SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

+Podlaski Spam+

temat działu:

Informator PODLASKI

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 72214

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3272 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38457
Mariusz napisz cos wiecej?

co?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 890 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40179
poonoc sa zawody, jak mi powiedzial kolega akademickie mistrzostwa b-stoku

http://www.sfd.pl/temat266261/ - Cyber Test - GASPARI NUTRITION

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43326
Siemka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10771
cze heheheheh no panienki pochwalcie sie w jakich szkolach sie uczycie

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 526 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16685
Ja studiuje%(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10771
ło a gdzieja to maturke mam w majui mysle nad administracja na WSAPie i Historia na Akademi czy jak to tam sie zwie tak naprzeciwko centralu

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3579 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43326
A ja to jestem dupa nie z bialego i studiuje w ciechanowieckim collegu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2649 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10771
hehehhe a co 100diujesz
bladz jaka zmula w domu;/ide gdzies sie przejsc:D

-=[]------[]=-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 204 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11018
wlasnie wrocilem z zawodów z mechaniaka..nie bylem do konca bo przyszla wycha i zagonila nas na lekcje

to tak do 75kg , wycisnol 142,5kg jakis mistrz Polski
do 67,5kg , wycisnol 100kg lub troszke wiecej tez mistrz Polski oboje z mechaniaka
trener z gastronimika podszedl pod 165kg malo zabraklo prawie wycisnol
ogolnie zawody spoko, troche tez bylo smiechu, chlop z hajnowki waga do 75kg a na sztandze zalozone 60kg i to nie zaliczyli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 526 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16685
Osesek w BiałymWsap= mhm
Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

AKADEMICKIE MISTRZOSTWA BIAŁEGOSTOKU W TS

Whey vit