SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]Dzienniczek treningowy Kamyka :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 100

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 24 lat Na forum 278 dni Przeczytanych tematów 335
O sobie:
Wiek: 24
Wzrost:180cm
Waga: Nie wiem - nie mam wagi w domu ale coś koło 85kg
Staż: 3 miesiące (w tym 2 tygodnie przerwy więc tak naprawdę to 2.5 miesiąca)
Maksy: Sprawdzałem tylko wyciskanie na płaskiej - jak zaczynałem było 65kg (brak techniki), tydzień temu sprawdzałem ponownie i pykło 95kg (technika już taka nawet średnia już jest tak mi się wydaje). Na 1 treningu udało mi się też zrobić 10 dipsów w pierwszej serii (robię dipsy od 1 treningu)
Odżywki: nie biorę żadnych, ale mam zamiar zacząć brać kreatynke a potem jeszcze do tego dodać witamine d+k2 oraz kwasy omega 3 lub tran.
Sterydy: nie biorę i nie mam zamiaru brać

Upper: 2x w tygodniu (poniedzialek i czwartek)

Wyciskanie leżąc 4s/32p.
Wiosłowanie 4s/32p.
Dipsy 3s/25p.
OHP 3s/25p.
Cos na biceps 3s/30p.
+ mam zamiar dolożyć facepullsy na końcu treningu
+ po jakimś pół roku stażu wyciskanie francuskie/ coś innego na trica

UWAGI: W poniedzialek robię tak jak wyżej napisane a w czwartek OHP przed dipsami. Do tego robię jeszcze z 2-5h przed pójściem na siłkę w domu podciąganie podchwytem. Ćwiczę systemem rep goal - czyli np. 4s/32p. oznacza, że w 4 seriach staram się uzyskać jak najwięcej powtórzen i jak się uda uzyskać 32pow. to dokładam ciężar. Serię kończę ogólnie jak czuję, że nie dam rady zrobić następnego powtórzenia lub jak technika zaczyna dawać dupy

Lower 1:

Przysiady 3s/25p.
Martwy ciąg 2s/15p.

Lower 2:

Martwy ciąg 1x5+
Przysiady 3s/35p.


Z czasem dodam inne ćwiczonka jak jakieś wykroki, wyciskanie hantelek na skosie, wioslo hantelkami. Ale ogolnie teraz nastawiam sie na robienie tylko podstawowych cwiczonek bez roznych odmian, zeby technika sie poprawila w nich c nie ;)

Jeśli chodzi o odpoczynek pomiędzy seriami to WL,OHP,WIOSŁO,MC,PRZYSIADY,DIPSY - 3minuty. Ćwiczenia izolacyjne - do tej pory 1 minuta ale zwiększe do 2 minut albo chociaż 1.5minuty
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 24 lat Na forum 278 dni Przeczytanych tematów 335
jeśli chodzi o podciągnie to lipa. Na początku potrafilem 2x podchwytem i 0x nachwytem. Miesiąc temu zacząłem dopiero robić podciąganie przed siłownią - 5x podchwytem teraz robię i 1x nachwytem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Szacuny 6091 Napisanych postów 11398 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 943215
Brakuje ćwiczeń na plecy w górze ciała. Pomyśl o dodaniu ich np wiosłowanie, same podciąganie nie wystarczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 24 lat Na forum 278 dni Przeczytanych tematów 335
przecież mam wiosłowanie w treningu :P 4serie/cel 32p.


Zmieniony przez - Kamyczek95 w dniu 2019-09-04 14:44:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Doradca
Ekspert
Szacuny 6091 Napisanych postów 11398 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 943215
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4060 Napisanych postów 54963 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 705325
Zmieniłem Ci nazwę tematu jak należy

Powiem Ci szczerze, że ja już bym dołożył co nieco do tych dni lower body bo ten trening zajmie Ci 15 minut, ćwiczenia masz dobrze dobrane bo podstawy martwy ciąg i przysiady ale warto by było dołożyć jakieś wykroki czy bułgary a jak będą dwa ćwiczenia teporetycznie na czworogłowe to martwy ciąg plus uginanie na maszynie powinno załatwić sprawę nóg.
Szkoda zaczynać z tak małej ilości ćwiczeń i tak małej objętości treningowej skoro już trenujesz niespełna 3 miesiące.
2

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 24 lat Na forum 278 dni Przeczytanych tematów 335
w sumie racja :) to w tym tygodniu jeszcze to tak zostawie a w następnym już zwiększam objętość w treningu dolnym :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening - redukcja - powrót

aerofull