SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1033043

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68708 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911628
erwinoos - nie wiem czy mogę napisać bo dostałem koleżeńską zniżkę na start ;) Z tego co się orientuje średnio taka usługa kosztuje okolo 65-70zł /dzień ja mam trochę taniej , 5 posiłków na dzień; oczywiście jak dojdzie do spotkania z chłopakami w sobotę gdzieś na miescie to nei bede szedł z posiłkiem swoim ale przede wszytkim na czas zawodów i jutro by sie nie spinac juz z gotowaniem przed trasą / w trasie jedzenie - bedzie to mega ułatwienie a cenowo pewnie jakbym robił sobie sam miche wyszłoby mi troche taniej tylko, a zaoszczędzony czas jest bezcenny :)


Bzyku - no jasne,ze ogarnietą, oddałem fachowcom gdzie od poczatku serwisuje auto (jak ktoś z Łodzi to polecam - sisauto na ul. wójtowskiej), robie przeglądy więc nastepnego dnia z rana była już gotowa. Eksploatacyjna sprawa - świece do wymiany + cewka zapłonowa, która mogła być zachlapana wodą tym bardziej ,ze stało się to dzien po mega ulewach i pare razy musialem przebijac sie przez duże kałuże , nie wbijałem się w nie z duza predkoscia ale kto wie czy jakos sie tam woda nie dostała, ważne ze zrobione i smiga jak ta lala



Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-07-14 17:55:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 4120 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235859
No to malina! Super, że to taka pierdółka tak na prawdę. To się widzimy nad morzem


Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2016-07-14 17:57:45

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68708 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911628
no pierdółka ale 7 stów poszło do piachu

ja jutro bede starał się wyjechac jak najwcześniej więc jak ktoś chetny się gdzieś spotkać w Sopocie to na fb/tel uderzać ;)


Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-07-14 18:00:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 7043 Napisanych postów 20854 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 723070
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 4120 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235859
My planujemy byc na 15-16, wiec można pomysleć

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 4120 Napisanych postów 11983 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 235859
A w ogole dzs w radio mówili, ze ludzie z Władka jechali zwiedzać Trójmiasto, bo pogoda słaba i korki były na kilka godzin

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2489 Napisanych postów 65315 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 434357
Ja z gdanska do gdyni 2.5h jak matiego odbieralem

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3824 Napisanych postów 23829 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 559156
my tez pewno 14-15 bedziemy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68708 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911628
no ja rano to planuję w sobote wyjechac okolo 7 do Władka, mam ten luksus ze nawet jak sie spoznie na weryfikacje to nic złego sie nie stanie, zdjec i tak troche porobie a do startu zawodów się spokojnie rozłożymy (o ile bedzie gdzie i jak , bo przy deszczu to nie ma szans )
Jednak mysle ,ze nie ma co sie spinać , w sobote rano korki na trasie jakoś mi się po prostu nie widzą, rodzinki jezdzace miedzy miastami to chyba troche pozniej wstają, pewnie gorzej bedzie w drodze powrotne po zawodach z Władka do Sopotu sie dostać ,ale co ma byc to bedzie i nic juz tego nie zmieni

trzymam kciuki za dobrą pogodę i wierze,ze taka bedzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7219 Napisanych postów 68708 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 911628
Z rana pobudka przed 7 , dostawa jedzonka:


zmobilizowałem się i zrobiłem aero w domu, bo na siłkę dziś by mi się nie chciało jechać


Zaraz pakowanie sprzętu do relacji itp i pewnie przed południem wyjazd do Sopotu


Micha na dziś prezentuje się tak:


Kamil Kluszczyński (http://kluszczynskifitcatering.pl/) dostał moje wytyczne na dzień LC i patrząc na paczuszki oraz ich wagę , jest zapewne wszystko git.

Śniadanie właśnie kończę - trochę warzywek i 8 całych jajek jak dobrze naliczyłem nigdy w życiu tyle na jeden posiłek nie zjadłem



Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-07-15 09:30:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.