SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] SnicK - W drodzę po wymarzoną sylwetkę.

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 95024

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Dzienniki Treningowe.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171756
Witam serdecznie!

Jestem Bartek.
Swój dziennik treningowy postanowiłem założyć w tym dziale z dwóch powodów:
1) Dlatego, że postanowiłem włączyć do suplementacji właśnie produkty od UNS
2) Kończę 18lat już za pare dni i czas spojrzeć na ten sport trochę inaczej, a co za tym idzie wyznaczyć sobie konkretne cele i sumiennie dążyć do ich realizacji.

Przez rok popełniałem dużo błędów, no i stałem w miejscu, po drodze zdarzyło się kilka kontuzji, dość poważne problemy ze zdrowiem.
Teraz z tym koniec. Definitywnie.
Moim celem jest masa przy zachowaniu jak największej sprawności.

Aktualne wymiary
Waga: 75kg
Wzrost: 173cm
Pas: 77,5cm
Biodra: 84,5cm
Biceps: 35cm
Udo: 60cm
Łydka:41cm

Jak widać moją dość mocną stroną są nogi. Dlatego póki co nogi trenuję bardziej siłowo ni hipertroficznie
Zdjęcia postaram się wrzucić w następnym tygodniu

Po nie udanej redukcji powoli nakręcam metabolizm.
Dieta akuralnie wygląda tak:
DT: 170B 300W 70T
DNT 170B 175W 80T

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 756 Napisanych postów 9812 Wiek 19 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 328492
Powodzenia, tu mi łatwiej będzie Cie znaleźć


Zmieniony przez - julcziik w dniu 2015-07-09 21:42:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 107 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6235
wg mnie niepotrzebna jest dysproporcja 125g ww DT/DNT
DNT są po to by w pełni zregenerować uszkodzone podczas treningu włókna mięśniowe

rozumiem 40g carbo / pół worka ryżu od razu po treningu, ale nie półtorej (125ww)
wyżej wymienionej różnicy uzupełnienia utraconego glikogenu szybkowchłanialnymi węglami nie ma co nawet uwzględniać w rozpisce

Po nie udanej redukcji

co poszło nie tak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 263 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1912
tez bym nie robil takiej dysproporcji w dniu treningowym i nietreningowym, moze ustal sobie nie wiem np 280g wegli na dzien i tyle i tego sie trzym ciagle, jesli juz dysproporcja to max 50g tak ja uwazam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 3293 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 73305
ja sie na temat węgli na razie nie wypowiem, ale bedę śledził

Dziennik treningowy:
https://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453-s14.html

Zapraszam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171756
70minut cardio e.d i 1800kcal + LC.. Metabolizm zwolniony dość mocno.
Więc wrzucę 300g WW w DT i 250g WW w DNT Zobaczymy jak zareaguje organizm.

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 263 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1912
metabolizm i pewnie testosteron nisko od takiej ilosci kcal i cardio, proponuje reverse diet
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171756
Redukcje skończyłem na początku maja.
Aktualnie obserwuję organizm i dodaję stopniowo kcal
Waga ruszyła, ale to pewnie woda po dodaniu kreatyny.
Mam zamiar iść zrobić badanie testosteronu


Zmieniony przez - SnicK w dniu 2015-07-09 22:21:07

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 107 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6235
ile cząsteczek wody może związać marne 5/10g kreatyny, które suplementujesz na dzień?
zamiast zajmować sobie głowę rzekomymi właściwościami retencyjnymi kreatyny napisz jak dokładnie wygląda Twoja codzienna miska i trening (siłowy+cardio) na ten moment
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 4319 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171756
Trening

Dół (A)
Przysiady, rampa, 3-5 powt.
MC, rampa, 3-5 powt.
Wchodzenie na step, 3x 10-8
Uginanie nóg siedząc na maszynie, 3x12-10
Wspięcia siedząc, 4x20-30

Dół (A)
Przysiady, rampa, 3-5 powt.
MC, rampa, 3-5 powt.
Wchodzenie na step, 3x 10-8
Uginanie nóg siedząc na maszynie, 3x12-10
Wspięcia siedząc, 4x20-30

Góra (A)
Wyciskanie sztangi rampa, 3-5 powt.
Push press, rampa, 5 powt.
Pompki na poręczach, rampa, 6powt
Podciąganie szeroki nachwyt, rampa, 5powt.
Wiosłowanie sztangą, rampa, 6powt.
Uginanie ramion ze sztangą, rampa, 8powt.

Góra (B)
Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatnie 4x12-10
Power Fly na ławce poziomej 4x12-10
Wyciskanie hantli w chwycie młotkowym siedząc4x12-10
Wiosłowanie sztangą 4x12-10
Face pulll + Szrugsy 3x15-12 + 3x15-12
Zottman Curl 4x10-8

Co do diety :
Źródła ww: Kasza/ryż/chleb żytni na zakwasie/ wafle ryżowe/ ziemniaki
Źródła białka: Mięsa/ jajka / serek wiejski/ ser twarogowy
Tłuszcze: Jajka/ orzechy/ oliwa z oliwek/ olej rzepakowy
Dodatki: jogurt naturalny, musztarda, owoce sezonowe, warzywa (około 1kg e.d)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_SnicK__W_drodzę_po_wymarzoną_sylwetkę._-t1081650.html

"Pasja rodzi profesjonalizm, a profesjonalizm daje jakość, jakoś to jest luksus"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 107 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6235
jakoś nie jestem przekonany co do serka wiejskiego
oliwę z oliwek i olej rzepakowy zastępuję olejem lnianym, pomijajac właściwości powala smakowo

warzyw wystarczy 500g each day pamiętaj, że to też są węglowodany
owoce
do pierwszego posiłku, choć nie wiem jak to u Ciebie połączyć, bo nie jadasz owsa, orkiszu, zostaje z waflami ryżowymi xD

co do treningu nie wypowiem się, bo nie stosowałem i nie będę stosował tych typu push pull góra dół A B itd

jakim schematem lecisz w 3xtyg A B A a potem B A B next tydz?
ile tego cardio, nie napisałeś?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tylko Trening Cardio

Następny temat

[BLOG]diwadek / Dawid - Redukcja, do czech razy sztuka

nutlove nowy