SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

<>Co i jak ?<>

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1579

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7675
Witam.
Moja dziewczyna chce pozbyc sie paru KG<aktualna waga 73kg,178cm>.Zapisala sie na fitness,chodzi przewaznie 3,4 razy w tygodniu.Sa to rozne zajecia o roznej intensywnosci<dokladnie nie wiem>.

Ograniczyla slodycze i inne cukry oraz tluste jedzenie.Jej posilki wygladaja mniejwiecej tak:
sniadanie - pieczywo typu wasa z wedlina i pomidorem,salata itp.
drugie sniadanie- powtorka 1
obiad- to co podadza w domu

Wiem ze dieta jest do bani,co byscie jej poradzili.Ja myslalem aby jadala 4,5 posilkow dziennie<male porcje>.Zawierajacych duzo warzyw i owocow,ryba,kurczak,chude wedliny,chudy twarog itd.Tylko jak to wszystko dokladnie rozplanowac?

Pomyslalem tez aby zalozyc jej worek treningowy w domu do dodatkowych cwiczenb,bieganie czy jazda rowerem odpada niestety.
Ma zamiar wspomagac sie suplami...Fat blocker MLO i Thermo speed Olimpu.Chitostan juz kiedys brala i twierdzi ze jej pomogl<trenowala wtedy i miala jako taka diete>.

No i to tyle... :) czekam na odp.Thx.

RAPCIO

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -6013 dzień Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 158206
a co rozumiesz przez "Zapisala sie na fitness"? co to jest fitness u Was?

na redukcję wagi najskutreczniejszy jest ujemny bilans kaloryczny polączony z ćwiczeniami aerobowymi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7675
Wiem tylko ze sa to przewaznie rozne zajecia,prowadzone przez rozne osoby i przewaznie zakazdym razem cos innego...nie mam bladego pojecia :)
A co z dieta i czy worek to dobrt pomysl...oraz suple.

RAPCIO

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
ale ujemny bilans moze byc z jedzenia,lub z treningu lub z obu rownoczesnie

Zmieniony przez - qazar w dniu 2005-10-05 23:25:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -6013 dzień Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 158206
najłatwiej pozbyć się zbędnej tk. tłuszczowej w sposób, jaki podałem powyżej.

z tego, co piszesz, domyślam się, że to raczej aerobik, a nie fitness.

wg mnie aerobik (ze względu na zmienną intensywność) słabo nadaję się na redukcję.

o suplach później.
na początek aeroby (bieg, rower) + ujemny bilans (mniej jeść).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
yupie_girl ZASŁUŻONA
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 4510 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30521
z ciekawosci czym sie rozni aerobic od fitnessu?


Pozdr.

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -6013 dzień Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 158206
wg mojej interpretacji fitness to pojęcie szersze, sposób życia, a aerobik to forma wykonywania ćwiczeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
yupie_girl ZASŁUŻONA
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 4510 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30521
mhmm, rozumiem

btw. aerobic nie tyle co slabo, ale wogole nie nadaje sie na redukcje (mowiac o paleniu bf)

Pozdr.

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7675
Ujemny bilans...ok pomoge jej w tym.Suple i tak wiem ze kupi<napewno nie przesadzi z dawkowaniem TS>Napiszcie tylko czy worek w domu to dobry pomysl?

RAPCIO

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -6013 dzień Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 158206
a co ma robić na tym worku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7675
Kopac i boksowac,bez przesady aby wykluczyc jakies kontuzje.Chodzi tutaj o dodatkowy wysilek<nie liczac fitnessu>gdyz jak juz pisalem...rower i bieganie odpada.

RAPCIO

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szacunkowy % BF

Następny temat

Podtrzymanie wagi

Fruzelina