SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] LiptonS - Droga do wymarzonej sylwetki

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 50338

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 58588 Napisanych postów 316830 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1518645
Za kilka dni ma być znowu dość ciepło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 703 Napisanych postów 4121 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 258161
Niedziela 19.09.2021r.

Plecy, Poślad

1) Podciąganie na drążku nachwytem: 10 / 12,5kg x 6 / 18kg x 6 / 25kg x 5
2) Podciąganie na drążku chwytem neutralnym: 10 / 12,5kg x 6 / 18kg x 6 / 25kg x 5
3) Podciąganie na drążku podchwytem: 10 / 12,5kg x 6 / 18kg x 6 / 25kg x 5
4) Wiosłowanie sztangą w oparciu o ławkę skośną: 60kg x 10 / 80kg x 10 / 95kg x 10/10
5) Hammer High Back Row jednorącz z zatrzymaniem: 40kg x 10 / 50kg x 10 / 60kg x 10 / 70kg x 10
6) Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki, chwyt neutralny wąski: 47 kg x 10 / 67kg x 10 / 87kg x 10 / 97kg x 10
7) Przyciąganie sznura wyciągu górnego do bioder: 21kg x 10 / 24,5kg x 10 / 28 kg x 10 / 31,5kg x 10 / 35kg x 10
8) Szrugsy sztangielkami: 2x24kg x 24 / 2x28kg x 28 / 2x30kg x 30
9) Maszyna odwodzenie nóg: 130kg x 100/140/140/140
10) Hip thrust: 120kg x 50/50/50/50


Objętość rośnie, przydałoby się zwiększyć czas na wykonanie treningu, bo dziś znów był wyścig z czasem.
Plan na dziś zrealizowany, co mnie bardzo cieszy, teraz regeneracja i relaks, żeby jutro lipy nie było.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 703 Napisanych postów 4121 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 258161
lodzianin1
Za kilka dni ma być znowu dość ciepło


12C + wiatr, nie zachęca na jazdę rowerem, czekam na cieplejsze dni, a nogi niech się regenerują.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 703 Napisanych postów 4121 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 258161
Poniedziałek 20.09.2021r.

Klata, Łydka, Brzuch

1) WL z martwego punktu: 60kg x 10 / 80kg x 8 / 100kg x 6 / 120kg x 6 / 130kg x 6/6/6
2) Łydki siedząc: 83kg x 16 / 93kg x 16 / 103kg x 16 / 113kg x 16 / 118kg x 16/16
3) Wyciskanie sztangi, skos dodatni: 60kg x 12 / 80kg x 12 / 100kg x 11
4) Łydki suwnica siedząc 4 warianty spięć: 4x 130kg x 20
5) Wyciskanie sztangi, skos dolny z pauzą: 100kg x 10 / 120kg x 8 / 145kg x 6/5/5
6) Łydki suwnica: 150kg x 20 / 200kg x 20 / 250kg x 20/20/20
7) Unoszenie nóg: 38/38/38
8) Kółko: 38/38/38
9) Plank: 20kg x 5


Trening bez szału, bo się nie wyspałem i czas gonił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 58588 Napisanych postów 316830 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1518645
Czasem jak mnie czas goni to wychodzą najlepsze treningi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Layne Norton - The Complete Contest Prep Guide 2018

nutloveb