SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Budujemy formę z ALLNUTRITION SFD!!! podsumowanie str 112

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 79602

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4319 Napisanych postów 44474 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 364578
U mnie wlasnie jest tak samo 6:30 pelno ludzi zazwyczaj ta sama ekipa przed praca cwiczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Szacuny 16210 Napisanych postów 18836 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 982270
To jak ja chodziłem na 6 to było 4 osoby :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8842 Napisanych postów 152091 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1198198


12.09.20
PULL
-RDL 200x4 110x max
-Ściaganie jednoracz hammer 80x8 60x12
-Ściaganie trójkąt dół 80x8
-Odwrotne rozpiętki 3x max
-Szrugsy 110x12x2
-Uginanie lezac 2x8
-Uginanie stojac 3x max
-Uginanie przedramion ze sztanga 3x8
-Uginanie mlotkowe hantli 3x10


wieczorem 55 min cardio

Suple
Śniadanie d3 4000 ui, NAC 1,5g, Omega 3, witamina c, Berberyna HCL, citrus bergamot, MSM 5g, GW 10mg, Multiwitamina
Przed treningiem SFD POWER shot
Na treningu EAA 20g, Glutamina 15g, 5g kreatyny HCL, sól himalajska 2g
Po treningu 100g WPC, Kolagen, Flexit
Do drugiego posiłku po treningu Berberyna HCL 400mg, chrom 200, ALA 900mg
Przed snem witamina c, d3, NAC, MSM 5g, Ashwa 600mg, Omega3, citrus bergamot, magnez
inne
Chrom do posiłków bogatych w węglowodany


Dieta
B 280g
W 380g
T 30g


Te spodobnie treningi sa dosc ciezkie, po calym tygodniu wszystko boli i nieco sie dluza... ale do ogarniecia%)

obecnie w tygodniu cardio na poziomie 6x55 minut wiec jest co robic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4319 Napisanych postów 44474 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 364578
Cardio juz ładnie krecisz , prawie tyle co trwa trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8842 Napisanych postów 152091 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1198198
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8842 Napisanych postów 152091 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1198198


15.09.20
LEGS
-wypychanie suwnica 240x15x2
-przysiady 140x4 100x6
-wyprosty 80x12x2
-odwodzenia 3x25 stack
-przywodzenia 3x15 10 sztabek

cardio 55 minut


Suple
Śniadanie d3 4000 ui, NAC 1,5g, Omega 3, witamina c, Berberyna HCL, citrus bergamot, MSM 5g, GW 10mg, Multiwitamina
Przed treningiem SFD POWER shot
Na treningu EAA 20g, Glutamina 15g, 5g kreatyny HCL, sól himalajska 2g
Po treningu 100g WPC, Kolagen, Flexit
Do drugiego posiłku po treningu Berberyna HCL 400mg, chrom 200, ALA 900mg
Przed snem witamina c, d3, NAC, MSM 5g, Ashwa 600mg, Omega3, citrus bergamot, magnez
inne
Chrom do posiłków bogatych w węglowodany


Dieta
B 280g
W 340g
T 30g

wczoraj lekko czworki, bo dzisiaj bedzie mocny pull i atak na rack pull-a
wiec nogi troche swiezosci zachowaly, tym bardziej ze w sobote polecial mocny RDL na 200kg
kalorii dosc malo wiec czuje, ze regeneracja juz nie pozwala na to, aby kazdy trening byl na 100%,
jeszcze przemeczenie w zwiazku z cardio sie pojawia, wiec tym bardziej noga zmeczona

ale cisniemy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4319 Napisanych postów 44474 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 364578
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8842 Napisanych postów 152091 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1198198


16.09.20
PULL
-wiosłowanie sztanga 160x7 140x8
-rack pull 240x5
-sciaganie wyciag gorny trojkac 9x8 7x15
-odwodzenie tyl barkow hammer 5x15
-uginanie przedramion ze sztanga 5x8
-uginanie modlitewnik 3x max
-allaszki 3x12-15

Suple
Śniadanie d3 4000 ui, NAC 1,5g, Omega 3, witamina c, Berberyna HCL, citrus bergamot, MSM 5g, GW 10mg, Multiwitamina
Przed treningiem SFD POWER shot
Na treningu EAA 20g, Glutamina 15g, 5g kreatyny HCL, sól himalajska 2g
Po treningu 100g WPC, Kolagen, Flexit
Do drugiego posiłku po treningu Berberyna HCL 400mg, chrom 200, ALA 900mg
Przed snem witamina c, d3, NAC, MSM 5g, Ashwa 600mg, Omega3, citrus bergamot, magnez
inne
Chrom do posiłków bogatych w węglowodany


Dieta
B 280g
W 340g
T 30g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8842 Napisanych postów 152091 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1198198
dzisiaj w planach jedynie cardio wieczorem i nic wiecej
poza ty od jutra do 6 pazdziernika mam wolne w pracy, wiec popracuje nad regeneracja :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2194 Napisanych postów 29362 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 285699
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Startować Czy Nie?

nutlove nowy