SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Moje zmagania

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8175

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 115 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29919
Siema :)
Bardzo długo obserwuje z partyzanta zmagania innych użytkowników, podpatrywałem plany treningowe i systemy żywieniowe.
Od kilku tygodni nosiłem się z zamiarem założenia dziennika treningowego, ale dopiero teraz się za to zabrałem.
Zaczynałem od wagi 87kg, później była dietka i trening od jednego z ekspertów na forum co pozwoliło zjechać do wagi 78kg (gdybym mógł ogarnąć finanse to nadal bym leciał na konsultacjach). Obecnie waga 80,5kg, trening siłowy na oko, ale nie do końca. Kcal poszły sporo do góry, zmieniłem proporcje i założenia treningowe.
Założenia treningowe - zwiększenie siły w głównych bojach
Dieta:
DT - 2800kcal HC
DNT - Około 2000kcal LC

Trening:
Główne boje (MC, WL, Przysiad) lecą 4x5 z progresją co tydzień o 2,5kg. Zaczynało się od 60kg na płaskiej, 80kg w przysiadzie i 80kg w MC.
Stan na dziś to:
70kg 4x5 WL
102,5 4x5 przysiad
105kg 4x5 MC Sumo

Dziennik zakładam głównie po to by monitorować swoje postępy lub ich brak :D
Może ktoś rzuci też jakąś dobrą radą, sprowadzi ze złej drogi ;)

Co do żarcia to najlepiej pokazać na zrzutach, które zamieszczę poniżej.

Trening z dziś (wpisuję tylko serie robocze) -
Przysiady - 4x5 102,5kg
Wykroki - 16kg kettle 3x10
MC na prostych - 3x10 (60kg)
WL - 4x5 70kg
Wyciskanie hantli na skosie - 18kg 3x10
Wyciskanie na barki siedząc (smith) - 4x6 50kg
Unoszenie bokiem - 3x10 6kg
Unoszenie w opadzie 3x12 14kg
Plank 2x max
Ab Wheel 2x max

Teraz dwa dni DNT więc kalorie mocno w dół. Fotki i wymiary dodam za kilka dni jak już się cały zmierzę i jakieś foty poglądowe zrobię.
Fotki żarcia będą się pojawiać na pewno chociaż piękne nie będą :D
Co do warzyw - one w diecie są, po prostu nie zawsze wpisuje w dzienik.











Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-15 20:37:05
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2901 Napisanych postów 7976 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 316236
witamy w dziale :)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22121 Napisanych postów 252934 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311631
Witamy w dziale.
Zarys mamy, teraz czekamy na jakies foto podgladowe i ruszamy.
Troche jednak bym podbil bialko tutaj.

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 115 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29919
Dzisiaj cały dzień w robocie, jutro to samo. W końcu zabrałem się za czytanie "Żywienie w sporcie" no i wciągnęło, będzie co robić podczas nudniejszych chwil w robocie.
Żarcie bez szału, wszystko wg planu. Chyba lekko zmodyfikuje swój plan 4 dniowy bo wydaje mi się, że będzie lekko przeładowany.







Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-16 23:22:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22121 Napisanych postów 252934 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311631
Wyjdzie w praniu dopiero

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 115 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29919
Wczoraj kolejny DNT z żarciem na spokojnie. Dzisiaj zdjęcia grubasa.
Ciągle zapominam, że naciśnięcie Enter'a powoduje dodanie postu...

Co do wymiarów to -
Pas - 85
Klatka - 102
Udo - 58
Biceps - 36

Jak widać szału nie ma i jeszcze długo nie będzie, ale ja mam czas. Obecnie poprawa siły jest priorytetem bo na deficycie byłem zdecydowanie zbyt długo i plany typowo redukcyjne leciały więc siłowo i masowo słabo w kit.


















Dzisiejszy trening:

MC Sumo - 60x10, 60x10, 100x4, 102,5x4, 105x4, 105x4
Wiosłowanie sztangielką - 4x10x26kg
Wyciskanie wąsko - 20x10, 20x10, 40x10, 45x8, 50x8 (będzie dołożone za tydzień bo nie mogłem wyczuć ciężaru)
Wyprosty ze sztangielką - 4x12x12kg
Uginanie ze sztangą - 25x8,25x8,25x6
Uginanie młotkowe - 3x10x10kg
Ab wheel 2x max

Szamka z dziś i na jutro



















Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-18 09:09:43

Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-18 21:16:43
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 115 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29919
Kolejny dzień z treningiem za mną. Podzieliłem plan na 4 dni treningowe, 2 dni z głównymi bojami z progresją, 2 dni na ćwiczenia dodatkowe.
Dzisiejszy trening:

Wypychanie na suwnicy - 45x15, 65x12, 89x10,107x10, 121x10
Uginanie siedząc - 4x12
Prostowanie nóg - 3x12
Dipsy w wersji na klatke - 4x8-10
Rozpiętki na bramie - 4x10-12
Unoszenie ramion bokiem - 4x10
Unoszenie w opadzie - 4x10

Trening udany, musiałem wyczuć ciężary w niektórych ćwiczeniach bo dawno nie robiłem suwnicy i dipów. Jedzonko weszło ok, są małe problemy z brzuchem po treningu. Zaraz po siłowni wchodzi stack kreatynowy a kilkanaście minut później białko z mlekiem no i są małe rewolucje po tym. Muszę ogarnąć powód, sam stack nie robił problemów więc coś pewnie się gryzie w połączeniu z kreatyną.
Zastanawiam się też nad zakupem omegi3, ale nadal niezdecydowany jestem.

Wypiska z szamy i zdjęcie kolacji.









Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-20 19:13:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2901 Napisanych postów 7976 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 316236
omega 3 praktycznie zawsze warto. choć najlepiej na tym wychodzi butelka tranu a nie kapsy :)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22121 Napisanych postów 252934 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311631
Do grubasa to ci daleko
Dosc szybko powinny pojawic sie zmiany w sylwetce

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 115 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29919
Zdecydowałem się zrobić tabele, może będzie łatwiej to wszystko rozszyfrować. Co do wczorajszego treningu to całkiem fajny, na pewno zamienię ściąganie drążka na podciąganie. Łatwiej mi wtedy pracę mięśni wyczuć.
Żarcie wczoraj to jedna wielka improwizacja Dojadłem swoje batony białkowe, które zrobiłem jakiś tydzień temu, wpadła domowa pizza więc kalorii trochę wleciało. Plus jest taki,że wcinam te ~3k kcal a pas poleciał w tym czasie o 2cm. Chyba trochę za długo byłem na 2300-2500 i zasuszyłem swoje ciało.
Do marca lecę siła/masa (z naciskiem na siłę) a później zobaczymy.








Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-22 11:15:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 115 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29919
Dzisiaj było trochę kombinacji w kuchni i na treningu.
Rano wpadł omlet z białkiem (pierwszy raz robione i na pewno będzie częściej). Zakupiona omega 3 + syrop klonowy 0kcal.

Trening wyjątkowo po 17 i ilość ludzi poraża. Przeważnie ćwiczę około 11-12 i wtedy jest maks luz.
Co do samych ćwiczeń to przysiad już czuję dość mocno, będzie problem żeby szarpnąć 107,5 w kolejnym tygodniu.
Musiałem wymienić sztangę na sztangielki bo wszystkie gryfy zajęte. Jutro będzie cheat jak cholera bo nie chce mi się gotować do pracy, kebsik wleci bo dawno nie jadłem.










Zmieniony przez - KC21 w dniu 2018-01-23 20:44:36
1
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skinny Fat czy nie? Prośba o pomoc