SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zmęcznie po treningu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 344

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 425
Mam 16 la trenuje 3 razy w tyg na siłowni. Zawsze po treniugu czuje dość duże zmęcznie a w nogach czuje skurcze mięśni. Co polecacie z tym zrobić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4848 Napisanych postów 134037 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 774147
witaj.
napisz nam cos wiecej, uzupelniej ankiete dzialu, rozpisz trening i typowe odzywianie z dnia treningu i dni wolnych
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 425
Wiek : 16
Waga : 71
Wzrost : 174
Staż treningowy: 3 msc
Obwód pasa 87
Obwód klaty: 93
Obwód uda: 50
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia 3x w tyg
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Cel/problem/opis: rzeźba
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 425
Na każdym treningu staram się robić po jednym ćwiczniu na małe partie i 2 na duże
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4848 Napisanych postów 134037 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 774147
no to problemem moze byc odzywianie, skoro trening jest takiej objętości, jak opisujesz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 16 lat Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 425
w takim razie czego powiniwnem unikać a czego strać się jeść więcej?
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34403 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248497
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 497 Napisanych postów 6367 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 115448
j/w jedzenie albo sen, śpisz dobrze?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4848 Napisanych postów 134037 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 774147
minimum
10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
jednak warto by nieco szczegolowiej przyjrzec sie zagadnieniu


zerknij tez na
Rola diety w osiąganiu celu. Poradnik początkującego sportowca by faftaq http://www.sfd.pl/Rola_diety_w_osiąganiu_celu._Poradnik_początkującego_sportowca-t815982.html 
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1310 Napisanych postów 43564 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 420632
Jak Panowie wyzej albo odzywianie albo regeneracja (lub oba na raz) musza byc nie najlepsze skoro nie jest to kwestia nieprawidlowego treningu

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przejście z masy na redu

Następny temat

Ile węglowodanów

Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów