SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1053774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1571 Napisanych postów 28430 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278736
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 4060 Napisanych postów 24078 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 560927
Bierz te słodycze które masz do Kłodzka pomożemy Ci zjesc i nie bedą Cię kusic

Pamiętaj że 30-stka już tuż tuż A obietnica złożona publicznie że będzie mega forma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912669
No ta papka jedzenia na zdjęciu nie wyszła za korzystnie, ale smakowo wypada dużo lepiej

popuri
" 1 kawałek gorzkiej czekolady"
czyli cała ?


Hahah, nie da się ukryć - lubię słodycze, kiedyś jadłem naprawdę dużo ale byłem zawsze szczypiorem , który mógl zjeść kilka paczek w ciagu dnia czy to ptasiego mleczka, czekolady, żelek czy czegoś innego i za chwilę to przepaliłem ; obecnie takie bonusy w ciągu dnia zakończyłyby szybko myśl o robieniu jakiejkolwiek formy
Wczoraj rzeczywiście zjadłem tylko 1 kawałek - ale dość solidny bo to lidlowa ,taka w duże kosteczki za to żelek było trochę więcej ....

Marian - wiem, wiem - lipy nie będzie jest jeszcze ponad 7 miesięcy
a zabranie czegokolwiek takiego do Kłodzka jest mocno ryzykowne...jednak mam ponad 300 km tam i pewnie bym to po drodze zjadł




Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-10-21 11:16:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 242 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3304
Nie ma co sobie odmawiać przyjemności raz na jakiś czas :D

Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912669
DZIEŃ 14

TRENING (8 z nowego planu ):

Ostatni taki sam -> TUTAJ


Pierwsza istotna zmiana - po rozgrzewce na bieżni i ogólnej dodałem 2 ćwiczonka mobilizujące biodra , te z filmiku od roniego pierwsze z dostawieniem stopy do opartej na ziemi tej samej ręki i ugięciu drugiej nogi + chwytanie za kostkę w wykrokach; lekko nie było Na cuda nie liczę po kilku razach, ale postaram sie te dodatkowe minuty poswiecic przed treningiem nóg i podzialać w tym kierunku. Zobaczymy z czasem czy widać poprawę. Czułem , jakbym schodził dzięki tym paru minutom trochę niżej ale może sobie wkręcam :)

1. Siady dzisiaj z podkładkami. Dałem pod stopy mniejsze talerzyki 2.5kg. Starałem sie również palce stop ustawić mocniej na zewnątrz. Także trochę węziej złapać gryf - ale bez przesady by nie czuć dyskomfortu w barkach. Kwestia wypchnięcia klatki , napinania m.brzucha - dużo tego wszystkiego użyłem pasa i może tak będzie łatwiej o tym wszystkim 'pamiętać'.
Niestety byłem dzisiaj sam na treningu więc nie miałem pomocy do nagrywania filmów, jeden nagrałem z boku i trochę za blisko, a drugi poprosiłem trenującego na sali chłopaka - jednak to by było na tyle , nie lubię wykorzystywać do nagrywania obcych osób. Ogólnie mocno masakrują mi nogi te siady , to nie to samo co w szerszym ustawieniu stóp, ciężary bez szału ale nawet te 70kg jest dla mnie ciężkie, ale nie pękam i za tydzień pewnie już dorzucę kg.
Oczywiście pomijam brak łydki ale kto mnie zna ten już o tym wie Film jest połączeniem 1 i 2 s roboczej - proszę o ocenę




2 i 3. Zostałem przy schemacie z ostatniego tygodnia, nogi miałem jak z waty po tych siadach (dziwi mnie to trochę, bo ani ciężar nie jest duży,ani ilość powt) więc robienie pierwszy raz w życiu przysiadów wykrocznych wolę zostawić na późniejszy termin , może jak zacznę trenować 4x w tygodniu i czworogłowe będą pewnie same w jednej sesji treningowej.
Wypychanie jak i wyprosty zrobiłem z palcami do wewnątrz by zaangażować mocniej obszerny boczny uda.

4. Wszystko ok, paliło mocno - dodałem jeszcze więcej powtórzeń

5. Miał być filmik lub chociaż foto z rozciągania, ale musicie poczekać do kolejnego treningu, bo dziś nie miał mi kto tego pstryknąć


Micha: część z dzisiaj , bo to nie koniec


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 1430 Napisanych postów 39742 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343534
głeboko siadasz ale nie boisz sie o kolana robiąc takie przeprosty ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912669
Hmm od zawsze tak chyba robię, mógłbym robić ze stałym napięciem i ich nie prostować ale wtedy to ciężary w tej zupełnie nowej dla mnie wersji siadów byłyby chyba na poziomie 30-40kg %) potrzebuje tej chwili na odpoczynek w górze, a że staram się dynamicznie wstawać - stąd tak to wygląda. Nie czuję jakiegoś bólu czy coś z tym związanego, ale jak będą rady by to zmienić to też poprawię. Po to te filmy wrzucam W innych ćwiczeniach nie robię już tak - nawet staram zwracać się uwagę na to by nie blokować kolan w żadnych z wypychań , wyprostów itp


Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-10-21 20:14:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 1430 Napisanych postów 39742 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343534
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912669
Z wiekiem to przybiję hormon i będę się cieszył życiem jak 20 latek panie starszy, kolego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 1430 Napisanych postów 39742 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343534
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.