SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 56796

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2130 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37158
Plan którym prawdopodobnie rozpocznę swoją redukcję

Jest to zmodyfikowany plan z projektu masa nikt mi go nie sprawdzał ale miejmy nadzieję, że jest dobrze. Ćwiczenia będą się zmieniać. Chciałbym do treningu grzbietu dać wiosło hantlem lub martwy ciąg ale wszystko z czasem się zamieni bo tak to się zajadę.

RAMPA - w pierwszych tygodniach nie będzie to rampa "na maxa" na początek zwykła progresja ciężaru, bo zaczynać z maxa to niezbyt rozsądne, nie?




Trening - Uda, Łydki


Przysiady ze sztangą na barkach nogi wąsko, stopy na zewnątrz Rampa 10 + 16/20/24
Hack Przysiady Rampa 10

Martwy ciąg na prostych nogach rampa 12
Żuraw 5x10

(ss1)Wspięcia na palce ze sztangą na barkach || 5x12
(ss1)Wspięcia na palce ze sztangą na barkach \/ 5x12



Trening- Klatka, Biceps



Wyciskanie sztangielek skos 30st rampa 8
(ss1)Rozpiętki ławka pozioma rampa 10
(ss1)Gilotyna 5x12 (stałe obc.)


Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem Rampa 8
(ss1)Młoty 5x6
(ss1)Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 5x10


WOLNE


Trening - Grzbiet, tricepsy



Podciąganie na drążku podchwytem 5xMax
Wiosłowanie ze sztangą w pochyleniu tułowia rampa 6 + regres 10,12,16,20
(ss1)Ściąganie drążka wyc. górnego do klatki 4x10 (stałe obc.)
(ss1)Ściąganie drążka wyc. górnego za kark 4x10


Wyciskanie wąsko rampa 8
(ss2)Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 5x10
(ss2)Pompki trójkątne 5xMax



Trening- Naramienne, brzuch

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szeroko nachwytem rampa 12
(ss1)Unoszenie bokiem ze sztangielkami stojąc 4x12
(ss1)Podciąganie sztangi do klatki piersiowej w opadzie szeroko 4x12
(ss1)Unoszenie sztangielek w przód 4x12


(ss2)Uniszenie wyprostowanych nóg leżąc 5x10
(ss2)Spięcia brzucha leżąc 5x20


WOLNE
WOLNE

______________________________________________________________________________________________________________________________


Start 29.04.13 (aż nie chce się czekać bo bym teraz najchętniej zaczął)

Zmieniony przez - Kitly w dniu 2013-04-16 14:36:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 2687 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 70440
A czemu teraz nie zaczniesz? Ciekawy plan, jak planujesz zejscie z masowych kcal?

Warszawa i okolice? Zapraszam na wspólny trening :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2130 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37158
Bo jednak przydało by się trochę odpocząć a drugie to, że dziwnie zaczynać w środę później wszystko "krzywo" Jutro sobie coś sztangą pomacha taki jakby mały trening "nóg" zrobię 50% ciężaru może.. kilka serii tego i tego z głowy wszystko.

Z masowych kcal nie muszę schodzić gdyż już podczas projektu zeszliśmy z Antkiem do 2500-2600. Aktualnie podczas "nic nierobienia" jestem na 2400 i zobaczymy jak to w poniedziałek będzie wyglądać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2130 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37158
OCZYWIŚCIE NIE 29.04.13 TYLKO 22.04.13 startuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 174402
Wpis dla powiadomek

Mi się wydaje, że lepiej zacząć od wiekszych obciążeń, potem kiedy będziesz obcinał kcal to i sił będzie mniej, przez co obciążenie chcąc nie chcąc poleci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2130 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37158
Pierwszy tydzień polecę "lekko" żeby w ogóle wczuć się w ćwiczenia, niektóre nowe. A później już coś jak w projekcie, może 20kg więcej na start i progresja ile Bóg da.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 4461 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84590
Powodzenia,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Hmm, ja tam właśnie to, co określiłeś lekkim tygodniem traktuję jako regenerację i zabawę z żelastwem. Również ruszam za tydzień, powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 569 Napisanych postów 15855 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 256574
dietę dopnij,
schodź z tłuszczy aż do niskiego poziomu, węgle trzymaj w miarę wysoko ewentualnie jak chcesz inaczej się bawić to ładuj tłuszczami, węgli mało, ale z okresowymi ładowaniami by podaż tłuszczu utrzymywała glikogen mięśniowy na w miarę stałym poziomie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2130 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37158
Dzięki wszystkim.

Antek- mam zamiar zrobić coś takiego:

W pon patrzę jak waga i porównuję z końcem projektu, jak będzie stać lub poszła w górę to nic nie ucinam, jak spadła to dodam kcal i zaczynam pierwszy tydzień a po nim już wszystko będę wiedział. Później tak jak mówisz w zależności co mi ten tydzień powie będę ciął jako pierwsze tłuszcze.


Na pewno raz w tygodniu wrzucę trening obwodowy (kompleks sztangowy) jako aeroby + jeszcze jeden dzień rower czy na co najdzie ochota.

Zmieniony przez - Kitly w dniu 2013-04-17 15:15:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11847
Powodzenia, wrzuć więcej info

:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pływanie a wyszczuplanie ud

Następny temat

problem z klatka, prosze o pomoc, zdj

Shaker