SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Turbo-w drodze po wymarzoną forme

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 807

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
Witam wszystkich. Forum i portal obserwuje juz ponad rok, mialem nawet konto ale przepadły dane niestety wiec zrobilem nowe i pora by założyć bloga :) Po co ? Dla motywacji? Nie ! Jestem zmotywowany caly czas bo kocham to co robie- ten styl zycia, pilnowanie michy wzloty upadki trening i ten po ktorym wychodze zadowolony ze wszystko do przodu i ten na ktory ide ,,sciorany jak szmata" :) Chcialbym miec odniesienie do tego co robie, moze jaką kontrole nad sobą żeby nie narobic wiekszych głupot :)
Ale od początku, moja przygoda z siłownią zaczeła sie w maju/czerwcu 2k18 kiedy to wazylem ponad 110kg. Popełniłem chyba wszystkie mozliwe błędy co zakonczylo sie roznymi problemami zdrowotnymi, odbijaniem kg, dlugim czasem stania w miejscu patrzac na to z dzisiejszej perspektywy ale to nic, na to lato planuje zrobic fajna forme a mamy na to 6 miesiecy :) Do wigili wazylem 83kg po wigilii i 1 dniu swiat 88 waga pokazala. - napuchlem mocno wodą bo redu zakonczylem kolo 8 grudnia ale wskoczylem tylko na 2500-2600kcal co dalej pewnie bylo dla mnie deficytem.
Ostatecznie wygląda to tak.
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Wiek :25
Płeć : mężczyzna
Waga : 87
Wzrost : 184
Obwód klatki : 106
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 82
Obwód uda : 55
Obwód łydki : 41
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20% moze wiecej nie wiem
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia PUSH PULL FBW po treningu 15 minut cardio, + 2-3x 30 min w DNT
Odżywianie : IIFYM
Cel : rekompozycja/redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : okej
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : test e 500mg week(od 2 tygodni), omega 3, d3,kompleks witamin,esseliv,melatonina(2tyg on 2 off),magnez,cynk wczesniej tongat ali (dobry korzen)
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Mój obecny cel- rekompozycja/redukcja. Ale póki co mysle ze jeszcze ze 2-3 tygodnie posiedze na bilansie zerowym czyli okolo 2800-2900kcal podbuduje siłe, zobacze jak będzie zachowywała sie waga na takiej kaloryce i sylwetka jak będzie wyglądała bo jw ostatnio zaczalem brac tescia (zdecydowalem sie na to ze względów zdrowotnych po konsultacji mialem do wyboru htz wiec skoro i tak wiem ze chce sprobowac kiedys to jak bić to bić tak zeby dzialalo) do tego potrzebuje czasu bo nawet mimo pełnego brzucha - z żołądka dalej czuje ssanie i głód do tego mam ochote podjadac wiec wiem ze jak wskocze na deficyt to szybko skonczy sie cheatem. Mysle ze na koniec stycznia wejde na deficyt tylko tym razem bez wygłupów i utne okolo 300kcal i stopniowo zwieksze cardio/zmniejsze kcal a nie na hura odrazu 1000 deficytu 15k krokow i codziennie cardio :D
Nie wiem co moge jeszcze dodać, oprócz tego że wrzuce ss z diety ktora bedzie teraz przez dwa tygodnie monotonna codziennie to samo zeby sprawdzic jak sie bd zachowywalo cialo na tej kaloryce. W sumie to ciagle jem tak samo, zamienia sie tylko kasza/ryz kurczak/indyk owsiane/jaglane i takie szczegóły ale ogolnie czysta micha. Plan treningowy podrzuce jutro lub dnia kolejnego. Prosilbym tylko nie katowac za tego testa, byla to swiadoma decyzja i nie od tak podjęta :) wiem ze za wczesnie ale jak to mówią "życie" :) Mam nadzieje ze ktos bedzie zaglądał i może cos doradzi co robic z obecna sylwetka, czy moze trzymac zero czy poczekac te 10-14 dni i redukowac. Pozdrawiam.




1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33228 Napisanych postów 272073 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1367524
Witamy w dziale
Robiłeś badania hormonalne???
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
lodzianin1
Witamy w dziale
Robiłeś badania hormonalne???


Oczywiście. Od dłuższego czasu się badam, stad tez decyzja o wejściu na testa. Lekarze wiadomo jak to w kraju pożegnali przytulając plny Przed wejściem świeżo zrobione teraz po weekendzie tez bd robił i średnio co 4 tygodnie chyba ze coś bd czuł nie tak


Zmieniony przez - Turbo94 w dniu 2020-01-02 07:24:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33228 Napisanych postów 272073 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1367524
A jak tarczyca? Wszystko ok?
Redukujesz trzymaj estro w ryzach teraz.

