SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Soberko - początek długiej drogi po formę :)

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2809

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
Cześć! Zakładam ten temat w poszukiwaniu dalszej motywacji, może trochę nawet i pochwalenia się tym, co udało mi się "osiągnąć" :)
Może napiszę na początku coś o sobie, mam 22 lat. Pochodzę i mieszkam w wojewodztwie śląskim, niedaleko Katowic, obecnie pracuję i studiuję. Swoją przygodę z siłką tak na poważnie zacząłem od grudnia zeszłego roku. Wcześniej miałem też pewne okresy w ktorych chodziłem na tą siłownię ale po pewnym czasie poddawałem się. Teraz jest troszkę inaczej, mam partnera treningowego i motywujemy się wzajemnie.
Cała moja historia zaczęła się w ubiegłym roku po tym, jak zerwaliśmy z dziewczyną. Powiedziałem sobie, że koniec bycia grubaskiem i czas wziąć się za siebie.
Grudzień 2017 to waga 87kg przy wzroście 182. Body fat +/- 25% (nie byłem u żadnego dietetyka więc pomiar był szacunkowy poprzez kalkulator internetowy).
Obecnie to 73kg. Wymiary na czczo z 19.05:
Szyja - 35
Klata - 83
Ramię/biceps - 29
Talia - 76
Brzuch - 77
Biodra - 88
Udo - 56
Łydka - 36
Body fat +/- 10% (aplikacja fitatu)

Mój cel na chwilę obecną to przyrost masy mięśniowej.
Makro 2700 kcal, białka 20% (132g), tłuszcze 25% (76g), węgle 55% (374g).

Tak wyglądałem na początku, pierwszy trening.
https://zapodaj.net/b73a042cd6971.jpg.html

A tak teraz:
https://zapodaj.net/b9d99f1035535.jpg.html
https://zapodaj.net/48ae6ef8aac78.jpg.html
https://zapodaj.net/b55410e00eebc.jpg.html


Zmieniony przez - Soberko w dniu 2018-05-22 19:07:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
22.05 - DNT (praca)

Szamka dzisiaj
Niestety nie mam zdjęć, nie pomyślałem żeby zrobić.

1.bułka poranna z biedry, polędwica sopocka, ser żółty, pomidor, sałata, ogórek zielony
2.chleb pszenno-zytni 4 kromki + jak wyżej
3.hamburgery domowej roboty z mięsa mielonego wieprzowo wołowego w kajzerce wieloziarnistej, ryż brązowy, sałatka z kapusty pekińskiej z pomidorem, ogórkiem zielonym, kukurydzą, oliwą z oliwek
4.jak 2
5.ziemiaczki z kurczakiem w sosie śmietanowym z serem


Makro 2400kcal = 140b/78t/180w


Zmieniony przez - Soberko w dniu 2018-05-22 19:19:22
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 1160 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 19676
Siemanko kcal ok ale dał bym więcej białka kosztem ww chociaż te 2g na kg masy ciała.
Powodzenia
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22121 Napisanych postów 252936 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311635
To będzie IF ?
Jakie okno planujesz?
I jak kolega wyżej ,białko ustaw na 2gr/kg
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
arstorn
Siemanko kcal ok ale dał bym więcej białka kosztem ww chociaż te 2g na kg masy ciała.
Powodzenia


Zmienione, dziękuję za poradę :)

lodzianin1
To będzie IF ?
Jakie okno planujesz?
I jak kolega wyżej ,białko ustaw na 2gr/kg


If niestety odpada przy mnie a tym bardziej przy mojej siedzącej pracy, wiem że podjadałbym wtedy z głodu wszystko co byłoby pod ręką, a tego nie chcę.
Posiłki regularnie, zależy od której zaczynam pracę, jest to
8-11-14-17-20. Lub
9-12-15-18-21 (przy czym ten ostatni posiłek jest delikatny, mała porcja żeby położyć się spać takim że zjadłoby się jeszcze ale jednak nie).

Dziękuję za rady :) ustawiłem 2g białka na kg ciała, dotąd było to 1,5g.
I tak wyszło mi
146g białka, tłuszczy 76g i 358 g węgli.

Później wstawię fotki z szamki ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 1160 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 19676
Zaokrąglij sobie te wartości łatwiej będzie. Plus minus pare kcal nie zrobi różnicy.


Zmieniony przez - arstorn w dniu 2018-05-23 09:52:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
arstorn
Zaokrąglij sobie te wartości łatwiej będzie. Plus minus pare kcal nie zrobi różnicy.


Korzystam z aplikacji fitatu, więc jakiś tam kalkulator automatyczny jest ale zaokrogle i tak, dziękuję za pomoc, wsparcie, porady :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
23.05
Dzisiaj niestety znów DNT :(
Brakuje tej siłki brakuje... Ale niestety
Dziś praca do 19, wracam 20:00 w domu jestem, jutro egzamin na 8 więc trochę się poucze dziś.

szamka
2690 kcal
BTW - 152/75/355


1. Zdjęcie z kawą (swoją drogą, ciekawy ten napój, znalazłem dzisiaj w biedronce, był też o smaku waniliowym)
2. Chleb pszenno-zytni 4kromeczki z polędwicą sopocka, serem żółtym, pomidorkiem, ogórkiem zielonym i szczypiorkiem
3. Zdjęcie drugie (bagietki)
Pierś z kurczaka ~250g, ziemniaki, ~100g, sos na bazie mleka 1,5% z serem żółtym (około 200g) i dodatkiem kopru. Na zdjęciu widać tylko część, nie chciałem dodać kolejnej bagietki bo przekroczyłbym makro już troszkę bardziej stąd tylko dwie
4. Jak 2
5. Skyr na dobranoc


Jutro, po mam nadzieję zdanym egzaminie, wjedzie trening plecka + bicepsik, a w piątek nogi + barki







Zmieniony przez - Soberko w dniu 2018-05-23 15:50:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22121 Napisanych postów 252936 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311635
Fajne te bagietki

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
24.05 - DT

Dzisiaj nawet podwójny treningowy
Zaraz jem i lecę na siłke zrobić plecka i biceps. Lekko się wk***iłem (przepraszam) na uczelnię rano, przez co nie zjadłem drugiego sniadania, tak jak chciałem (wróciłem zdecydowanie później niż miałem) ale za to czuję że trening dzisiaj siądzie jak diabli :).
Trening podwójny bo prosto po siłowni lece na trening piłki kopanej :p

Zdjęcie wrzucę troszenkę później z szamki dzisiaj :)

1. Bułka poranna z polędwicą sopocka i żółtym serem
2. Połówka pizzy Giuseppe z szynką i pieczarkami z dodatkiem piersi z kurczaka + banan
3. Jak 2
4. Serek wiejski


Makro nie wyszło tak źle jak się spodziewałem. Myślałem że przekrocze tłuszcze na dzisiaj ale wyszło tak
BTW - 143/75/305 2580 kcal

Taka szameczka, piwko na wieczorek było, od razu po drugim treningu piłki nożnej, żeby uzupełnić kalorie i nawodnić się.







Zmieniony przez - Soberko w dniu 2018-05-25 00:44:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22121 Napisanych postów 252936 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311635
Giuseppe to się jednorazowo całe zjada

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Samopoczucie na redukcji.