SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

*****Spam na poziomie znow prawie w grobie. Reanimacja lub grupowa ban akcja ! ******

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 108560

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 4496 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35156
omfg men'shealth jest tylko patronatem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36265
no wiesz, patronat jak patronat, jak by coś było pod patronatem jakiejś organizacji gejowskiej to też byś kupił bo to tylko patronat ?

treningopolon + michadrol + regenestanol + wheymadren + kreatynabol

Trening, micha, kreatyna - zrobią z ciebie sk****syna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2138 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15888
co ja tam napisałem też życzenia to nie do Riona a do georga
pomotało mi się. Wiec najlepszego georgu

Voda idz spac bo bredzisz

Zmieniony przez - lukaaasz w dniu 2009-02-03 22:28:58

..::: Celem jestem Ja sam, kiedy wkraczam w swoją własną dolinę bólu :::..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36265
ja bredzę, a kto Rionowi życzenia składał ?

treningopolon + michadrol + regenestanol + wheymadren + kreatynabol

Trening, micha, kreatyna - zrobią z ciebie sk****syna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 4496 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35156
obaj idzcie spac bo w spamie smiecicie ( sezonowcy )

Zmieniony przez - Marcinx66 w dniu 2009-02-03 22:42:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36265
sie odezwał ten co JESZCZE nie jest sezonowcem xP

treningopolon + michadrol + regenestanol + wheymadren + kreatynabol

Trening, micha, kreatyna - zrobią z ciebie sk****syna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9858 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59190
lukaaasz


na 3dni z "klasycznym" podziałem, wiele zaproponować nie można niestety.
ale można podreperować barki, raz że zamień dzień 1 z 3, i ten trening zacznij od barków.


Na barki jest prosty plan, dopiero po nim, jesli nic nie rusza zaczyna się poważniej kombinować, dodajac ss etc...


1.wycisk sprzed klatki z wybiciem nóg 3-4s 10-12powt
2.wycisk półsztangi jednorącz(ręka na zmianę, bez odpoczynku)3-4s 8-12powt
3.unoszenie bokiem drop set 5/10/15 3s minimum
4.unoszenie bokiem jednorącz/podciąganie do brody 3-4s 10-12powt

*5 unoszenie bokiem w opadzie - do treningu pleców na sam początek.



Jeśli jest napisane np. 10-12powt tzn.(napisze, bo w praktyce mało osób wie o co w tym chodzi) minimalnie robisz 10powt w danej serii a na maxa 12 ani jednego więcej ani jednego mniej, niż z góry ustalony pułap. Zaczynasz od zaniżonego cięzaru, co trening dodajesz kg. Na początku idzie łatwo, więc w danej serii staraj się osiągnąc górny pułap czyli w tym przypadku 12owt, dolny jest tylko po to aby w dalszej części treningu(po2-3tyg i więcej) dało się nadal wykorzystać tą możliwość zmniejszenia ilości serii i wyrobienia założonej ilości, lub gdy przyjdą "słabsze dni" nie zawsze jesteś w 100% w pełny sił.


tyle.

proste,łatwe i efektywne


Przetestuj, zdaj relacje co i jak, jeśli nadal będą problemy (różnie może być) to pisz, a wtedy ułoży się coś innego - mocniejszego.


pozdro.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 4496 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35156
no to co ale pracuje nad tym jutro jade dokupic obciazenia szukam 1.25 kg lub 1 kg bo mi brakuje i kilka 5 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2138 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15888
Dzięki bery mam rozumiec ze w poniedziałek z nogami robie przednią częśc a w piątek z plecami tylknią? I w poniedziałek jak i w piątek wrzucić to co rozpisałeś? te 4-5 ćwiczeń? Od soboty zaczne testowac rozpiske troche sobie zmienie dni na sobote poniedziałek środe jutro zrobie normalnie klatke triceps i późneij jakoś sie wkręce.

Co do zakresu 12-10 to wiem o co chodzi az tak poczatkujacy nie jestem ale dzięki za rozpisanie. Postaram się relacjonowąc treningi tydzień po tygodniu... Jak sie wkręce to mysle ze po 7-8 tygodniach wroce spowrotem na 4 dniowy układ a wtedy nie bedzie problemu bo plan mam rozpisany spoko tylko obecnie nie jestem w stanie go wykonywac ( nie ta forma ) dlatego chce wrzucic coś lepszego z naciskiem na barki aby si epodrehabilitowac

Dzięki wielkie pozdro.

Zmieniony przez - lukaaasz w dniu 2009-02-03 23:19:30

..::: Celem jestem Ja sam, kiedy wkraczam w swoją własną dolinę bólu :::..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4596 Napisanych postów 56864 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 713207
wyciskanie półsztangi jednorącz masz jakiś link do tego? Może ćwiczenie znam ale pod inną nazwą

Ps podciąganie wzdłuż tułowia masakrator barków i nadgarstków

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW vs Split a regeneracja

Następny temat

Trening FBW do oceny

Whey vit