SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

*****Spam na poziomie znow prawie w grobie. Reanimacja lub grupowa ban akcja ! ******

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 114918

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19714
Zaje**ste podejscie masz !

Ja tam przejmuje nowa taktyke;
niech to dupy sie o nas staraja, a nie my o nie !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
widzisz typka jest idealna z twarzy . cos tammi pirrdoli o milosci jakies smuty ja twardy hih a w srodkiu zly. ona chcesz zerwac to zerwij teraz . ja nie stop ty masz okazje mi tak to wisi .
jednak jeszcze bedziemy ze soba ja ogolnie jakos nie mam uczuc chyba tylko zlosc i gniew . moze to jakas horoba . ze szoly do psychola mnie skierowali hihi za to ze nie panuje nad emocjami masakra
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19714
hahahhahahahah to elegancko

aaa moze podziel sie fotami?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
nie heheh bo mnie zabije a po za tym jestem pozadny ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19714
No wiem , wiem
Too Ona czyta Twoje posty na sfd.pl ?


ja lece , trzymta sie lejdis.


zabisko ,
pozazdroscic charakteru

Zmieniony przez - hadesZiom2 w dniu 2009-03-30 21:31:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
nie ma czego zazdroscic . bilem sie prawie z ojcem ,roz***alem drzwi panele zlamakem na stelazy heh , szyby w domu wytluklem to najslabsze z moich rzeczy ktore od******lalem na adrenalinie , a najlepsza to tak zwyzywalem nauczycielke ze dostalem z 5 nagan wezwali stara malo jej nie przy***alem a to wszytsko wina ze nie panowalem nad soba .a czasami chce .ma konto na sfd.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
no i jak *******em w lawke z kopa przy niej to 1 ta co koplem zlamala sie 2 odpadl blat a 3e sie wywalila hehe ale za to przypalu nie mialem takiego gorzej za grozby karalne skierowane do niej hihi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49850 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
HadesZiom2
Nie jak moja była (biust C-75) ale da się przeżyć


powiedz swojej pannie ze Ty masz wiecej w klacie niż ona
z pewnością ucieszy sie z tego komplementu...

zaba... korva ale masz p*****e akcje no podziwiam za pomysły i to jak uwielbiasz swoją dupe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13688
hihi czasami trzeba byc glupcem aby madrosc zawitala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 36265
Alu co do piątki to nie cud, a elokwentność i ew. widzimisie n-elki czyli gratulacje.
Żaba niezłe masz jazdy ja tam jestem taki "zimny drań" nawet jak byłem dzieckiem i mnie coś bolało to nie powiedziałem
Czyli w przypływie złości rozwaliłem tylko kilka pilotów od telewizora i drzwi od pokoju z kopa z tego co pamiętam.
a dziewczyny są gópie i chvj !

Zmieniony przez - VooDa w dniu 2009-03-31 15:21:45

Zmieniony przez - VooDa w dniu 2009-03-31 15:22:18

treningopolon + michadrol + regenestanol + wheymadren + kreatynabol

Trening, micha, kreatyna - zrobią z ciebie sk****syna

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW vs Split a regeneracja

Następny temat

Trening FBW do oceny

Fitmeal