SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

+Podlaski Spam+

temat działu:

Informator PODLASKI

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 76739

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 322 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7380
Wlasnie z z Lomzy wrocilem.
****ww jak goraco



Zmieniony przez - Poso w dniu 2006-05-13 18:04:36

Jeśli spodobało Ci sie to co napisałem, to zamiast dać soga kliknij tutaj
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10771
no cieplo i dobrze a co ty w lomzy zgubiles

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 322 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7380
Prawko robie i jezdzilem po tych wszystkich pieciu rondach

Jeśli spodobało Ci sie to co napisałem, to zamiast dać soga kliknij tutaj
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43326
Obecny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10771
i tak niezdasz prawka to po***** hajs marnujesz
Paszczak co ty****a w szole jestes;-P
hehe
panowie wygralem w toto-mixie 19.40 za 2zł <lol>
ide spac bo jutro mam komunie siostry ciotecznejcyaa panienki

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 322 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7380
Hehe Ozeszek widze ze farta masz

hehe na jesieni beda derby Podlasia

Jeśli spodobało Ci sie to co napisałem, to zamiast dać soga kliknij tutaj
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10771
jakie derby kto bedzie gral??Jaga z ŁKS'em Łomża??
dlamnie najwiekszy przekret to Jagiellonia******lone cioty z takim skladem wtapiajaoni ****a mysla o 1.lidze jak u siebie przegrywaja z polonia bytomwstyd ****a szalik nosic

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 322 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7380
No wiosny to chyba bardziej zwalic sie nie dalo...
Brak dobrego trenera

Jeśli spodobało Ci sie to co napisałem, to zamiast dać soga kliknij tutaj
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10771
ocb
wrocilem wlasnie z komunii a za tydzien mam nastepnaa dzis jeszcze na nocke do tyrki

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43326
ocb - dobre bletki
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

AKADEMICKIE MISTRZOSTWA BIAŁEGOSTOKU W TS

injelly