SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]R3new4L - Kacper Szulc Road to Aesthetic DZIENNIK

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 882

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 508
Witam wszystkich! :D Nazywam się Kacper Szulc, mam 19 lat i jestem pasjonatem sportów sylwetkowych. Jest to mój pierwszy raz jeśli chodzi o dziennik treningowy, więc proszę o wyrozumiałość :P.
Moim celem na przyszłość są starty w męskiej sylwetce. Obecnie chcę zdać maturę i zacząć studiować Dietetyke we Wrocławiu :D.
Jestem naturalem, i raczej nie będę chciał tego zmieniać.
Nie jestem osobą którą je typowo „ryż i kurczaka z brokułami”, przerabiałem tego typu diete lecz nie była ona dla mnie :P
Ale nie mówię też że wliczam sobie codziennie 100 gram nutelli do bilansu :D. Moje posiłki nie są nudne i monotonne, co pokażę później.
Jeśli chodzi o staż to wynosi on 2 lata. Zaczynałem od wagi 58kg i doszedłem do 82kg. Zdjęcie porównawcze zamieszczę niżej :P
Na koniec moje obwody:
Wzrost: 181cm
Talia: 78cm
Biceps: 40cm
Klatka: 108cm
Udo: 62cm
Łydka: 41cm

Nie podam dokładnego jadłospisu ponieważ ciągle jem coś innego, powiem tylko że jestem na masie i jem dziennie około 4000kcal. Z suplemtentów biorę 5g monohydratu dziennie, 5000 j. wit D3 i 200mcg K2 Mk7 i wit C 1000.
Jeśli chodzi o trening jest to FBW które robię 3 razy w tygodniu. Ćwiczenia i zakres powtórzeń podam w następnych postach.
Pozdro :D










Zmieniony przez - R3new4L w dniu 2018-03-19 17:19:40

Zmieniony przez - R3new4L w dniu 2018-03-19 17:27:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3700 Napisanych postów 44875 Wiek 35 dni Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336304
Witaj


Dobrze, gdybyś wkleił jakieś normalne zdjecia w podstawowych pozach. Szanuję za to, że chcesz cały czas jechać na sucho. Coraz mniej takich osób, szczególnie młodych


Powodzenia !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 508
Dzisiaj był dzień treningowy, niestety nie spałem długo zeszłej nocy bo tylko 5 godzin, lecz o dziwo nie odbiło się to na treningu :D.
Opiszę najpierw mój dzień jedzenia:
1. omlet z pięciu jaj z tartym jabłkiem, cynamonem, orzechami i delikatnie posmarowany nutwheyem o smaku białej czekolady
2.100 gramów ryżu basmati z duszonym indykiem po tajsku, ogórki kiszone, 30 gramów oleju lnianego i jakaś surówka mamy :D
3. to samo co wyżej
4. przed treningiem kawa kuloodporna, na treningu popijam wodę z cytryną i solą himalajską
5.100 gramów kaszy jaglanej, 5 żółtek, miarka wpc z olimpu, banan, winogrona, ananas, pomarańcza i to wszystko posypane cynamonem. (No i wkradły się jakieś żelki haribo )
6. Ryż zapiekany z jabłkiem i 10 gramów oliwy z oliwek - zdjęcia nie mam bo nie zdążyłem zrobić :D
Jeśli chodzi o trening to dziś wyglądało to tak:
1.Wyciskanie na klatę sztangą na ławeczce poziomej - 4x8
2. Martwy Ciąg - 4x8
3. Wyciskanie sztangą zza głowy na barki siedząc - 4x8 w super serii ze wznosami na boczny akton barku 4x10
4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x8
5. Uginanie ramion ze sztangą na biceps - 4x8 w super serii z wyciskaniem francuskim sztangą łamaną na triceps 4x10
6. Spięcia brzucha przy wyciągu górnym (tzw. allahy) - 4x10
Mimo małej ilości snu trening wszedł naprawdę pięknie, na każdym ćwiczeniu progres
Następnym razem postaram się dodać zdjęcia w pozach do męskiej
Pozdro, liczę na jakiś feedback












Zmieniony przez - R3new4L w dniu 2018-03-20 22:58:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 508
Siemanko :)
Od ostatniego wpisu sporo się zmieniło.
Zmieniły się priorytety, podejście do diety i treningu.
Aktualna waga: 85kg.
Aktualnie wyniki siłowe:

- Wyciskanie - 130kg
- martwy ciąg - 220kg
- przysiad - 190kg

Celem ciągle są starty w zawodach sylwetkowych.
Aktualnie redukcja - rotacja węglwodanami i tłuszczami w zależności czy mam DT czy DNT :)
Może tym razem uda się poprowadzić dziennik porządnie :)








Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pompa, "nabicie" po treningu

Zestaw 1