SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] O lepsze jutro - by adkens

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 140956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
hahah to jak u mnie bazowa ilość kcal + paluszki , pop coole itd :D d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 779 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3976
otóż to, chociaż u mnie to ostatnio czekolady dużo i soczku z biedry D:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
Czwartek:15.10.2015


Trening:


cardio: spacer 8km


Dieta:

1) płatki ryżowe 120g+jaja x3+jabłko

2) ryż biały 100g+masło orzechowe 20g+WPC 25g

3) jaja x3 +kasza jaglana 100g( omlet)

4) wafle ryżowe 100g+WPC 25g+masło z nerkowców 20g

5) chleb domowy 140g+pierś z kurczaka 50g+ser żólty 40g+twaróg 100g+kakao
Suple:

- Magnez
- Wit. C
- WPC
- wit. B
- omega 3


Koment:

Dzisiaj odpoczywam , myślałem nad kolejnym dniem treningowym ale nie byłem w stanie nie chciałem się zmuszać czułem , że organizm musi wypocząć a i tak pobutowałem 8km na uczelnie itd . Jutro nogi , mam nadzieje , że już przez bólu jak poczuję odpuszczam . Jutro waga i decyzja co do kalorii .







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
Piątek:16.10.2015

Trening:

Nogi:


- Fronty 5x8-10 [70kg]
- siad klasyczny z pauza 5x8-10 [70kg]
- wykroki 5x6-8 [50kg]
- MC na prostych nogach 4x8 [87kg]
- łydki 5xmax



Suple:

1) płatki ryżowe 120g+jaja x3+kakao+jabłko 100g
2) grahamki 150g+schab wieprzowy 100g
3) ryż basmati 100g+pierś z kurczaka 100g
4) ziemniaki 400g+pierś z kurczaka 100g+płatki migdałów 20g
5) twaróg chudy 75g+wpc 15g+ser żółty 40g+chleb domowy 130g

Suple:

- Magnez
- Wit. C
- WPC
- Flex i Elektrolity Activlab
- Omega 3


Koment:


Dzień zaliczam do udanych jeżeli chodzi o trening bałem się , że będzie lipa , że kolejny tydzień bez prawdziwego treningu nóg a tu niespodzianka fakt faktem mniejsze ciężary ale bez bólu w pachwinie . Zauważyłem dziwną zależność już o tym wcześniej wspominałem ale teraz mam pewność pierś z kurczaka mi szkodzi nie tak jak to pisałem wcześniej pod względem żołądka ale też powoduje gazy niestety zrobię sobie przerwę będzie leciała wieprzowina , może wrzucę znowu ryby , ale to może bo nie przepadam za nimi .







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
Sobota:17.10.2015

Trening:

klatka:


- wyciskanie sztangi płaska 67kg x6,6,5,5,5

- wyciskanie sztangi skos z pauza 57kg x7,7,7,6,6

- rozpiętki skos 15kgx8,8,8,8

- przenoszenie hantla za głowę 18kg x 10,10,10

biceps

- uginanie ze sztangą 30kg x10,10,10

- uginanie młotkowe 3x10


Dieta:

1) płatki ryżowe 120g+kakao,jaja x3+jabłko 100g

2) ziemniaki 400g+pierś z kurczaka 100g+ słonecznik 15g

3) wafle ryżowe 100g+WPC 25g+masło z nerkowców 20g

4) naleśniki

5) twaróg chudy 100g + kakao 5g+chleb domowy 150g+ pierś z kurczaka 50g+wiórki kok. 20g


Suple:

- Magnez
- Wit. C
- Wpc
- Elektrolity , Flex od Activlab

Koment:


Dzisiaj w miarę aktywnie najpierw sprzątanie później spacer w okół jeziora zakończony kąpielą w jeziorze jeszcze sezonu nie zakończyłem :D Po posiłku ruszyłem skatować klatkę i bicka . Odczuwam małe bóle w stawach . Lecę do nauki bo samo nie przyjdzie a trzeba niestety . Miał być detoks z kurczaka ale zacznę dopiero w przyszłym tygodniu, od poniedziałku .






