SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ART]Intermittent Fasting Zabija Mięśnie

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1910

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 1910 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29210
Intermittent Fasting Zabija Mięśnie

IF stał się chwilowo modną dietą,a nawet tematem kilku książek. Dieta ta podobno umożliwia przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej oraz jak twierdzą niektórzy jej zwolennicy umożliwia równoczesne zdobywanie tkanki mięśniowej . Problem polega na tym, że dodatkiem do spalania tkanki tłuszczowej, jak pokazują badania Wilson et al(1), jest utrata tkanki mięśniowej a w najbardziej optymistycznej wersji brak postępu w budowaniu mięśni.

Większość planów IF mówi głośno o korzyściach płynących z treningu na czczo, inne sugerują używanie 10g BCAA podczas treningu. Jednak zgodnie z badaniami spożywanie leucyny(BCAA) bez wystarczającej liczby węglowodanów wstrzymuje syntezę białek. Mówiąc prościej – zdobywanie jakichkolwiek mięśni jest niemożliwe na czczo nawet jeżeli używamy BCAA.
Trener John Meadows:
Zwolennicy tego sposobu odżywiania lubią myśleć, że to dieta naukowa ale tak naprawdę jest wręcz przeciwnie. To chwilowo modna dieta i nie ma żadnego logicznego powodu aby ją stosować chyba, że twoim celem są: utrata mięśni, spowolnienie metabolizmu oraz słabe sesje treningowe.

Mam wielu różnych klientów którzy mieli wypadki i spalili mięśnie podczas stosowania tej diety. Dla przykładu: Mam jednego gościa, który miał 20-30% BF. Przeszedł na dietę IF i zrzucił trochę tłuszczu i mięśni. W chwili gdy zatrzymał się na poziomie 15-18% bf obcinał kalorie. Teraz zatrzymał się na 1800-2000 kcal, nic się nie dzieje a on jest nieszczęśliwy. Wtedy przyszedł do mnie po pomoc.
Tak to wygląda praktycznie zawsze. Jego metabolizm się zatrzymał i jeżeli tylko schodzi z IF zaczyna szybko tyć. Jego organizm gromadzi tłuszcz (efekt jojo). Może potrwać miesiąc aby jego ciało funkcjonowało normalnie.

Badania których nie tłumaczę, jak coś mogę podjąć próbę w przyszłości.

(1) Leucine or carbohydrate supplementation reduces AMPK and eEF2 phosphorylation and extends postprandial muscle protein synthesis in rats
Gabriel J. Wilson (1), Donald K. Layman (1), Christopher J. Moulton (1), Layne E. Norton (1), Tracy G. Anthony (2), Christopher G. Proud (3), S. Indu Rupassara (4), and Peter J. Garlick (4)
(1) Division of Nutritional Sciences, University of Illinois at Urbana-Champaign, Urbana, Illinois; (2) Department of Biochemistry and Molecular Biology, Indiana University School of Medicine-Evansville, Evansville, Indiana; (3) School of Biological Sciences, University of Southampton, Southampton, United Kingdom; and (4) Department of Animal Sciences, University of Illinois, Urbana, Illinois
Am J Physiol Endocrinol Metab 301: E1236–E1242, 2011.
Muscle protein synthesis (MPS) increases after consumption of a protein-containing meal but returns to baseline values within 3 h despite continued elevations of plasma amino acids and mammalian target of rapamycin (mTORC1) signaling. This study evaluated the potential for supplemental leucine (Leu), carbohydrates (CHO), or both to prolong elevated MPS after a meal. Male Sprague-Dawley rats (~270 g) trained to consume three meals daily were food deprived for 12 h, and then blood and gastrocnemius muscle were collected 0, 90, or 180 min after a standard 4-g test meal (20% whey protein). At 135 min postmeal, rats were orally administered 2.63 g of CHO, 270 mg of Leu, both, or water (sham control). Following test meal consumption, MPS peaked at 90 min and then returned to basal (time 0) rates at 180 min, although ribosomal protein S6 kinase and eIF4E-binding protein-1 phosphorylation remained elevated. In contrast, rats administered Leu and/or CHO supplements at 135 min postmeal maintained peak MPS through 180 min. MPS was inversely associated with the phosphorylation states of translation elongation factor 2, the "cellular energy sensor" adenosine monophosphate-activated protein kinase-alpha (AMPKalpha) and its substrate acetyl-CoA carboxylase, and increases in the ratio of AMP/ATP. We conclude that the incongruity between MPS and mTORC1 at 180 min reflects a block in translation elongation due to reduced cellular energy. Administering Leu or CHO supplements ~2 h after a meal maintains cellular energy status and extends the postprandial duration of MPS.

http://www.t-nation.com/diet-fat-loss/intermittent-fasting-kills-muscle

Zapraszam do dyskusji na tem temat ;).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
czytałem to,miałem przetłumaczyć ale dobrze że Ty to zrobiłeś

ogólnie koleś powołuje się na 1 badanie zrobione na......szczurach!

winę przypisuje IF,ale winę można przypisać każdej diecie,nawet najbardziej 'zdrowej'

co do bcaa czy samej leucyny a wzroście MPS [szybkości syntezy białek mięśniowych] to ktoś kto choć odrobinę zna podstawy wie, że pomimo tego, że leucyna jest najważniejsza sama nie spowoduje wzrostu tej szybkości

potrzebne są wszystkie EAA [aminokwasy egzogenne]

kolejny artykuł gdzie ludzie wprowadzani są w błąd poprzez selektywne wybieranie argumentów, które
po pierwsze nie są trafione,
po drugie można przypisać każdej diecie

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1666 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11412
Trening na czczo nie jest efektywny ? Moze to tylko i wylacznie napisac osoba ktora nigdy nie probowala treningu na czczo. Wiadomo nie kazdy moze bic rekordy na czczo i miec dobry trening ale tez nie kazdy nie zrobi dobrego treningu , osobiscie trening na czczo dla mnie jest swietny ,moze byc intensywny i moge pobijac tez zyciowe rekordy majac w chuy sily.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 46009 Napisanych postów 292185 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1432428
Jak widać jedynym schematem jest brak schematu w tym sporcie.Kiedyś było przekonanie ze jak pominiesz posiłek jeden to już masz po budowie tkanki mięsniowej,Tak samo jak z jedzeniem węgli na noc.Zawsze będa ludzie którzy bedą negowali coś czego nie spróbowali,czasem mam wrażenie że to zazdrość i setki dni w którym wmuszają w siebie kolejny pojemnik ryżu z kurczakiem z wody, podkręca do pisania takich rozważań.Bo jak mozesz pisać art o czymś czego nie spróbowałeś?nie skakałem ze spadochronem to nie pisze o spadochroniarstwie,proste.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
ale autor podaje argumenty na NIE które mogą byc argumentami w każdej sytuacji, bcaa czy podopieczni

bcaa nie sotsuje się w czasie postu bo budowy mięśni tylko do ochrony mięśni a to bcaa robią bardzo dobrze,jak gdyby tylko ludzie stosujący IF używali bcaa
czy mają problemy z metabolizmem,gdzie bardziej będzie winna adaptacja metaboliczna niż sam IF

jak się nie ma solidnych argumentów to zawsze można wyciągnąć jakieś badania na gryzoniach czy podać przykład tzw. 'własnego podopiecznego'

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 825 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33941
Mniej teorii więcej praktyki i będzie dobrze :)

...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytania

Następny temat

Dieta if redukcja

whey deli