SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Soberko - początek długiej drogi po formę :)

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2809

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
Cześć! Zakładam ten temat w poszukiwaniu dalszej motywacji, może trochę nawet i pochwalenia się tym, co udało mi się "osiągnąć" :)
Może napiszę na początku coś o sobie, mam 22 lat. Pochodzę i mieszkam w wojewodztwie śląskim, niedaleko Katowic, obecnie pracuję i studiuję. Swoją przygodę z siłką tak na poważnie zacząłem od grudnia zeszłego roku. Wcześniej miałem też pewne okresy w ktorych chodziłem na tą siłownię ale po pewnym czasie poddawałem się. Teraz jest troszkę inaczej, mam partnera treningowego i motywujemy się wzajemnie.
Cała moja historia zaczęła się w ubiegłym roku po tym, jak zerwaliśmy z dziewczyną. Powiedziałem sobie, że koniec bycia grubaskiem i czas wziąć się za siebie.
Grudzień 2017 to waga 87kg przy wzroście 182. Body fat +/- 25% (nie byłem u żadnego dietetyka więc pomiar był szacunkowy poprzez kalkulator internetowy).
Obecnie to 73kg. Wymiary na czczo z 19.05:
Szyja - 35
Klata - 83
Ramię/biceps - 29
Talia - 76
Brzuch - 77
Biodra - 88
Udo - 56
Łydka - 36
Body fat +/- 10% (aplikacja fitatu)

Mój cel na chwilę obecną to przyrost masy mięśniowej.
Makro 2700 kcal, białka 20% (132g), tłuszcze 25% (76g), węgle 55% (374g).

Tak wyglądałem na początku, pierwszy trening.
https://zapodaj.net/b73a042cd6971.jpg.html

A tak teraz:
https://zapodaj.net/b9d99f1035535.jpg.html
https://zapodaj.net/48ae6ef8aac78.jpg.html
https://zapodaj.net/b55410e00eebc.jpg.html

Zmieniony przez - Soberko w dniu 2018-05-22 19:07:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe