SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] DT by Ekon

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4511

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

20

Waga

74

Wzrost

173

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

ok 2 lata

Uprawiane inne sporty

rekreacyjnie piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia doskonale wyposażona

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez UNS-SUPPLEMENTS z działu UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
Witam wszystkich! O założeniu dziennika myślałem już jakiś czasu temu, a teraz konkretniej zmotywował mnie ronie220 ( dzięki ).
Trochę o mnie. Sport w moim życiu był od zawsze od małego grałem w piłkę nożną co prawda amatorsko tylko :) . Z siłownią jestem związany od jakiś 2 lat wtedy pierwszy raz poszedłem na siłownie, następnie kupiłem sobie trochę sprzętu żeby trenować w domu, a teraz znów wróciłem na siłownie i chce zająć się sobą już tak konkretnie.
W swoim dzienniku będę umieszczał zdjecia, filmy z ćwiczeń mam kilka ciekawych ćwiczeń a chce też by profesjonaliści ocenili technikę tych klasycznych.
Waga: 74kg
Wzrost: 173
Wyciskanie leżac : 98kgx1
MC: 95kgx 6
Przysiad:90kgx2

Staram się jeść w miarę odżywcze posiłki.
Suple : brak
Zdjęcie

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
Dziś dzień wolny od ćwiczeń na siłowni. W domu ok 19 zrobie kilka ćwiczeń na brzuch bez określonej ilości powtórzeń, serii tak z 15 minut ćwiczen. Wrzucam też dzisiejsze menu i proszę o ocenę :)
Jutro siłownia plecy + triceps

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3503 Napisanych postów 43701 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333074
Wstaw swój program treningowy.Zobaczymy, czy trenujesz jak mężczyzna.

Co do diety:

Po co aż tyle węgli ? Przy Twojej wadze w zupełności wystarczy 300-350g w dni treningowe.Możesz wprowadzić rotację.Dla przykładu ja jem aktualnie 300g, tylko ważę prawie 20kg więcej

Jedz zawsze całe jaja, gdyż wyrzucanie żółtka, które de facto ma więcej wartości odżywczych, jest marnotrawstwem.

Z kolacji wywal bułkę i ser żółty, a jedz twaróg.

Optymalnie byłoby zamienić płatki kukurydziane na owsiane.


To tyle na początek.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
Ogólnie mój sportowy tydzien wygląda tak : poniedziałek - klatka wtorek - biceps środa piłka halowa/siatkówka czwartek plecy + triceps piątek - nogi barki niedziela jak jest pogoda bieg 8km. Wyjątkowo z pewnych względów ten tydzien był wtorek klatka + barki środa czwartek plecy + tric sobota bic + nogi
Jeśli chodzi o to jak wyglądają treningi:
rozgrzewka + 5 min bieżni
KLATKA:
Wyciskanie na płasko powt. 12/10/10/8
rozpiętki skos dodatni 15/12/12/10
wyciskanie sztangi skos ujemny 12/10/10/8
krzyżowanie linek 12/10/10/8
do tego na koniec dorzucam wyciskanie sztangielek na lekkim skosie w drop-setach po 10 powt.
BICEPS
uginanie ramion na modlitewniku gryf mocno łamany 12/10/10/8
uginanie ramion z hantlami stojąc 12/10/10/8
uginanie ramion na wyciągu 12/10/10/8
uginanie ramion siedząc 12/10/10/8
i drop-set uginanie na wyciągu 4x 10powt
PLECY
Martwy ciąg 12/10/10/8
Przyciąganie liny z wyciągu w siadzie płaskim ( bardzo szeroki uchwyt) 12/10/10/8
wiosłowanie końcem sztangi 12/10/10/8
przyciąganie liny z wyciągu górnego 12/10/10/8
drop-set wiosłowanie sztanga nadchwytem 4x10
TRICEPS
Pompki na poręczach 15/12/10/8-6
wyciskanie sztangi wąski chwyt 12/10/10/8
wyciskanie francuskie hantla 12/10/10/8
prostowanie ramion na wyciągu 12/10/10/8
BARKI:
wyciskanie zza karku 12/10/10/8
następne ćwiczenie nie wiem jak nazwać podpatrzyłem u jednego kolesia wygląda ono tak jakbyśmy zadawali cios podbródkowy z hantlem 12/10/10/8
unoszenie ramion na boki siedząc 12/10/10/8
podciąganie gryfu łamanego wzdłuż tułowia 12/10/10/8
NOGI
przysiady 12/10/10/8
wykroki 4x20
łydki na maszynie 12/10/10/8

Każda seria to kilka kg wieksze obciążenie.
Czasem lubie zrobić spontanicznie brzuch .