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
lodzianin1
A jak tarczyca? Wszystko ok?
Redukujesz trzymaj estro w ryzach teraz.


Teraz tarczyca okej, ale był okres ze długo ft3 leżało a tsh ponad normę. Będę pilnowal stad częste badania bd robił co 3-4 tygodnie na estro i prolke kosztują pare zł to póki nie rozpoznaje co od czego się dzieje na własnym organizmie to trzeba robić właśnie z tym napuchnieciem woda to aż ciekaw jestem czy przez to jedzonko dwa dni te 5kg czy właśnie od wejścia na bombkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
Teraz 2 tygodnie bd typowa monotonia, ale wszystko ma swoje plusy- przygotuje mnie do deficytu.
Jajecznica z chlebem
Jaja 4x (266g wyszło) oczywiście „swojskie”
Chleb żytni razowy (lidl)
Oliwa w sprayu do smażenia ok 2g
Szynka z piersi kurczaka 60g


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
Wrzucam plan treningowy. Progresja schodkowa do max powtorzen i dokładam ciężar, ale obecnie to wyglada tak ze ostatni tydzień moc szła wiec i ciężar i powtórzenia doszły
Push:
Wyciskanie leżąc 4x 5-8
OHP 4x 5-8
Przysiad klasyczny 4x5-8
Dipy 4xmax
Rozpiętki na maszynie 3x 12-15
Wznosy bokiem 3x12-15
Ściąganie linki (triceps) 3x 12-15
Allahy 3x 15-20

Pull:
Martwy ciąg sumo 4x5-8
Podciąganie chwyt neutralny 4x5-8
Wiosło sztanga 4x5-8
Odwrotny butterfly (maszyna) 3x12-15
Uginanie sztangi na biceps 3x12-15
Uginanie hantla w oparciu o kolano 3x12-15
Unoszenie kolan do klatki w zwisie 3xmax

FBW
Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10-12
Wiosłowanie na maszynie 3x8-12
Nogi suwnica 3x 8-12
Ściąganie wyciągu Górnego do klatki 3x8-12
Wyciskanie hantli na barki 3x8-12
Wznosy sztangi wzdłuż tlowia 3x8-12
Biceps supinacja 3x12-15
Francuz sztanga 3x12-15

Po każdym treningu 10-15 min szybkiego marszu na bieżni wznos min.8%. Jeśli wejdę na deficyt to utne serie z izolacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
Póki co leci 2800-2900kcal. Ale jakiś bardziej głodny chodzę, podejrzewam ze teść i ostatnio mocniejsze treningi się temu przyczyniają. Siła idzie fajnie szczególnie jeśli chodzi o plecy, jak wejdzie pompa na treningu to już 3 dzień ,,czuje skrzydła pod pachami” hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33228 Napisanych postów 272073 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1367524
Wygląda na to że jest ok dobrane

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
Poranny wpis bo mam pewne spostrzezenia. Wczoraj strzał wieczorem. Dzisiaj widze troche woda mnie odpuscila jeszcze siedzi na brzuchu troche nogach ale gora brzucha nie jest zła wyglada prawie jak na koncu redukcji tak ze nie zalewa wiec poki co ten i nastepny tydzien bd trzymal tak 2800/2900 do konca tego tygodnia, w nastepnym tygodniu postaram sie podniesc jak psychika pozwoli do 2900/3000kcal dziennie i na koniec tygodnia ocenie po sylwetce czy ciagnac dalej tą kaloryke i budowac sie jeszcze z miesiac czy wskoczyc na deficyt 2500kcal na poczatek wrzuce tez zdj na forum moze ktos doradzi wtedy :) . Wczoraj pojedzone kolo 2900-3000kcal bo bylem kosmicznie glodny wieczorem to dorzucilem serek wiejski do kolacji. Ogolnie widze ze juz kolejny dzien gora klatki,barki i triceps caly czas czerwone odczucie pieczenia a ostatnio je robilem w poniedzialek znaczy - ROSNĄ ! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 610
Wpis po treningowy póki jestem na świeżo :D Coś pięknego, nwm czy bomba zaczyna sie krecic czy kalorie podniesione robią swoje a moze to i to, ale i siła i nabicie, pompa samopoczucie i energia na treningu na zaje.... fajnym poziomie :D Najbardziej jara mnie sila jaka idzie w klatce w porownaniu do treningu z zeszlego tygodnia na hantlach na klatke wzięte po 4kg cieższe (normalnie dolozyl bym tylko jedno powtórzenie do kazdej serii na tym treningu lub stal w miejscu a na redu to wgl w dół często) i nie zaczynalem z dolnego pułapu tylko odrazu 12 powtórzen czując jeszcze zapas :) juz sie doczekac nie moge kolejnego treningu ! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki spalacz pierwszy?

Fruzelina