SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]Dario-redukcja do lata

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16123

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Hej,

Zakładam dziennik dla lepszej motywacji.
Redukuję od połowy stycznia. Startowałem z wagi 75kg przy 168 cm wzrostu. Mięśni na razie mało:) System żywieniowy IF 8/16. Trening FBW 3 razy w tygodniu.Praca siędząca. Aerobów na razie nie robie. Nie nawidzę ich więc jak nie będzie trzeba to nie będę robił.
Postaram się jak najczęsciej pisać i dziękuję za wszelkie uwagi. Zaczynałem od 3000kcal. 300W 150B reszta tłuszcze. Na tą chwile 150B 100W 70T. W każdą niedzielę cheat day.
Białka to głownie mieso i nabiał. Oraz po treningu WPC. Tłuszczy mało tyle co z mięsa i nabiału. jak brakuję to dodaję oliwę z oliwek by dobić do bilansu.
Węgle głownie po trenigu, W dni nietreningowe przed snem..
Na tą chwilę waga 68,3.
Wrzucam zdjęcie z początku redukcji: (15 styczeń i z dzis).
Jeszcze raz dzięki za cenne uwagi:)

2

Paper1987

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Dieta zaplanowana na dziś: do 1 i 2 posiłku dodane sa warzywa ale nie wliczam ich do bilansu.
3 i 4 posiłek po treningu.
Trening o 18:00.



1

Paper1987

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2226 Napisanych postów 13701 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 233705
Kalirii napewno za malo
1,3 i 4posilek do zmiany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Zaczynałem od 3000kcal. 10 tyg temu. Po 2 tyg ujmowalem 300kcal na rzecz wegli. Dodać kcal w tluszczach czy weglach?

Paper1987

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 771 Napisanych postów 1226 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 154894
Czemu za mało kalorii ? Napisał, że robi cheat day co tydzień, więc to kwestia tego ile ładuje.. równie dobrze może i cały deficyt z tygodnia zawalić (ja bym tak zrobił)

Poza tym cardio też nie robi,+ 3 treningi w tygodniu - co to jest? Dobre ma kalorie jak na swoją aktywność i ilość mięśni.


Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2018-04-04 23:10:53
1

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

https://www.sfd.pl/[BLOG]_Hidan20_Transformacja_od_120kg_-t1137366-s120.html
Szukasz pomocy/rady ? Pisz priv

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 46482 Napisanych postów 292825 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1434735
Witamy w dziale i wytrwałości
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Dzięki Hidan, Dzięki Łodzianin.

Paper1987

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Wczoraj trening jak najbardziej udany. Trwał ok 60min.
Przysiag ze sztangą 4x12
Martwy ciąg 4x12
Podciąganie na drążku 4x10
Wyciskanie sztangielek na awce skosnej 4x12
Wyciskanie sztangielek nad głowe 4x12
Przyciąganie linek wyciągu górnego 4x12
uginanie ramion na modlitewniku 4x8
Spiecia brzucha 4 x max

Dziś dzień bez treningowy. Wypiska z jedzeniem będzie koło południa.


Zmieniony przez - pum20 w dniu 2018-04-05 09:00:37

Paper1987

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3349 Napisanych postów 8555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321811
cześć. Zaglądam i wytrwałości :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Menu na dziś:
do 1 i 3 posiłku dodatkowo warzywa.



1

Paper1987

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 224 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8422
Siema,
Wczorajszy trening udany :)
Suwnica 4x12
Prostowanie nóg na maszynie 4x12
MCNPN 4x15
Wiosłowania sztangielka 4x12
Wyciskanie sztangielek 4x12
Unoszenie ramion na boki 4x12
Francuskie wyciskanie sztangielek tuż
Uginanie sztangi prostej 4x8
Plank 3x45s

Dieta zachowana:
1)Omlet z 4 jaj z odżywka białkowa i truskawkami
2)Dorsz z frytkami i warzywami
3) odżywka białkowa + banan
4) twaróg chudy + jogurt Monte

Ok 1700kcal 160B 70T 100W




Zmieniony przez - pum20 w dniu 2018-04-07 09:23:47

Zmieniony przez - pum20 w dniu 2018-04-07 09:24:22

Paper1987

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza redukcja 90kg

FAME