Uff to tyle jeśli chodzi o treningi .
To jak mam ograniczyć te węgle? Co czym zastąpić? A płatki owsiane juz dzis kupione :D

Zmieniony przez - ekon23 w dniu 2015-02-11 22:05:09

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
Dziś dość wyczerpujący dzień i treningi z racji tłustego czwartku- niestety nie mogłem się oprzeć pączkom :(
Śniadanie: płatki owsiane
2 posiłek : makaron pełnoziarnisty z kurczakiem i warzywami i tu niestety były po nim pączki..
Na siłowni dziś zrobiłem plecy + triceps zgodnie z powyższym planem.
Posiłek po siłowni : makaron z kurczkiem

Po siłowni zobaczyłem wpis Sylwii Szostak na jej fanpejdżu ( Tłusty...co? Zadek! Będziesz mieć leniąc się A tak serio. Wszyscy mnie dziś pytają czy będę jeść pączki nie, nie będę i nie dlatego, że wyrzekłam się do końca życia słodyczy, fast foodów. Wszystko jest dla ludzi, tylko z głową. Ja mam swoj planowy cheat meal w dzień, ktory jest zaplanowany. To ja zarządzam co i kiedy jem, nie pozwól by to jedzenie Tobą rządziło ) i to zmotywowało mnie do odbycia 5km biegu :D

Teraz pije shake własnej roboty którego odkryłem w książce mistrza Arnolda "Edukacja o kulturystyce".
W walentynki kolejny trening z którego planuje zrobić jakąś wideorelacje :)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Hej ;)
Miło, że postanowiłeś prowadzić swój dziennik właśnie w naszym dziale.

Chętnie zobaczylibyśmy Cię również w innych pozach. Na tej widać baaardzo mało, ciężko cokolwiek powiedzieć a wyobrażać sobie można wieeeeeeeeele.
Zaciekawiło mnie co do Twojej miski mleko w proszku - w jakim celu je stosujesz?:)

Wiesz jakim makro będziesz obecnie leciał?
Mam nadzieję, że wypiski z miski pojawią się z gramaturami.

Będę zaglądać, powodzenia !;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
Zdjęcia sylwetki powrzucam w sobotę chociaż pozowanie kiepsko mi wychodzi .
Jeśli chodzi o mleko w proszku dodaje je do shake, tak jak podałem wcześniej przepis ten znalazłem w książce.
Szczerze przyznam że diety aż tak dopiętej nie mam, nie mam policzonych szczegółowo składników makro w najbliższej przyszłości nie mam planów w zawodach sylwetkowych za to w innych coś już się w głowie układa.
Postaram się codziennie wieczorem dodawać zrzut jadłospisu z potreningu.pl . W mojej diecie czasem znajdą się dania które niekoniecznie są posiłkami typowo kulturystycznymi, ponieważ chodzę jeszcze do szkoły a w domu obiady zawsze ktoś gotuje, więc wpadną jakieś zupy, ziemniaki czy schwbowe :D


Zmieniony przez - ekon23 w dniu 2015-02-12 20:33:55

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45568 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nooooooooooooow końcu ktoś, kto też zjadł pączka ile ich było?
Fajnie, że do nas dołączyłeś - będę zaglądać
Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
Muszę się przyznać że były ( niestety tylko ) 2 ! Chociaż ochota była na dużo dużo więcej ;D

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
I też się cieszę że założyłem wreszcie ten dziennik zmotywuje mnie to bardziej solidnej pracy. A założyłem w tym dziale bo uważam że jest tu najlepsza atmosfera i normalni ludzie służący pomocą :D

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1194
I mamy piątek dzień bez treningu ..

ŚNIADANIE :
OMLET Z SZYNKĄ
BWT : 39g/1.9g/28g
2 POSIŁEK ZUPA POMIDOROWA Z RYŻEM 400g
BWT : 5.6g/15.6g/7.2g

I na dziś to chyba tyle z mojego wpisu, ponieważ wybieram sie niedługo do mojej ukochanej robimy dziś sobie walentynki bo jutro ona idzie do pracy. Wybieramy sie na jakąś kolacje więc jutro zdam relacje co jadłem, i idziemy na "50 twarzy Grey'a" może będzie ciekawy ten film

Zdjecie omletu




Zmieniony przez - ekon23 w dniu 2015-02-13 13:52:40

http://www.sfd.pl/[BLOG]_DT_by_Ekon-t1063475.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejny powrót - Buli

Następny temat

REDUKCJA Endomorfika