SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1053263

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912623
wczoraj jeszcze mecz więc wieczorem 4 piwka , dzisiaj urodziny znajomej i od weekendu powinno być lepiej
dzisiaj niestety nawał pracy i brak czasu na trening

wczorajsze jedzonko to m.in




Tak więc proszę jeszcze o chwilę cierpliwości i za chwilę ruszam z projektem "23 września"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9305 Napisanych postów 113327 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1364822
a co ciekawego wypada 23 września ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912623
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1567 Napisanych postów 28428 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278724
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 4052 Napisanych postów 24074 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 560879
Wpadaj na ten urlop w góry, zahaczysz o mnie, potrenujemy, skonczy do energylandii i powozimy dupy bo tez jeszcze tam nie byłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 759 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5302
taki to pożyje, dwa urlopy w roku

Tytan, jest znany ze swojej wysokiej wytrzymałości mechanicznej w stosunku do niskiego ciężaru.

dziennik treningowy
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Droga_po_zdrowsze_jutro.-t1120358.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912623
w tym roku do wykorzystania mam jeszcze 27 dni urlopu

wrzuce jutro jakas ogolna rozpiske z ostatnich dni ,a od poniedzialku juz lekkie zmiany w misce i treningu , ktore mam nadzieje uda mi sie jutro zebrac do kupy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9305 Napisanych postów 113327 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1364822
Ja mam 46 dni urlopu jeszcze

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 3866 Napisanych postów 42043 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339136
Pracoholiki

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7292 Napisanych postów 68792 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 912623
Odnośnie zmian w diecie, od jutra obcinam -200 kcal z węgli każdego dnia

Kwestię zwiększenia ilości dni treningowych do 5 muszę jeszcze przemyśleć i odkopać się w końcu z zaległości po urlopowych by myśleć o jej wprowadzeniu.

Z aerobami na razie nic zmieniam bo i tak ostatnie 1,5 tyg nie było za dużo aktywności, za to było dużo odpoczynku i alkoholu co na pewno odbiło się na kondycji , mam nadzieje ,ze za około tydzień będzie sporo lepiej.

Niby do drugiej połowy września sporo czasu,a tak naprawdę ani się obejrzę a będzie już wrzesień, lipiec na pewno zleci nam błyskawicznie tego jestem przekonany chociażby z powodu 2 weekendów wyjazdowych na zawody do Władka i Kielc , tego się nie spodziewałem że tydzień po tygodniu będziemy jeździć na zawody w środku LATA ale to zupełna nowość nie tylko dla nas

Tak więc rozpiska wyglądać będzie teraz tak:

D1 - HC - 260g B / 400g WW / 50g T ~3100kcal / DT: plecy + interwał
D2 - MC - 260g B / 250g WW / 50g T ~2500kcal / DT: klatka+bic + interwał
D3 - LC - 300g B / 100g WW / 65g T ~2200kcal / DNT: rano na czczo 30min aero
D4 - HC - 260g B / 400g WW / 50g T ~3100kcal / DT: nogi + aero 30min
D5 - LC - 300g B / 100g WW / 65g T ~2200kcal / DNT: ---
D6 - MC - 260g B / 250g WW / 50g T ~2500kcal / DT: barki+triceps
D7 - LC - 300g B / 100g WW / 65g T ~2200kcal / DNT: rano na czczo 30min aero



Pozostała mi kwestia treningu (ilości dni i zmian w planie) oraz tego czy trenować na czczo - co chodzi mi po głowie, z racji tego ,ze byłbym już po treningu około 8 w domu i mogl spokojnie pracować. Jednak bliżej mi do opcji by jezdzic na trening po 1 posiłku a po prostu wcześniej wstawać i być w domu np. około 10 już po treningu ale też dwóch posiłkach (porannym i bezpośrednio po treningu)

coś wymysle ;)


Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-07-03 14:16:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.