SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Cayek - Road to Aesthetics 2017 Start redu 298 str.

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 878332

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4117 Napisanych postów 11929 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 761383
REDUKCJA LUTY - CZERWIEC LOW CARB

Co prawda mam dziennik, ale w tamtym brakuje ładu i składu. Ciągle zmieniałem zdanie jak kobieta w ciąży, więc postanowiłem zrobić nowy w którym będę opierał swoje założenia dot. redukcji z poprzedniego roku.



Białko: 190g
Węgle: Nie mniej niż 50g i nie więcej niż 100g
Tłuszcze: 90g lub więcej - zależnie od węgli w danym dniu.

IF: 16/8 = od. 0:00 do 16.00

2000 kcal = nie będę ciął raczej. Max zejdę do 1800 kcal jak rok temu, ale to pod koniec.

1.Posiłek - WPC 40g z wodą po treningu.
2.Posiłek - 500g piersi z kurczaka + węgle proste (maybe lody albo owoce) lub złożone typu ryż albo ziemniaki + sos.
3.Posiłek - Jajka z majonezem / jajecznica z kiełbą + sos.

Z posiłkami będzie różnie, jednak po treningu prawie zawsze to samo. Tłuszczy zdrowych muszę więcej jeść.

Suplementacja:

- BCAA 8:1:1 - przed treningiem 10g i w trakcie 10g.
- WPC - 40g po treningu.
- Spalacz dokończę i więcej gó#na nie kupię.
- Pod koniec zarzucę yohę.

Trening:



* Tempo wykonywania:
Dla 6-tek: 4 sek w dół, w górę jak najmocniej.
Dla 12-tek: 2 sek w dół, w górę jak najmocniej.
Dla 25-tek: 1 sek w dół, w górę jak najmocniej.


Dzień 1.Poniedziałek: Klatka i Plecy

A1: 6x Wyciskanie hantli na ławce poziomej
przerwa 10 sekund
A2: 12x Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej.
przerwa 10 sekund
A3: 25x Ściąganie linek wyciągu górnego.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy


B1: 6x Podciągnięć na drążku z obciążeniem
przerwa 10 sekund
B2: 12x Martwy ciąg
przerwa 10 sekund
B3: 25x Przyciąganie "V" wyciągu dolnego do brzucha.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy


Dzień 2.Środa: Nogi

A1: 6x Przysiady sztanga z tyłu.
przerwa 10 sekund
A2: 12x suwnica
przerwa 10 sekund
A3: 25x Prostowanie nóg na maszynie
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy


B1: 6x Uginanie nóg leżąc
przerwa 10 sekund
B2: 12x RDL
przerwa 10 sekund
B3: 25x Prostowanie tułowia na ławce rzymskiej
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy

Dzień 3.Piątek: Barki i Ramiona

A1: 6 Wyciskanie hantli siedząc
przerwa 10 sekund
A2: 12 przyciągania sztangi do brody chwyt szeroki
przerwa 10 sekund
A3: 25 Wznosów sztangielkami bokiem
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy

B1: 6x wyciskanie 1-hantli za głową oburącz.
przerwa 10 sekund
B2: 12x Wyciskanie francuskie leżąc na ławce poziomej
przerwa 10 sekund
B3: 25x Prostowanie ramion na wyciągu górnym.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy

C1: 6x Sztanga łamana stojąc.
przerwa 10 sekund
C2: 12x Uginanie ramion z hantlami oburącz siedząc z supinacją.
przerwa 10 sekund
C3: 25x Uginanie z linką wyciągu dolnego stojąc
Odpoczynek 2 minuty
Powtórz 3 razy

Do tego 2x HIIT po treningu po 15 min.



Cheat day z piątku. 850g owoców leśnych mrożonych, kebab XXL. Do tego doszło parę napojów typu ice tea, snickers limited edition, kanapka w szkole, taka duża, żelki itp. Owoce to był zły pomysł. Zapchałem się w moment :/

Next cheat day planuję gdy w pasie będzie mniej niż 84 cm.
Ogólnie to po tym cheat day'u na wadzę tylko 0,4 kg więcej


Forma w sumie bez zmian:



Od teraz nie słucham żadnych rad ludzi z mojej siłowni. Żadnej redukcji na samych omega 3, 500g węgli 500g białka bo na low carb się spalisz. NIE MA. 100g węgli tak jak rok temu, HIIT i już. Wiem, że jestem bardzo czuły na węglowodany, więc nie będę ich podbijał wysoko ani na redu, ani na masie. Koniec ze słuchaniem rad, które opierają o to, że "JAY CUTLER TAK POWIEDZIAŁ". OVEER.

