SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Budujemy formę z ALLNUTRITION SFD!!!

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 41228

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7717 Napisanych postów 148484 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179808
no jedyna opcja to zajac czyms glowe przede wszystkim%)
cialo jakos da sobie rade, ale psycha podpowiadajaca bys przestal juz jest okrutna hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1217 Napisanych postów 4255 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 84678
a to ja mam inaczej, pierwsze 20-25min ciezko mi zniesc, a pozniej nie moge przestac i mowie sobie - dobra, jeszcze 5 min, potem a chooj jeszcze 3min, dobra koncz juz, ale nie, jeszcze 5min i czasami z zalozonych 45 robi sie 60%) ale nast dnia sobie to odliczam%)

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7717 Napisanych postów 148484 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179808
haha ja mialem tak w sobote, ale roilem w terenie szybki marsz i wyszlo mi ponad 1h i 15 min, bo przeliczylem sie z trasa i po prostu tak czy inaczej musialem wrocic do domu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1728 Napisanych postów 28678 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 280624
czellista
a to ja mam inaczej, pierwsze 20-25min ciezko mi zniesc, a pozniej nie moge przestac i mowie sobie - dobra, jeszcze 5 min, potem a chooj jeszcze 3min, dobra koncz juz, ale nie, jeszcze 5min i czasami z zalozonych 45 robi sie 60%) ale nast dnia sobie to odliczam%)


mam tak samo :) hormony, biomechanika, się adaptuja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7717 Napisanych postów 148484 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179808


16.09.19
Push 1 : Tydzień VII Tydzień VII
- Wyciskanie lawka plaska 3x8 dynamika(powoli opuszczasz i eksplodujesz) 1 min przerwy pomiedzy seriami 95x8x3 97,5x8x2 97,5x4
- Wyciskanie wasko 8-6, 2s druga 80% 100x6 80x7 102,5x6 82x5x6
- Wznosy bokiem maszyna 15-12 , druga 80% 7x14 6x12 7x15 6x15
- Crucifix raises 15-12 x2 , ten sam ciezar, mocno czucie miesniowe maszyna 20x8 20x10
- Przyciaganie sztangi do brody , muscle round x2 50,5x4x4 50,5x4x4
- Rozpietki skos dodatni na bramie 2s , 12-10 , druga 80% hantle 15x12 10x10
- Wznosy hantli naprzemiennie na wysokosc nosa 12-10 , ten sam ciezar 2s 20x10x2 22,5x10x2
- Prostowanie rak z kablami z dokreceniem nadgarstka 2s 15-12, ten sam ciezar 60x12x2 65x12x2
- Wspiecia na palce siedzac 15-12, 2s druga 80% 85x15 75x15 95x12 85x12

przy dynamice braklo paliwa w 3 serii, doslwoanie taka pompa, ze nie moglem wyprostowac rak ze sztanga juz%)
tricek 2,5kg dolozone, wynik juz przekracza moje maksy w wyciskaniu wasko jakie kiedykolwiek mialem


po treningu 50 min cardio



Suple
Śniadanie d3, k2, NAC, Omega 3, witamina c, Vita Pack, berberyna, Olejek CBD 5 kropli
Przed treningiem cytrulina, joszka, przedtreningówka
Na treningu BCAA+EAA, Glutamina
Po treningu 5g mono, 100g WPC
Do drugiego posiłku po treningu berberyna 400mg, chrom 200, ALA 900mg
Przed snem witamina c, d3, k2, NAC, MSM 5g, Ashwa 600mg, Omega, Olejek CBD 3 krople
Chrom do posiłków bogatych w węglowodany


Dieta
B 320g
W 300g
T 10g
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Startować Czy Nie?

aerofull