logo
zamknij zamknij

zmęcznie po treningu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 321

0 5 0
napisał(a)
Paczeklabomba
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 236 dni Przeczytanych tematów 425
Mam 16 la trenuje 3 razy w tyg na siłowni. Zawsze po treniugu czuje dość duże zmęcznie a w nogach czuje skurcze mięśni. Co polecacie z tym zrobić?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4337 Napisanych postów 131190 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 630301
witaj.
napisz nam cos wiecej, uzupelniej ankiete dzialu, rozpisz trening i typowe odzywianie z dnia treningu i dni wolnych
napisał(a)
Paczeklabomba
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 236 dni Przeczytanych tematów 425
Wiek : 16
Waga : 71
Wzrost : 174
Staż treningowy: 3 msc
Obwód pasa 87
Obwód klaty: 93
Obwód uda: 50
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia 3x w tyg
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Cel/problem/opis: rzeźba
napisał(a)
Paczeklabomba
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 236 dni Przeczytanych tematów 425
Na każdym treningu staram się robić po jednym ćwiczniu na małe partie i 2 na duże
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4337 Napisanych postów 131190 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 630301
no to problemem moze byc odzywianie, skoro trening jest takiej objętości, jak opisujesz
napisał(a)
Paczeklabomba
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 236 dni Przeczytanych tematów 425
w takim razie czego powiniwnem unikać a czego strać się jeść więcej?
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 478 Napisanych postów 6331 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 102169
j/w jedzenie albo sen, śpisz dobrze?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4337 Napisanych postów 131190 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 630301
minimum
10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
jednak warto by nieco szczegolowiej przyjrzec sie zagadnieniu


zerknij tez na
Rola diety w osiąganiu celu. Poradnik początkującego sportowca by faftaq http://www.sfd.pl/Rola_diety_w_osiąganiu_celu._Poradnik_początkującego_sportowca-t815982.html 
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 42194 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 378336
Jak Panowie wyzej albo odzywianie albo regeneracja (lub oba na raz) musza byc nie najlepsze skoro nie jest to kwestia nieprawidlowego treningu

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przejście z masy na redu

Następny temat

Ile węglowodanów

Salted caramel brownie bez pieczenia

Siedem symptomów przetrenowania

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?