Szacuny
20
Napisanych postów
2619
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
36108
Chodzi o to, że byłem już u kilku różnych lekarzy, ba, miałem nawet robiony rezonans magnetyczny, ale niestety wszystko było na nim w porządku, natomiast lekarze twierdzą, że jestem zdrowy (byłem u zwykłych lekarzy ortopedów). Nie chcę iść do kliniki, bo to wiąże się automatycznie z dużymi kosztami, nawet za samą wizytę, a jestem studentem i mi się nie przelewa. Kontuzję mam od bodajże marca/kwietnia zeszłego roku i przez ten czas próbowałem się na własną rękę dowiedzieć co mi jest i doszedłem do wniosku, że najprawdopodobniejsza będzie kontuzja zwana inaczej 'kolanem biegacza'. Robię od 2 miesięcy rehabilitację (wzmacniam mięśnie nóg - głównie czworogłowy uda oraz rozciągam się regularnie) i chyba są jakieś efekty, ale być może powinienem na coś jeszcze zwrócić uwagę.
Jeśli rehabilitacja nie przyniesie widocznych rezultatów do lutego, to wtedy na pewno udam się do kliniki, choćbym miał wydać fortunę, ale do tego czasu spróbuję wyleczyć kontuzję na własną rękę.
Szacuny
14
Napisanych postów
4596
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
35012
A mi sie wydaje, ze jest odwrotnie bo do polprzysiadow uzywamy wiekszych ciezarow niz przy klasycznych przysiadach. W dodatku slyszalem, ze wiele osob rozwalilo sobie kolana przez to cwiczenie.
Szacuny
296
Napisanych postów
14936
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
31442
Jesli masz duza wprawe w POPRAWNYCH pelnych siadach ( a nie wyrobisz jej dochodzac do ostatnich powtorzen), roznic w obciazeniu kolan nie bedzie..
Przede wszystkim najgorsze jest tutaj zle ustawienie stop(zkrecanie kolan) oraz ruchy kolanami na boki(lamanie kolan). Jesli masz to opanowane to mozesz przysiadac tak gleboko jak chcesz.
W skroconych siadach trudniej o te bledy, wiec stosuj oba(glebokie na mniejszych ciezarach)...