SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 2 ~

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 117061

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
Dla mnie drugie gdyż możesz plecom poświęcić cały dzień a to przecież kawał mięcha.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
np.?1. dół ciężko/ góra lekko
martwy ciąg rampa 5
wykroki 4s/10
pompki na poręczach rampa 10
biceps/ triceps w niskim przedziale powt. np.5
uginanie/ francuz 5superserii

2.dół lekko/ góra ciężko
przysiad rampa 12
pompki na poręczach 6
dociąganie sztangi szeroko do klatki rampa 8
2ss na ramiona uginanie nachwytem/ linki na triceps
może jakić mds na barki



Brakuje ciężkiego pressa na barki. Zamysł dobry, nie wiem jak wykroki po mc, może być ciężko. Sporo masz na ramiona w porównaniu z resztą.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 460 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10883
Witam mam pytanie Jak wykonywac 3x sprint 10x10 mam 10 metrow zrobic 10 razy i dopiero przerwa ? miedzy 10 a 10 jakis odpoczynek ?
nie rozumiem tego

Zmieniony przez - kamilo1234 w dniu 2011-01-20 00:59:10
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2049


Witam.. mam pytanie, od jakiegoś czasu (ok. pół roku) miałem taki lekki ból w barku prawym, czuje że boli mnie chrząstka/kość w miejscu zaznaczonym na obrazku. Ból ostatnio nasilił się lecz dobrze rozgrzałem bark przestał na 1-2 dni a dziś znow tak boli ze rękę mogę tylko do połowy w górę wziąć i nie wiem dlaczego;/ (o sięgnięciu ręką za plecami np. łopatek mogę pomarzyć) co z tym zrobić?

I zdjęcie nie moje

Życie to ciągła walka! Walcz i nie poddawaj się choć byś miał upaść
ze zmęczenia, jeśli tak podnieś
się, zwycięż i zadziw wszystkich!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4315 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26980
Przeczytałem na sfd, że robienie rozgrzewki mniejszym ciężarem niż w seriach roboczych nie ma sensu, i robienie rozgrzewki na wyższej ilości powtórzeń też.
Prawda to?

Np. mam robić barki (przykładowo) no to zrobię sobie np. 20 wyciskań stojąc samą sztangą potem z 20 unoszeń w bok lekkim ciężarem i czuje rozgrzane barki.
takze jak to jest
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4380
dół ciężko/ góra lekko
martwy ciąg rampa 5
wykroki 4s/10
pompki na poręczach rampa 10
dociąganie sztangi do mostka szeroko rampa 15

2.dół lekko/ góra ciężko
przysiad rampa 12 choć tu próbowałem dziś hackprzysiad bo najłatwiej samemu sobie radzić, ale dziwnie małe ciężary idą. 60 kg na sztandze 5 serii po 7-10 powt. i byłem bardzo zmęczony, a normalnie w mc klasyku idzie spokojnie 180. Nie wiem czy w takim razie to zostawiać czy szukać czegoś innego. Niestety przedniego squata jakoś nie czuję.
pompki na poręczach 6
press szeroko do czoła stojąc rampa 8
power wiosło hantlem rampa 5
biceps/ triceps w niskim przedziale powt. zamknięta rampa 4s




3. plecy góra
drążek podchwyt
inverted rows

???????? co myślicie
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 337 Napisanych postów 37285 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125335
hackprzysiady jako ćw. podstawowe są porażka totalną- przednie musisz "poczuć", popracuj nad tym troszkę- choc z biegiem czasu i tak pojawią sie problemy z "doprowadzeniem" ciezaru do pozycji wyjściowej[ponadto warto od razu zidentyfikowac to "nie czuje"; napewno -jesli jest to oswajanie sie z tym ćwiczeniem- wystepuja jakies błedy.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
Niestety przedniego squata jakoś nie czuję.

Coś jest źle bo czwórki katuje on bardziej od klasyka. A hacki rzeczywiście słaba opcja jako heavy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2049
Odpowie ktoś na moje pytanie. Czy oddzielny temat założyć.

Życie to ciągła walka! Walcz i nie poddawaj się choć byś miał upaść
ze zmęczenia, jeśli tak podnieś
się, zwycięż i zadziw wszystkich!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
aRadd, to nie gabinet lekarski. Jeżeli boli to nie wykonuj ćwiczeń, które sprawiaja ból a jeżeli ból nie przechodzi biegnij do lekarza.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Masz pojedyńcze pytanie ? pisz tutaj ! Reaktywacja 2

Następny temat

Jak masz łeb to zajrzyj :P

Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt? Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt?