SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ART] MASA - wersja z roku 2014

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 457824

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 182 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3016
Dobrze rozpisany Split był by bardziej skuteczny na mase?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 116
Witaj ponownie Ballomus!
Ten zestaw ćwiczeń, przygotowany przez Ciebie trenuję od 3 miesięcy... Jeśli jestem typowym ektomorfikiem, ważę 68 kg, bo jakoś w kg masa nie chce mi iść w górę, to taki trening może mi zajmować 1,5h trzy razy w tygodniu?
pozdrawiam!



Plecy + tył barków + biceps
off
Klatka + przód/bok barków + triceps
off
Nogi + brzuch
off
off

PONIEDZIAŁEK:
martwy ciąg (4x8-6)
podciąganie szeroko na drążku nachwyt (5x8)
wiosłowanie hantlą (4x12-10)
szrugsy (3-4x15-10)

wznosy hantli wylewające w bok w opadzie (3-4x12-10)
przyciąganie sztangi do klatki w opadzie (3-4x15-10)

uginanie sztangi stojąc (4X10-8)
uginanie ramion hantlami młotkowo (4x12-10)
modlitewnik (3x10-8) -

ŚRODA:
pompki na poręczach (5x8-6)
wyciskanie sztangi skosem w górę (4x10-8)
rozpiętki na ławce poziomej (3x15-12)

wyciskanie sztangi sprzed głowy (4-5x10-8)
wznos boczny stojąc (4x15-12)

wycisk wąsko (docisk ½) (4x8-6)
wyciskanie francuskie(3x10-8)
prostowanie ramienia w opadzie (2x15-10)

PIĄTEK:
przysiady tylne lub przednie (4x8-6)
wykroki (3x10-8)
żuraw (4x10-8)
wspięcia stojąc (4x15-10)
wspięcia siedząc (4x30-15)

unoszenie nóg w zwisie (4x15-8)
wznosy tułowia na ławce ujemnej bez obciążenia (5xMAX)
russian twist na ławce ujemnej (5xMAX)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2956 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 80905
Witaj ponownie Ballomus!