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
Niedziela:18.10.2015


Aktywność :



cardio:
kompleks sztangowy , boksowanie:ogólnie 15min interwału z krótkimi przerwami


Dieta:

1) płatki ryżowe 120g+jaja x3+nutella śliwkowa

2) pierś z kaczki + ziemniaki pieczone +warzywa

3) ciasta,ryba ,ziemniaki

4) wafle ryżowe 100g+WPC 25g+masło z nerkowców 20g

5) chleb domowy 140g+pierś z kurczaka 50g+ser żólty 40g+twaróg 100g+kakao

Suple:

- Magnez
- Wit. C
- WPC


Koment:

Dzisiaj poszalałem trochę , resecik na imprezie rodzinnej , oczywiście u mnie bez alko po robiłem za kierowcę . Rano zrobiłem sobie kompleks sztangowy + boksowanie dałem ostro w palnik i rozkręciłem metabolizm . Próbuję się czegoś nauczyć z programowania ale opornie idzie :D Ale ciśniemy aby dać z siebie 100% i nie żałować , że się niczego nie robiło .









...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 241 Napisanych postów 31346 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 163545
Ile kalorii i jak waga aktualnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
Poniedziałek:19.10.2015


Trening:


Barki:

- żołnierskie 52kg x 6,6,6,5,5

- wznosy na bok x15,x15,x15

wznosy na bok z dropami x20,20,20 [12,8,5kg]

- wznosy hantli przed siebie x10,10,10



Triceps

- wyciskanie wąskie 3x10 57kg

- francuz hantlem 3x10[na rękę]

- odwodzenie za siebie hantli 3x12 [na rękę]



Dieta:

1) jaja x3+boczek 40g+warzywa

2) płatki ryżowe 150g+WPC 25g

3) makaron 150g+mięso mielone z szynki 100g

4) WPC 25g+makaron 100g

5) chleb domowy 150g+ser żółty 40g+pierś z kurczaka 50g+twaróg chudy 100g

Suple:

- Magnez
- Wit. C
- WPC

Koment:

Dzisiaj trening barków dobrze weszło , trenowałem po posiłku białkowo-tłuszczowym . Mocy nie zabrakło gorzej z trawieniem czułem się pełny na treningu i sprawdzę to jeszcze raz jak będzie ciężko na treningu to odpuszczę trenowanie po takich posiłkach a było to prawie 1;30h po posiłku . Na pewno wpływ na kondycję jelit ma u mnie stres niestety ale też jakiś produktów nie mogę jeść.






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 22812
Wtorek 20.10.2015



Trening:



Plecy:


- wiosło nachwytem na hammerze oburącz 4x10

- wiosłowanie sztangą podchwyt 72kg x10,10,10,10,10

- wiosło hantlem 30kg 3x10

- przyciąganie na maszynie uchwyt V3x10

- MC 100kg x8,8,8,8

cardio : spacery 10km


Dieta:

1) płatki ryżowe 130g+jaja x3+warzywa

2) ryż biały 100g+wpc 20g+słonecznik 15g

3) ryż biały 100g+wpc 20g+oliwa z oliwek 10g

4) kasza jaglana 100g+mięso mielone z szynki 100g

5) twarog chudy 100g+kakao+masło orzechowe 20g+chleb domowy 130g+pierś z kurczaka 40g



Suple:


- Magnez
- Wit. C
- Whey

Koment:

Wpiska na szybko bo cały dzień na uczelni z przerwą na siłownię , próbuję ogarnąc informatykę co wyjdzie zobaczymy nawet nie mam czasu czytać na temat dietetyki czy treningu zajazd mam niezły . Zaraz jeszcze ogarnę stancję i do spania bo rano na trening przed zajęciami . Nawet deserek na kolacje wpadł nie z żelatyną a po prostu na twaróg masło orzechowe i jazda bo czasu nie było zrobić .







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 241 Napisanych postów 31346 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 163545
Adkens też wracam do prowadzenia DT jak coś to pod spodem link wbijaj mordo :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny, masa

Następny temat

3w1-odchudzanie,mięśnie,rower

FuckBaton