SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

*** WYNIKI str.3 - SKLEP.SFD - 'RECOMP' - DLA PAŃ !!! ***

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6711 Napisanych postów 68327 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 907679





TEST SPONSOROWANY dla 2 PAŃ (1 z SFD, 1 z insomnia.pl)

Sponsorem zestawu jest SKLEP SFD -> www.sfd.pl/sklep
Jest to pierwszy tego typu test , gdzie rywalizować ze sobą Panie z obu for należących do tej samej firmy Nieskromnie dopowiem iż to mój pomysł na pewno odświeży to troche dzial testowy i nada mu większego tempa, a i Panie liczę na to iż rozgrzeją nas podczas trwania całego testu swoimi wypiskami , fotkami i prowadzzeniem testu sponsorowanego.

1 zawodniczka z insomnii - JEST JUŻ WYBRANA (z góry, w nagrodę za sumienne prowadzenie dziennika treningowego)

2 zawodniczka z SFD - zostanie wybrana podczas trwania tego KRÓTKIEGO naboru, czas nagli, więc potrwa on zaledwie parę dni


ZESTAW - Rekompozycja składu ciała : - taki sam dla obu Pań

1. Syntrax Matrix 5.0 2.27kg x1szt.
opis produktu: http://www.sfd.pl/sklep/Odżywki_białkowe_Matrix_5.0-opis1361.html

2. Gaspari Nutrition Cytolean 120 kaps. x1szt.
opis produktu: http://www.sfd.pl/sklep/Gaspari_Nutrition_Cytolean-opis3600.html

3. Gaspari Nutrition Super Pump 250 800g x1szt.
opis produktu: http://www.sfd.pl/sklep/Gaspari_Nutrition_Super_Pump_250-opis2247.html



Schemat suplementacji: do ustalenia po wynikach naboru, lub miedzy sobą zwyciężczynie naboru na priv


PAMIĘTAJCIE - SZUKAMY TYLKO 1 PANI , druga jest już wybrana - kto to taki? dowiecie się po zakończeniu tego naboru



Test będzie prowadzony wspólnie - na zasadach rywalizacji - LINK DO ZASAD RYWALIZACJI (proszę się z nim zapoznać!!) -> http://www.sfd.pl/>>>_TESTY_-_RYWALIZACJA_<<<-t353067.html, proszę też zapoznać się z wcześniejszymi tego typu testami, które zostały zakończone; test będzie oczywiście prowadzony wspólnie w 1 topicu testowym


Wyniki naboru za ok.2-3dni!!! (w przypadku braku z jakiegoś powodu odpowiednich kandydatów, zastrzegam sobie możliwość przedłużenia naboru o określoną ilość dni)


Wszelkie pytania tylko i wyłącznie tutaj -> http://www.sfd.pl/temat323659


Osoby zgłaszające się do naboru, muszą posiadać wypełnioną ankietę , zamieszczoną w tym temacie -> http://www.sfd.pl/temat323656

Proszę się również zapoznać z regulaminem działu -> http://www.sfd.pl/temat323651


PROSIMY OSOBY, KTÓRE WYPEŁNIŁY PRAWIDŁOWO ANKIETĘ O SKłADANIE DEKLARACJI CHECI UDZIAŁU W TYM TEŚCIE (JEŚLI CYKL NIE ODPOWIADA AKTUALNYM CELOM TRENINGOWYM PROSZĘ NIE WPISYWAC SWOICH DEKLARACJI,
krótka deklaracja: jestem zainteresowany udziałem + link do strony, na której znajduje się ankieta


OSOBY BEZ ANKIET, zgłaszające się do naboru - dostaną tygodniowego bana

Tutaj w temacie wpisujemy tylko deklarację chęci udziału w teście - spam=ban

Zmieniony przez - Banan w dniu 2009-03-15 13:53:28

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6711 Napisanych postów 68327 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 907679
halo halo czego się Panie z sfd boją? ;->

nie ma zadnej chetnej?? nie stawiajcie mnie w takiej sytuacji
lada chwila ma startowac spory test redukcyjny , a tu w zestawie jakosciowym poki co 0 zgłoszeń...
zakladajac ,ze teraz okres na redukcje bardzo dobry, to nie wiem czemu tak sie dzieje, nie ma sie czego bac, to ma byc zdrowa wspolrywalizacja! zestawy są i będą bardzo fajne , tak więc do roboty

mozna lekko przyspamowac, co by topic nie spadł za nisko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
logitech45 Mistrz SFD
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 739 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16373
maja wszystko za sponsorowane i nikt nie chce....

<THE GREAT!>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 882 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36585
Nom jak widać mało Pań na tym forum więc trzeba wyciągać wnioski i robić testy dla nas hehe;)

Tak na poważnie to dziwne, suple dają za free a nikt ich niechce;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 707 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17214
Super zestaw.
Myślę, że któraś się zgłosi, tylko reprezentowanie SFD to poważna sprawa i powinna to być konkretna osoba
Dlatego ja nie śmiem

Dawajcie dziewczyny!

Dobrze, jestem brzydka. Prawie tak jak ty. Tym bardziej apeluję do Twojego sumienia. Bierzmy ślub!
Przecież to nieludzkie mieszać w to jeszcze dwie niewinne osoby...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1602
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 242 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3097
dawac dawac Panie https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/7.gif[/img] zaloze sie ze cale sfd z chęcią taki test obejrzy ! zaloze sie ze cale sfd z chęcią taki test obejrzy ! zaloze sie ze cale sfd z chęcią taki test obejrzy ![img]../../buziaki/17.gif" alt="" />
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6711 Napisanych postów 68327 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 907679
Temat odczytany ponad 400 razy, a tu tylko 1 zgłoszenie ;->

kaniola - nie przesadzaj! bez stresowo do tego prosze podchodzic , test wiadomo bedzie 'rywalizacja' dla Was to dodatkowa mobilizacja, ale ogolnie chcialbym by był prowadzony na luzie, bez spinania sie niepotrzebnego itd.

MYsle ,ze zestaw jest bardzo fajny, tak wiec nie rozumiem ,czego sie tu bac (?)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 882 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36585
Też właśnie tego nie rozumiem, choć wiem że prowadzenie takiego testu jest napewnno czasochłonne i trzeba się trochę spiąć żeby nie było lipy:)
Także powodzenia :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 707 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17214
Eh, po prostu zdaję sobie sprawę z tego, że jest multum forumowiczek, którym się bardziej należy...

Ale zgłoszę się, bo recomp to to, o co mi chodzi i trzeba ratować kobiece testy...

Więc zainteresowana
http://www.sfd.pl/]]]_ANKIETY_-_TUTAJ_składamy_podania_do_weryfikacji!_[[[-t323656-s34.html#post3

Dobrze, jestem brzydka. Prawie tak jak ty. Tym bardziej apeluję do Twojego sumienia. Bierzmy ślub!
Przecież to nieludzkie mieszać w to jeszcze dwie niewinne osoby...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6711 Napisanych postów 68327 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 907679
Wyniki w NIEDZIELĘ, mysle ze w godzinach popoludniowych, tak wiec zostaly ~2 dni na zgloszenia

Zmieniony przez - Banan w dniu 2009-03-13 16:34:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

l-arginina

Następny temat

Venom a spadki

;