Fajnie by było się wyciąć jak ten koleś w 1:55 bo wagę to on ma tylko 62 kg i 166 cm wzrostu, ale do tych 4% nie ma szans by zejść i chyba masy mi brak i dobrych supli.







Pozdro sportowe świry

Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-08 02:32:12

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 590 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 11166
Będę zaglądał ;] powodzenia!

'It's not because of that, it's not because of money
Works in my blood and I kill 'cause I'm hungry'

-

'Pain demands to be felt'

-

'Where there is life - there is hope'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 101 Napisanych postów 1168 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20189
Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 2641 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15628
Taaaa... supli

Też zacząłem lecieć tym planem, zaj**isty jest
Powodzenia
2

http://www.sfd.pl/[BLOG]_MajinBuu/Redukcja_na_IIFYM-t1058610.html 
Zapraszam :)

"Ani Ty, ani ja, nie uderzy Cię tak mocno jak życie.
Ale życie nie jest o tym, by uderzać jak najmocniej.
Życie jest o tym, jak dużo możesz otrzymać ciosów i wciąż iść dalej.
Ile możesz znieść i wciąż iść dalej.

Tak właśnie się wygrywa." Rocky

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 30901
Sporo miesa brakuję, aby w efekcie koncowym wygladac jak gosc z filmu.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4117 Napisanych postów 11929 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 761383
MajinBuu
Taaaa... supli

Też zacząłem lecieć tym planem, zaj**isty jest
Powodzenia


Nie no, ten chłop to zawodnik więc każdy wie o co chodzi Fakt - plan kozak, a nogi po treningu były tak zmęczone, że hoho.

No fakt, mięsa brakuje, szczególnie na łapach i barkach, ale i nad tym w przyszłości się popracuję.

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
tez bede lecial GBC
tez chce wygladac jak ten kolo z filmu
1

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4117 Napisanych postów 11929 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 761383
To bez wspomagania chyba tylko ekto może zrobić, ale nabicie u niego też widać, że jest zupełnie inne niż u osób tylko dociętych
Coś czuję, że on ma tu tylko z 38 cm w łapie
a że niski + wycięty to wydaje się serio duża - do tego marne 62 kg...

Chyba, że mówisz o formie jak u Piotra Boreckiego
1

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
jeden i drugi wyglada rewelacyjnie

jak tylko 62kg wagi a wygląda na 80
moja panna jak dobrze poje to tyle wazy ......bez kilku kg
1

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4117 Napisanych postów 11929 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 761383
Dzień nietreningowy, pospałem 11h, ale brakuje mi 4 treningów w tygodniu, mimo że w sobotę czuje się jak kapeć

Węglowodany coś czuję, że będą w głównej mierze prostymi, aniżeli złożonymi.
Czuję takie obrzydzenie do makaronów, ryżu itp. że nie wiem.
W biedronce są fajne lody 400 ml za 4 zł a ledwo 30g węgli mają oraz 6.5g fatu, więc tyle co nic, także tego - chyba na stałe zagoszczą w moim redukcyjnym menu.


Do tego wleciało chyba z 0.5 kg sałatki z kapusty pekińskiej, pomidorków koktajlowych, ogórków kiszonych i zwykłych + witaminki - mam witamine C w tabsach jakąś + musujące z biedronki (dobra oranżadka bez cukru) + asparaginan, bo ostatnio po przedtreningówce znowu miałem bóle serca parę dni. Wysypałem ten shit.

1

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
ale to chyba wiekszosc lodów ma takie proporcje
wegli około 30g
fatu 6-8
białka jeszcze mniej
7

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CKD i mało ketonów w moczu. Jakieś rady?

Następny temat

proszę o poradę co zakupic

nutlove nowy