SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

!sila-to co najwazniejsze!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1520

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam pytane w sprawie treningu na sile?cwicze na silowni jusz 3 miesiace na poczatku sila rosla mi w miare szybko ale ostanio zauwazylem jej spadek :( jaki zastosowac trening w celu zwiekszenia sily?prosze o rade i podanie przykladowego albo konrtetnego treningu:)

no matter how hard you try you
can't stop us now!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
trening na siłę to stosunkowo mała liczba serii i mało powtórzeń. ja za radą trenera swojego czasu trenowałem po ok. 5 - 6 serii na takim ciężarze, żeby zrobić max 6 - 7 powtórzeń i siła poszła mi znacznie. mało ćwiczeń kombinowanych, raczej podstawowe - sztanga, ciężarki i wyciągi.
przykład na klatę:
płaska ławka - 2 x 5-6
skośna - 2 x 5-6
plecy:
ściąganie linki wyciągu za głowę - 3 x 5-6
wiosłowanie na wyciągu - 3 x 5-6
i do domu
pozdrawiam

Pite(r)
"dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
na klate lepiej 5/4/3x lub 50%/6x , 60/6 , 70/5 , 80/3 , 90/2 czyli rozgrzewka + dojście i właściwa seria , ja robiłem 3x5 , 3x3 na nogi nawet 8x1 i wszystko działa :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 49635
Może jesteś przetrenowany?
Napisz jak ćwiczysz bo tak nie wiele można pomóc.



Zmieniony przez - superman w dniu 2001-12-28 10:47:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiec superman-nie oto moj trening:
DZIEN 1:klatka i biceps ,BRZUCH
DZIEN 2:tricpes,bary.BRZUCH
DZIEN 3:NOGI ,PLECY .BRZUCH
Wykonuje 4-5 cwiczen na dana partie
miesni
,w kazdym cwiczeniu wykonuje ok.5 serii po 10 powtorzen .cwicze w poniedzialki,srody, piatki.a oprocz tego trenuje plywanie,i biegam.Wiem ze to za duzo ale coz zrobic jak sie chce dostac na AWF!!jesli ktos ma ciekaw trening do zapropowania oto moj e-mail:jam62es@poczta.fm

no matter how hard you try you
can't stop us now!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Zawsze tak jest że przez pierwsze 2-3 miesiące idzie wszystko fajnie a potem przychodzi stagnacja i juz nie jest tak pięknie o wszystko trzeba walczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 49635
Czyli pewnie jesteś przetrenowany, 20 - 25 serii to troszke
za dużo nie uważasz?Jeszcze do tego biegasz i pływasz.
Ja bym zrobił tydzień przerwy i zmniejszył liczbe ćwiczeń
do 3-4 na duże partie i 2-3 na małe (po 2serie na ćwiczenie jeżeli używasz dużych ciężarów).
Jeżeli trenujesz w celu uzyskania siły to rób od 3 - 6 powt.
(od czasu do czasu 1-3) i co 2 - 3 tygodnie zrób tydzień luzu
czyli rób 6 powt. ciężarem ,którym jesteś w stanie zrobić 8-10powt.
Przerwy między seriami ok. 3-5min. i oczywiście podstawowe
ćwiczenia.
a co 6-8 tyg. radze zmieniać liczbe powtórzeń to nie wpadniesz
w zastój.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 208598
Arturius to by sie raczej do dzialu szatnia przydalo a nie jako pomoc dla kolegi.

Pozdrawiam.

"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 208598
Rozdziel nogi z plecami i rob np. Plecy z tricepsem a nogi z barkami. Poza tym robisz zdecydowanie za duzo serii i powtorze. Kolega ci napisal wczesniej jak sie powinno robic. Poza tym treningu tricepsa nie rob na nastepnym treningu po treningu klatki. Zawsze lepiej miec jeden dzien wiecej na regeneracje.

Pozdrawiam.

"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wioślarstwo

Następny temat

brzuch

Fruzelina