SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]Siłownia to pasja i styl życia.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6065

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Postanowiłem zacząć prowadzić tutaj regularnie wpisy treningowe, będą to wpisy dla ludzi takich jak ja czyli sympatyków siłowni Trenujących dla siebie pokonując swoje możliwości oraz bariery. Mam 29 zaraz 30 lat, trenuję z mocniej od 3 lat cel mój jest zbudować dużą masę mięśniową, powoli wbijam od trzech lat wbijam masę zaczynałem od 89 kg na dzień dzisiejszy jest ona 107kg.
Dziś jak wrócę z siłowni wrzucę pierwsze foto oraz filmiki z treningów. Uzupełnię również wszystkie pomiary oraz napiszę więcej o sobie.
Chętnie pomogę i odpowiem na pytania o ile będę mógł pomóc.
Pozdrawiam Wszytskich.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Będę śledził, czekam na foty Jak wygląda trening i dieta?


Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2015-12-27 13:27:42

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3939 Napisanych postów 45157 Wiek 250 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339359
Uzupełnij wszystkie dane.Przydadzą się wymiary i fotki ukazujące sylwetke.

Zmieniam nazwę tematu.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2015-12-27 17:29:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Witajcie! Dziś trening planowany wykonany w 100% mianowicie:
Wyciskanie skośne dodatnie: 5x12 wolno robione 60kg na maszynie shmitta
Wyciskanie płaskie 4 x 12 70 kg wolno robione maszyna shmitta
Brama górny wyciąg siedząc ławeczka 4 x 16 foto poniżej
Brama dolny wyciąg siedząc ławeczka 4 x 16
Ławeczka skośna dodatnia wyciskanie na gumach 3 x max
Brzuch 4 x 20
Ja aktualnie już z dużych ciężarów schodzę ponieważ jak widać na foto masa jest dobra, a po za tym braki nie pozwalają już na dźwiganie takiego żelastwa jak 10 lat temu;) teraz trzeba się brać za delikatne przepalenie i powoli spalać. Duże ciężary od dzisiejszego treningu już się skończyły. W razie pytań zapraszam do komentowania:) Z porad również chętnie skorzystam



1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
To jak chcesz tą masę mięśniową utrzymać na redukcji to lepiej z ciężarów mocno nie schodź

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Jeżeli chodzi o dietę w moim przypadku nie będę tutaj owijać w bawełnę, nie trzymam jakiegoś super rygoru jeżeli chodzi o dietę, staram się natomiast pilnować miski i liczyć liczbę kalorii. Dodatkowo za dnia zarzucam izolat a na noc kazeinę w celu uzupełnienia bialka ponieważ z tym u mnie różnie w diecie bywa.
Jeżeli chodzi o sylwetkę widać na foto jak jest, ja jestem zadowolony bo nie sadziłem że z tyloma kontuzjami po drodze a mianowicie, kontuzja barków lekarze zalecali koniec siłowni, przerwa była około 9 miesięcy sztanga sama mnie przygniatała, problem z łękotką oraz stawami dlatego nogi robię raz w tygodniu tylko i na małych ciężarach z uwagi na chore stawy kolanowe. Nogi niestety nie chcą mi iść do góry, ale tutaj ze swoimi schorzeniami już nie wygram. Robie co mogę może się kiedyś odblokują;) reasumując jak na długą przerwę oraz liczne poważne kontuzję cieszę się że udało mi się wrócić na siłownie i robić to co kocham;) Na pewno znajdą sie tutaj ludzie którzy będą krytykować mnie moją sylwetkę treningi, ale jak wspomniałem na wstępie siłownia to pasja i styl życia bynajmniej dla mnie i robię to po swojemu, czasami korzystając z rad ludzi którzy są ode mnie mądrzejsi w tym temacie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Mówisz żeby nie szaleć aż tak z zejściem z ciężarów? zobaczę co się będzie działo z dalszymi treningami, pewnie z czasem podokładam ale tylko delikatnie;) czasami niestety to barki mi dyktują ciężary:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Witam! dziś planowany trening pleców wykonany w 100% a nawet więcej Bez kontuzji tak więc pozytywnie::) a wyglądało to tak:
atlas ściąganie drążka trójkąt wyciąg dolny 4 x 12 90kg
atlas ściąganie drążka trójkąt wyciąg górny 4 x 12 70kg
atlas ściąganie drążka kierownica 4 x 12-14 70 kg
Wiosłowanie maszyna shmita 4 x 10-12 50-60 kg szeroki chwyt
ściąganie linki atlas wyciąg górny stojąc 4 x 12-14
na dobicie ściąganie gum oburącz 3 x max

Pompa była fajna trening pozytywny dodam foto poniżej jak to wyglądało na koniec treningu, ocene pozostawiam wam;)











...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 248
Klasa zdjęcia tak trzymaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Witajcie!! Wczoraj dzień wolny więc się regenerowałem;) Dziś robiłem barki, jest to partia której na maxa niestety nie zrobię z uwagi na szereg kontuzji które mi towarzyszyły po drodze, i każdy nie naturalny ruch ze sztangą bądź hantlami jest dla mnie ogromnym wysiłkiem. Trening wyglądał tak:
Wyciskanie sztangi zza głowy maszyna schmita 5 x 12 40-50 kg
Arnoldki 4 x 10 12-14-16-18 kg
unoszenie hantli przodem 3 x 10 16 kg
unoszenie ramion bokiem Atlas wyciąg dolny 4 x 10-12 od10 do 15kg
kaptury maszyna schmitta 5 x 16 70-80 kg

Jak widzicie nie jest to mocny trening ale na dzień dzisiejszy w ogóle jestem zadowolony że, mogę w ogóle coś na barki robić , bo jeszcze 2 miesiące temu nie mogłem samej sztangi zza głowy wycisnąć. Tak więc jest jakiś progres, powoli do celu!! Ważne że, już mogę robić wszytskie partie mięśniowe, jedne lżej drugie normalnie tak więc Trenujemy!!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 332
Hejka! Dziś Trenowałem bicepsik i tricpesik zestaw imprezowy jak dla niektórych ale ja dziś się nie bawię niestety ruszam do pracy Trening łapek zrobiony następująco:
BICEPS
Modlitewnik
szt. łamana szeroki chwyt 5 x 12 40kg
Modlitewnik szt. łamana wąski chwyt 4 x 12 30kg
Hantle stojąc supinacja 4 x 10 12-14-16 16 kg
Atlas uginanie drążka prostego stojąc 3 x 16 60kg
Hantel L i P pojedynczo w opadzie 2 x max
TRICEPS
Atlas ściąganie drążka prostego 4 x 12-14-16-12 80 kg
Ściąganie liny oburącz 4 x 14 60kg
Ściąganie liny jednorącz 3 x 10 40-50kg
ściąganie gum oburącz 3 x max
Foto z w/w ćwiczenia wstawe w najbliższych dniach Dziś niestety nie miałem możliwości zrobienia foto. Z uwagi na okres noworoczny musiałem trochę zmienić plan treningowy, bo praca i okres noworoczny w tym roku mi nie dopisały żeby zrobić trening po mojemu;) W sobotę ciężki trening Klatki z którego przedstawię obszerną relację foto i mam nadzieje że wstawię również filmiki;) Pozdrawiam obserwujących mój Blog
Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku oraz duuuuużej pompy na treningu i osiągnięcia celu na który ciężko pracujecie na siłowni!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sztanga lekko łamana, a mocno ;)

Następny temat

Triceps i biceps

Shaker