rzeczy, a do tego zjeść coś bo było mega ssanie po zakończeniu wczorajszego dnia i na dodatek nie chciałem jechać na nogi bez jakiegoś posiłku.

Renia znowu podratowała i oddała mi jedną ze swoich porcji jaglanki , którą wzbogaciłem porcją białka i tym samym wpadło takie śniadanie


Przyszykowałem sobie potreningowy


I pojechałem do Łodzi na siłkę, którą dawno miałem zamiar odwiedzić , a ciągle nie było okazji - McFit, muszę przyznać robi wrazenie ,mega fajny klimat, wystrój, wydaje mi sie ,ze spoko sprzęt ale nie było okazji dzisiaj wiele oglądać, pocisnęliśmy z Łukaszem nogi wg jego rozpiski, bo dla mnie to i tak okres rozruchowy więc nie kombinowałem i robiłem to co on.

Zaczęło się od wykroków, których nie robiłem z pół roku (AŁŁŁŁŁA - będzie duże pojutrze i jutro, wiem to ) , potem 2 superserie siady + uginanie z hantlem między stopami. Siady robione po raz drugi po długiej przerwie, a uginanie w tej wersji to moje ulubione cwiczenie na dwóki, wykonuje je rzadko z tego powodu, ze raczej trzeba kogos prosic o pomoc z włożeniem hantla miedzy stopy, tym bardziej jak są one niezbyt przyjemne do złapania samemu, więc z reguły odpuszczam bo jak trenuje rano sam to czasami nawet nie ma kogo poprosić
Na koniec , dobitka na wypychaniu na suwnicy + uginaniu jednonóz i od razu na maxa obunoz, domyslam sie ze to był chyba wariant treningu na nogi z mocnymi dwójkami już zaczyna powoli boleć, więc spodziewam się niezłych domsów w niedzielę i przede wszystkim w poniedziałek.

Cieżary niezbyt szalone, ale i tak jestem zadowolony z mega fajnego treningu, szybkiego i konkretnego tempa i wyrwania się w końcu na inną siłownię i potrenowania z kimś, wspólnie. Łukasz jest w bardzo dobrej formie, do tego wiem jaką przemianę przeszedł i tutaj należy mu się podwójny szacunek, postanowił coś ze sobą zrobić i robi to mega dobrze, kto nie widział niech zajrzy koniecznie do jego bloga - http://www.sfd.pl/[BLOG]_lasic__Bigger,_better,_stronger.-t1148135.html

Mam nadzieję, że uda nam się ustawić jeszcze nie raz na trening. W MC Fit mam do wykorzystania jeszcze jedno darmowe wejście w ciągu najbliższych 8 dni, a następnie pewnie uda się razem potrenować na siłce ,gdzie trenuję ja na co dzień. Chętnie bym do tej w Łodzi pozaglądał częściej, ale jednak mam tam 25min drogi a do swojej 3min na dodatek tylko dzis, przy małej ilości osób spotkałem 4 czy 5 znajomych ,w tygodniu zapewne byłby niezły hardcore i więcej gadania niż trenowania a na to sobie nie można pozwolic jak chce się konkretnie poprawić niebawem ;)

Sam trening w cyferkach:


Czas treningu na pewno poniżej godziny , tempo bardzo dobre, aero na bieżni zleciało też szybciutko, po treningu wspólna szama


U mnie 100g płatków, 40g biała WPC AllNutrition, 75g borówek, 75g kiwi , 30g żelek, tak więc konkretnie jak przystało po nogach.

Jeszcze takie 2 foteczki wracającego do siebie chudzielca i kończącego powoli minicuta Lasicana



Dzięki Łukasz za trening i do następnego!


Potem szybkie zakupy, bo od dzisiaj 2 tyg wolna chata więc trzeba ponadrabiać trochę spotkań towarzyskich, przyjeżdzają znajomi. Już mamy zrobione ciasto na pizze, kupiłem masę dodatków do wyboru dla każdego i odpalamy zapomniany kamień do pizzy i każdy będzie robił wersję jaka mu pasuje
Do tego znajomy przywzoi m.in z ps4 i okularki vr , więc na pewno będzie ciekawie.

Mam nadzieje, ze jutro bede sie dobrze czuł i zrobię jakieś aero bo dzisiaj nie bede patrzył się na zjedzone pozniej kcal ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2435 Napisanych postów 15056 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 854171
Ja również wielkie dzięki za trening!
Mega intensywnie tak jak lubię zresztą z tego co wiem Ty też x) czas na pogadanki dopiero na bieżni na wspólnym cardio!
Kuba jak na okres w którym był i w którym aktualnie się znajduje formą nie grzeszy. Jak tylko wróci na właściwe tory to w chwile moment będzie to już konkretnie wyglądało.

Mam również nadzieję, że na weekendzie częściej uda nam się machnąć jakiś wspólny trening nawet u Ciebie na siłowni bo to czysta przyjemność móc sobie potrenować w towarzystwie tym bardziej takim które wie co to znaczy konkretny i intensywny trening!
Następnym razem może jeszcze uda mi się zgarnąć Oskara :D On też jest maniakiem intensywnych i mocnych treningów więc pewnie dzisiejszy trening machnęli byśmy jeszcze szybciej

Do następnego!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 974 Napisanych postów 5434 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56314
Zaj**iscie panowie!! Super ze daliscie czadu. Ja w piatek przed praca lece do kumpla na jego nowa silke, nie widzial mnie kupe czasu temu, dokładniej to jakies 10%Bf temu zobaczymy co powie Jak juz bede pewny ze na swieta do Ojczyzny przyjedziemy bede zbieral ekipe na wspolny trening
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.