SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Młody tata - W drodze po lepszą sylwetkę :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1326

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
w skrócie o Mnie
Cześć, zdecydowalem się na założenie pierwszego bloga po części dla motywacji, ponieważ wracam na siłownię po dosyć sporej przerwie, ogólnie mam 26 lat, żonę, trójkę wspaniałych małych szkrabów, staż na siłowni to około 8 lat, ale ze sporymi przerwami. Jak już pisałem mam na głowie rodzine, co zawsze stawiam na pierwszym miejscu, dla tego moje treningi ograniczają się do porannych (6 rano) lub wieczornych (około 20), w dni wolne od pracy w dowolnych godzinach :). Mierze 180cm wzrostu przy 95kg wagi, więc jest z czego zrzucić, ale wiem że dam radę, znam swój organizm, i wiem że conajmniej te 10kg jestem w stanie się pozbyć.

trening
Z racji jakiegoś tam doświadczenia zdecydowałem się na trening push/pull

Pull 1 - ciezki
1.Martwy ciag 5x5
2.Zuraw 5x5
3.Podciąganie na drążku szeroki nachwyt max rep
4.Wiosłowanie sztangielką 10
5.Unoszenie sztangielek bokiem 4x10
6.Uginanie stojąc prostym gryfem 4x8
7.Allachy 4x20

Push 1 - ciezki
1.Przysiad 5x5
2.Wykroki 3x10 na noge
3.Wyciskanie plasko 4x8
3.Military press 8
4.Wyciskanie sztangielek skos dod. 8
6.Pompki na poręczach tricepsowe 4x6
7.Wycisanie młotkowe leżąc 4x8

Pull 2 - lekki
1.Marty ciag na prostych nogach 5x5
2.Wiosłowanie sztangą w opadzie 5x5
3.Uginanie nog lezac 4x8
4.Face pull 4x10
5.Młotki ze sztangielkami 4x10p
6.Uginanie sztangi nachwytem 4x8p
7.Unoszenie nog w zwisie 4 x 15

Push 2 - lekki
1.Przysiady 3x10
2.Wyciskanie skos w dol 4x8
3.Pompki na klatę 3x8
3.Wyciskanie sztangielek siedząc 3x10
4.Hip thrust 4x8
5.Wyciskanie francuskie 3x8
6.Sciaganie linki wyciagu gornego 3x10

Rozkład dni
pull1 - push 2 - off - pull2 - push1 -
2 dni off

Znaleziony na naszym forum, bardzo przypasował mi do gustu.


suplementy i dieta

W mojej sytuacji ciężko latać z wagą czy gotować osobno, ale staram się (przy pomocy mojej wspaniałej żony która gotuje chyba najlepiej na świecie) jeść czysto, rano w thermomixie robię płatki owsiane około 80g z rodzynkami 30g do tego banan, 1porcja whey z treca, mleko lub woda, wszystko zmielone i do picia, obiad to zazwyczaj jakiś ryż brązowy, ziemniaki z piekarnika, kasza, z kurczakiem, kotletami mielonymi z piekarnika, bądź na co wpadnie żona, oczywiście wiedząc że dla Mnie gotuje się trochę "lżej" i nie tyle co kiedyś :). Z suplementów to podstawowe, kompleks witamin, witamina d3+k2 z Ostrovitu, omega3, ashwagandha, czasem multiwitamina w tabletkach do rozpuszczania, no i przed treningiem cannibal inferno spalacz.

Co do zdjęć to może poczekamy na pierwsze efekty, narazie nie ma ani czym się chwalić, ani na co patrzeć, bądźmy szczerzy :) liczę na wszelkie słowa krytyki, jak i porady, również sam od Siebie służę tym samym.

A więc zaczynamy grę :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 451 Napisanych postów 158 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 7411
Fajnie będę obserwował, fotkę mógłbyś wrzucić, potem będzie nieziemskie uczucie zobaczyć siebie na początku i mieć mega motywację :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Porównanie wrzucę jak najbardziej :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Nie wiem jak dzisiaj u Was, u mnie od samego rana jakiś ciężki dzień dzisiaj, w pracy do popołudnia, w pracy na szybko śniadanie z bułek razowych ze slonecznikiem, do tego jogurt z większą ilością białka, banan. Na drugie śniadanie podobnie, po pracy szybko do domu, żona przygotowała zaj**isty makaron z sosem jogurtowo czosnkowym, kurczakiem i trochę sera :) no i czas dla dzieci, czyli wypad do cyrku (popcorn wjechał :D) aktualnie obmyślam plan na kolacje, i instaluje upsarin bo coś się słabiej czuje. A jutro znów praca ale poniedziałek wolny więc trening pull wjeżdża :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 720 Napisanych postów 1144 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 75280
Super, dobra decyzja. Rodzina jest najważniejsza ale warto tez znaleźć troche czasu dla siebie.
Jestem parę lat starszym tatą i też niedawno wróciłem do sportu, w sumie przez przypadek, ale mam zamiar zostać na dłużej.
Myślę że przy Twoim stażu ciało bardzo szybko się zregeneruje, będziesz w szoku jak szybko. Powodzenia, będę zaglądał :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Dzisiaj od rana jakoś lepiej niż wczoraj, może upsarin coś pomógł hehe :) na śniadanie jak praktycznie zawsze thermomix do którego wleciało 250ml mleka, 80g płatków owsianych, 35g rodzynek i białko czekoladowo kokosowe z treca, potem praca, a po powrocie z pracy, żona przywitała Mnie chyba najlepszymi na świecie żeberkami, z marchewką z groszkiem + ziemniaki, teraz czas dla dzieciaków a później jakaś lżejsza (po tym obiedzie) kolacja, a jutro dzień wolny od pracy, i ciężki trening pull zawita na salony :)




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Dzisiaj z rana trochę inaczej, z racji że dzień wolny od pracy, to po odstawieniu dzieciaków do żłobka i przedszkola, zamiast shake z thermomixa na śniadanie wyjechały kanapki z wołowiną + jajecznica, teraz czas się ogarnąć do kupy, i wykorzystać czas wolny od dzieciaków na wyjście z żoną do lasu, ponoć dużo grzybów się pojawiło, potem oczywiście wita siłownia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Nie mogę edytować posta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Witam ponownie :D wczoraj miałem pisać, ale usypiajac syna dosłownie zasnąłem, treningi naprawdę dają dobrze w kość, ten plan push/pull będzie chyba moim ulubionym, dzisiaj standardowo śniadanie owsianka, potem obiad i trening, mam pytanie może ktoś będzie wiedział, podczas treningów często czuje jak by skurcze w udach, czym to może być spowodowane?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 180 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7527
Może za dużo kawy? Ogólnie zadbaj o nawodnienie, pamiętaj o mikroelementach, zapodaj magnez. Warto tez się porozciagac, miałem ten sam problem z łydkami. Wstaw zdjęcia sylwetki żeby można było później porównać jak idzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 51 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1881
Kilka dni przerwy od pisania, jakoś brak weny :P Wjechał spalacz tłuszczu hell burner, treningi fajnie idą, waga w dół co cieszy, i widać ubytek na pasie, ale to jeszcze zdecydowanie za mało, skurcze ustąpiły (albo się poddały :) ) wieczorem wrzucę może jakieś zdjęcia :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla 15 latka

Dzem