SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 2 ~

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 117002

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23462 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94895
Proponuje 2 zestawy FBW na siłowni cięzkie ciężarowo + 1 trening całego ciała w domu [drążek + ćwiczenia 'domatora']


Powinno być git.
PRzysiadów nie zrobisz, zawsze można dać siady zerchera, czy hacksiady
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 337 Napisanych postów 37284 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125328
jak byłaby jakas dobra asekuracja to przysiady mógłbys zrobić i bez jakichs wymyslnych urzadzeń- warunkiem ona i stojaki.

sprawa tez b. sie komplikuje gdy piszesz o problemach z utrzymaniej jakiejś sensownej- czyt. wystarczającej- diety, musisz jednak okreslić czy twoje odzywianie starczy na utrzymanie wyników, jakis malutki progres, czy -co nie daj Boże- rokuje niestety powolną równie pochyłą

z tym nalezy wtenczas niejako powiązac cel no i wedle tego zastosowac mozliwy trening.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4380
Ależ spokojnie. Jedzenie wystarczy. Jem po prostu więcej. Niestety o ile mniej więcej podaż białka jest przyzwoita to odbywa się kosztem węglowodanów i tłuszczy( choć te udało mi się nieco obciąć). Więc masowo nie jest źle. Nawet przybrałem na masie po 2 miesiącach ciężkich mc;) i obecnie ważę w granicach 89kg co biorąc wagę sprzed 4 lat- 62kg to wielka różnica. Minus taki, że taka stołówka obecnie cofnęła nieco moje redukcyjne osiągnięcia sprzed wakacji. Więc skutkiem ubocznym będzie jakaś ilość fatu.
Plus, że codziennie bez wyjątku na pogodę czy temp. jeżdżę 4 km rowerem b. szybkim tempem. Dorzucę może tabatę jeśli będzie energia i nie będzie źle.
Żywieniowo powinno być ok. jeśli chodzi o progres siłowy i masowy. Tylko muszę coś złożyć intensywnego, a jednocześnie krótszego niż wcześniejsze 8 serii martwego bo to była istna masakra. Choć nie powiem najszersze lepiej rosną po mc niż po drążku.
Co do asekuracji, dzięki za podpowiedź bic:) ale ćwiczę sam:) Niestety korzystam z siłowni małej szkółki na ,,zadupiu" gdzie mnie los i praca rzuciły;)
Więc nie będzie komu pomóc.
Co więc radzicie Panowie?
Bo moje pomysły wyczerpały się na wcześniejszym kombinowaniu, a chciałby też poznać wasze rady i propozycje.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2736 Napisanych postów 39171 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 298996
Czyli stojaków żadnych niema?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4380
ZGADŁEŚ:(
Chciałbym to jakoś obudować wokół martwego, pompek na poręczach, drążka podchwytem, dociągania sztangi, uginania tylko dociski mimo, że siłowo coś dają to nie czuję ani w leżeniu na płaskiej ani na poręczach. Pracę przejmują trochę barki i klatka i w tenże sposób ucieka za dużo ciężaru. A staram się trzymać pozycję techniczną. I mimo tego ciało ,, ucieka" mi z pionu do skosu co minim. pracę tricepsa. Gdyby tak dało radę robić dociski z utrzymaniem czucia jak w pompkach tyłem. Więc w tym jednym przypadku zmienię chyba ćwiczenie na francuza leżąc.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
Najgorsze, że na tej ,,siłowni" o ile jest dużo obciążenia to ni w ząb nie zrobi się solidnych przysiadów- zero pomostów, bram, racków, maszyn smitha


Gdy nie miałem dostępu do porządnej siłowni robiłem w piwnicy u kolegi przysiady przednie zarzucając sobie ciężar na barki. Dochodziłem do 90 kg wiec już można wykonać ciężką serię. Jak dla mnie jedyne wyjście i bezpieczne, bo gdy nie wstaniesz po prostu rzucisz sztangą.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2736 Napisanych postów 39171 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 298996
j/w

Można spróbować z zarzutem-w większych zakresach.To + jakieś bułgarskie siady,syzyfki da popalić czwórkom.
Z dwugłowymi problemu nie będzie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 337 Napisanych postów 37284 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125328
tak, pewnie przednie, ew. wyjście jest takie aby dokonac pewnego wstępnego zmeczenia m. czworoglowych i po nich wykonywac przysiady- tylknie albo wlasnie przednie- ponadto tez nie jest powiedziane, ze musi byc b. duzy ciezar i b. mały zakres powt. bo roznie z tym jest...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4380
Masz rację Hubert. Tylko przy takim postępowaniu to przysiad nie będzie mógł pełnić roli głównego pędnika ogólnej siły bo będę go robił w przedziale powt. 10-12. Może być dobrym stymulatorem masy i horm.
Siłę będzie trzeba oprzeć na mc.
Tylko jak to sensownie umieścić?

np.?
1. dół ciężko/ góra lekko
martwy ciąg rampa 5
wykroki 4s/10
pompki na poręczach rampa 10
biceps/ triceps w niskim przedziale powt. np.5
uginanie/ francuz 5superserii

2.dół lekko/ góra ciężko
przysiad rampa 12
pompki na poręczach 6
dociąganie sztangi szeroko do klatki rampa 8
2ss na ramiona uginanie nachwytem/ linki na triceps
może jakić mds na barki


3. wykończyć plecy górę
-drążek hmm tu nie wiem, ale chyba jakiś progres powt. trzeba zrobić?
-inverted rows?
- coś jeszcze? tylko co? negatywy?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 465
da rade w takie dni takie partie ?
Pon: Klata+Tric
wt: plecy+bic
sr: off
czw: Nogi
Pt: barki

or

Pon: Klata+Tric
wt:Plecy
sr:off
Czw:Nogi
Pt: Barki+Bic

Który waszym zdaniem połęczenie tego bica było by lepsze ?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Masz pojedyńcze pytanie ? pisz tutaj ! Reaktywacja 2

Następny temat

Jak masz łeb to zajrzyj :P

Leucyna redukuje tłuszcz i chroni mięśnie Leucyna redukuje tłuszcz i chroni mięśnie Zawodnik Muay Thai doznał poważnego obrażenia czaszki! Zawodnik Muay Thai doznał poważnego obrażenia czaszki! Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Edyty Tamilewskiej Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Edyty Tamilewskiej Sałatka słoikowa z komosą ryżową Sałatka słoikowa z komosą ryżową Kamil Koźlik - ocena sylwetki Kamil Koźlik - ocena sylwetki Fenkułu - także na świąteczne przejedzenie Fenkułu - także na świąteczne przejedzenie Linsay Christiansen - wyjątkowo ponętna trenerka jogi Linsay Christiansen - wyjątkowo ponętna trenerka jogi Paweł Głuchowski będzie tatą! Paweł Głuchowski będzie tatą!