SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] WiechoCn, być sprawnym i przy tym dobrze wyglądać

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1323

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 417 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5106
xtras2001
Ja stosuje sciskacz na poprawe sily chwytu. Dopiero zaczynam i nie wiem jakie beda rezultaty.

Ale nad takimi "pogrubiaczami" tez myslalem.


Jak masz opcję to polecam spróbować z FatGripzami na początek. Extreme'y dodałem po paru latach treningów. Powiem Ci, że z początku był dyskomfort treningu, ale teraz to sobie nie wyobrażam bez nich treningu
Do tanich sprzętów to nie należy, jak na "kawałek gumy na sztandze", ale wrażenia niezapomniane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 417 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5106
Czas powrotów. Dużo się działo przez ostatni czas. Człowiek się zapuścił, że wstyd jakich mało. Trzycyfrówka na wysokości pasa to przegięcie pały.
Nie będzie to typowy dziennik, wpiski będą z dni co są treningi, ewentualnie z pozostałych dni jak coś kreatywnego będzie się działo.

btw... forma o wiele słabsza niż na zdjęciach z początku tematu...


Zmieniony przez - WiechoCn w dniu 2019-05-21 18:20:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 417 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5106
Od razu mówię, że jestem jakoś od początku maja w treningu. Jednak szama pozostawiała wiele do życzenia. Przerwa i zaniedbanie spowodowane wieloma sprawami, których drążyć nie będziemy.

A teraz do rzeczy. Po 12 godzinach w pracy trening wyglądał tak:

Dzisiaj zestaw B czyli:

A1: przysiad HB - 107,5kg
A2: uginanie nóg na maszynie - 7 sztabek (nie wiem jaka waga)

B1: przyciąganie dolnego wyciągu nogami leżąc - 2 sztabki
B2: wspięcia na palce na maszynie - 20 kg

A1 i A2 - 10 serii po 10 powtórzeń, tempo 4-0-1, przerwy pomiędzy ćwiczeniami 90 sek zaliczone w całości
B1 - 3 serie po 10 do 20 powt., tempo 2-0-2, przerwy pomiędzy ćwiczeniami 60 sek. zaliczone: 11; 10; 8 powt.
B2 - 3 serie po 15 do 20 powt. tempo 2-0-2 zaliczone: 15; 15; 15 powt.

Następne siady w planie w niedzielę i dokładka ciężaru. Zobaczymy co z tego będzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 417 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5106
Zestaw C, który był w środę:

A1: Pompki na poręczach - cc + 2,5 kg
A2: Uginanie ramion chwyt młotkowy - 10 kg

B1: Wznosy ramion bokiem - 6 kg
B2: Wznosy ramion bokiem w opadzie siedząc - 6 kg

A1 i A2 - 10 serii po 10 powtórzeń, tempo 4-0-1, przerwy pomiędzy ćwiczeniami 90 sek, zaliczone w całości
B1 i B2 - 3 serie po 10 do 12 powt., tempo 0-0-2, przerwy pomiędzy ćwiczeniami 60 sek. zaliczone w całości

Zestaw [B]A[/B], który był w czwartek:

A1: Wyciskanie hantli chwyt neutralny w skosie ujemnym - 25 kg
A2: Ściąganie górnego drążka do brody - 9 szt.

B1: Rozpiętki skos górny - 12,5 kg
B2: Wiosłowanie hantlą jednorącz - 22,5 kg

A1 i A2 - 10 serii po 10 powtórzeń, tempo 4-0-1, przerwy pomiędzy ćwiczeniami 90 sek, zaliczone w całości
B1 i B2 - 3 serie po 10 do 12 powt., tempo 3-0-2, przerwy pomiędzy ćwiczeniami 60 sek. zaliczone w całości


Jak dobrze pójdzie i pracę skończę szybciej to jeszcze wpadną dzisiaj siady :D



Zmieniony przez - WiechoCn w dniu 2019-05-24 17:19:05
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy warto kupować atlas

Zestaw 1