SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Good things come to those who wait

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 458 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13881
BPL-G
Posiłki wyglądają apetycznie, widać że się trochę pobawisz w kuchni w ich temacie.


Posiłki do pracy robię na parę dni do przodu, a na przykład surówka/sałatka najczęściej na 5 dni. Sporo pozostałych składników też jest robione na zapas np. produkty zbożowe, mięso...

Trzymam co się da w pojemnikach próżniowych, a inne rzeczy mrożę. Wyrobione nawyki i planowanie robią swoje, także nie schodzi tak długo jak mogło by się wydawać.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 458 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13881


Dzień 24, 25

Wczoraj zakończyłem eksperyment z dietą niskotiolową. Poza tym, że jelita się uspokoiły to trudno coś więcej powiedzieć - to akurat mogło być spowodowane ograniczonym spożyciem błonnika wynikającym z wycięcia strączków oraz mniejszą ilością owoców z powodu kontroli kalorii. Dodatkowo była infekcja, która mogła zafałszować trochę cały obraz.

Test przygotowany do pobrania śliny i jutro wysyłam próbkę na Wyspy.



Przyszły suple na poprawę neutrocytów:






Brzuch obecnie prezentuje się tak jakby ktoś się interesował





Szama w weekend ~2500-2800 kcal w dwóch posiłkach i wyszedł IF.







dzień beztreningowy

W weekend czułem jeszcze osłabienie przez infekcję, która jeszcze trzyma co czuję w zatokach, także treningu nie było, ale jak zwykle sporo chodzenia: ~13k kroków.



1.olej z czarnuszki, ekstrakt z rogu jelenia, zielona herbata, żeń-szeń syberyjski, borelyma, cordyceps, d3+k2, omega 3 1g, P-5-P, czosnek ekstrakt, wapń
2.ekstrakt z rogu jelenia, probiotyk, maślan, zielona herbata, żeń-szeń syberyjski, omega 3 2g, witamina c, czosnek ekstrakt
3.cytrynian magnezu z P-5-P, witamina c 1g




Zmieniony przez - 4mass w dniu 2019-01-13 19:39:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1823 Napisanych postów 47977 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 485042
4mass


Posiłki do pracy robię na parę dni do przodu, a na przykład surówka/sałatka najczęściej na 5 dni.


akurat niektórych produktów nie można w ten sposób trzymać jeśli chcemy w pełni skorzystać z ich wartości spożywczych

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 458 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13881
BPL-G

akurat niektórych produktów nie można w ten sposób trzymać jeśli chcemy w pełni skorzystać z ich wartości spożywczych


Racja, trzymam to w pojemniku próżniowym co trochę zwiększa trwałość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 458 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13881


Dzień 26, 27

Odebrałem opis TK bioder






Posiłki do pracy od poniedziałku do środy




Dzisiejszy posiłek potreningowy

ryż basmati, majonez, musztarda, chia, gulasz z kurczaka, zioła




Na treningach nie ma siły bo katar jeszcze trzyma i cały czas jestem osłabiony, jak z resztą przez większość czasu nawet jak nie ma typowej infekcji.:'-(

wtorek: pull ups, push ups, one leg hip bridge, ball roll out, suitcase walk, cardio 20 min 120 hr
sroda: trx row + dumbell mp, walking ludge, pallof press + superman plank + side plank, cardio 15 min 130 hr



1.olej z czarnuszki, ekstrakt z rogu jelenia, zielona herbata, żeń-szeń syberyjski, borelyma, cordyceps, d3+k2, omega 3 1g, P-5-P, czosnek ekstrakt, wapń

+(lub przed treningiem): aakg, oakg, lizyna, tauryna
+ przed treningiem: betaina, beta-alanina, tyrozyna, kreatyna


2.ekstrakt z rogu jelenia, probiotyk, maślan, zielona herbata, żeń-szeń syberyjski, omega 3 2g, witamina c, czosnek ekstrakt
3.cytrynian magnezu z P-5-P, witamina c 1g





Zmieniony przez - 4mass w dniu 2019-01-15 20:20:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 458 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13881


Dzień 28, 29

Dzisiaj wizyta u hematolog. Może więcej coś będzie można powiedzieć po badaniach


Odebrałem suple do uzupełnienia zapasów


cynk nie cały dla mnie











dzień beztreningowy

W środę sauna i basen.




1.olej z czarnuszki, ekstrakt z rogu jelenia, zielona herbata, żeń-szeń syberyjski, borelyma, cordyceps, d3+k2, omega 3 1g, P-5-P, czosnek ekstrakt, wapń

+(lub przed treningiem): aakg, oakg, lizyna, tauryna
+ przed treningiem: betaina, beta-alanina, tyrozyna, kreatyna


2.ekstrakt z rogu jelenia, probiotyk, maślan, zielona herbata, żeń-szeń syberyjski, omega 3 2g, witamina c, czosnek ekstrakt, lizyna
3.cytrynian magnezu z P-5-P, witamina c 1g



Zmieniony przez - 4mass w dniu 2019-01-17 20:42:10
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót do formy po ciagach

;