SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Patryk - poznając czym jest redukcja

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3655

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 332
Cześć!
Może zacznę od kilku słów o sobie. Nazywam się Patryk, mam 22 lata. Trenuję od około 4 lat z niewielkimi przerwami, jak każda początkująca osoba zaczynając od zera i ucząc się na błędach doszedłem do momentu gdzie mogę powiedzieć że już coś o treningu siłowym wiem. Coś bo nie jest to wiele ale pozwala mi na ciągły rozwój i poprawianie swojej sylwetki. Nie jest to także mój pierwszy dziennik ale jak do tej pory wszystkie poprzednie kończyły się szybciej niż bym chciał dlatego postanowiłem ruszyć z nowym i dopilnuję tego żeby historia nie zatoczyła koła.

Kilka słów odnośnie samego tytułu. W życiu do redukcji podchodziłem już kilkukrotnie, ale zawsze kończyło się lekko mówiąc średnio. BF nigdy nie był na poziomie na którym mógłbym powiedzieć że o sobie że byłem docięty. Zawsze w pewnym momencie wkraczała psycha i chęć wpierdzielania wygrywała z planem redukcji. Teraz jest inaczej ale zacznijmy od początku:


1.05.2018 - planowy start redukcji - waga około 89kg

Wymiary:

obwód ramienia : 40,5 cm
talia 79cm
pas 82cm
udo : 63 cm
klatka : 111cm


Masa skończona na kaloriach około 4000. Start redukcji:
poniedziałek - czwartek 3000 kcal
piątek 3400
sobota - niedziela 3800



Odkąd pamietam bazowałem na wysokich węglach i taki model żywieniowy mi bardzo odpowiadał, dlatego tutaj w tej kwestii nie było zmian.
Co do treningu to od razu został zmieniony na wersję push / pull / legs.



Aktualny przegląd sytuacji na dzień 01.07.2018

Kalorie:
poniedziałek - czwartek 2750 kcal
piątek 3150
sobota - niedziela 3550

Węglowodany na poziomie 345g w dni niskich kalorii, +100 w piątek i kolejne +100 na weekend

Białko na poziomie stałym 240g, tłuszcze 50g

Trening bez zmian a wręcz ku mojemu zdziwieniu wyniki siłowe w podstawowych bojach jak martwy, siad, ohp poszły minimalnie ku górze.

Plan na kolejne tygodnie to wyciąć ile się da maksymalnie ciągnąc tą redukcje do końca sierpnia. A potem?
A potem przyjdzie czas na nabijanie mięcha i planowa start w zawodach na przełomie kwietnia/maja przyszłego roku :)


W kolejnym aktualnościach w dzienniku będę chciał wam pokazać krok po kroku jak to wszystko się zmienia dzieląc się swoimi odczuciami, treningami i tym co jem bo w tej kwestii nie jest na pewno nudno.











Zmieniony przez - patryk9511 w dniu 2018-07-01 00:32:33

Zmieniony przez - patryk9511 w dniu 2018-07-01 00:33:46

Zmieniony przez - patryk9511 w dniu 2018-07-01 00:36:06

Zmieniony przez - patryk9511 w dniu 2018-07-01 00:39:24

Zmieniony przez - patryk9511 w dniu 2018-07-01 00:41:10

Zmieniony przez - patryk9511 w dniu 2018-07-01 00:41:30
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22124 Napisanych postów 252938 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311641
Witamy w dziale
Forma 100% plazowka
Będę zaglądał
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2902 Napisanych postów 7976 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 316237
Cześć, Będę zaglądać. Forma jest. Jeśli nie masz startu w planie to nie ma już z czego ciąć :)
1

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 375 Napisanych postów 1029 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49334
No to będę zaglądał;) Iffym ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 332
domino1664
No to będę zaglądał;) Iffym ?


Tak jak najbardziej. Ale bazujący na nieprzetworzonej szamie z okazjonalnymi dodatkami.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 332
natalijka
Cześć, Będę zaglądać. Forma jest. Jeśli nie masz startu w planie to nie ma już z czego ciąć :)


Plan jest na przyszły rok. W tym chcę zobaczyć jak mój organizm będzie się czuł na niższym bfie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 332
lodzianin1
Witamy w dziale
Forma 100% plazowka
Będę zaglądał


Dzięki bardzo.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22124 Napisanych postów 252938 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311641
wszystko wyjdzie w praniu ,zdrowia

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2902 Napisanych postów 7976 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 316237
będą wypiski ? bo dziennik załozyłeć 1 lipca , mamy 10 a wciaz brak jednej wypiski z treningu
1

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22124 Napisanych postów 252938 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311641
natalijka
będą wypiski ? bo dziennik załozyłeć 1 lipca , mamy 10 a wciaz brak jednej wypiski z treningu


Dokładnie ,dawaj dziennik to zawsze dodatkowa motywacja
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 25 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 332
Dobra a więc znowu gdzieś padłem z regularnością ale wracam i mam nadzieję że na dłużej.

Sporo się ostatnimi tygodniami zmieniło. Redukcja weszła na ostatnią prostą i dlatego kalorie też mocno udzczuplone. Nadal podstawowym źródlem energii są wegle i wygląda to następująco:

Rotacja:
Niski
Niski
Wysoki

Dzień niski 2370 kcal
B 250
W 230
T 50

Dzień wysoki 3350
B 225
W 500
T 50


Sam głód nie jest znacząco odczuwalny i ciężary na treningu są nadal trzymane na jednakowym poziomie lecz efekt "wyniszczenia" redukcją jest do wyczucia.

Planowo to wycisnąć Maxa z ostatnich 4 tygodni żeby zrobić jak najlepsze podstawy do podbicia kalorii i ruszenia z nadbudową. Poniżej wrzucam aktualne foto po treningu


Najśmieszniejsze to znikomy spadek wagi. Od początku redukcji czyt. maja jest to raptem 4 - 5kg co mnie mega cieszy gdyż efekt wizualny jest kosmiczny.

W kwestii treningowej obecnie trenuje 2 dni siłowo i 1 dzień off

Cardio na poziomie 20 minut dziennie w dni treningowe i 30 minut w dni wolne

Do tego aktywność w formie spacerów na stałym poziomie 15k kroków dziennie

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja 16 lat 173 cm i 74kg