SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zerknijcie na ta dietke redukcjyjna plisss

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 649

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56
witam ;) chcialam prosic szanownych Panow i Panie specialistow o sprawdzenie tej diety. bede bardzo wdzieczna :) Licze na WAS!!

sniad.:platki owsiane+mleko0,5% (1talerz tak na oko;P)

IIsniad.:serek ziarnisty 200g+chleb pełnoziarnisty 30g+pomidor

obiad:piers z kury badz indora+brazowy(smazony na olwie z oliwek)+ ryz 30g +salatka warzywna(polana oliwa z oliwek)

kolacja:tunczyk100g+jakies warzywko lub twarog chudy i warzywko

Płeć: Kobieta

Wiek: 17

Waga: 56

Wzrost: 164

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: 73

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ze 25% ale nie jestem pewna

Aktywność w ciągu dnia: tyle co sie w szkole obiegam po schodach :P

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: taniec 2x1,5h ,silownia lub basen lub zajecia z aerobiku badz pilates

Odżywianie: wszystkozerna (ale bez skrajonosci ;P)

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: b.dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: 2/3razy w tyg. po 1,5h max

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: rozne glupie i malo skuteczne ;)(czlowiek uczy sie na bledach w koncu;P)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8503
Nie podałaś zapotrzebowania kalorycznego, po posiłkach widać, że za mało jesz, więc już na wstępie robisz wszystko by Ci się nie udało.
Nie podajesz ilości, jesz na oko, dietę musisz ustalić odpowiednią.
Za mało posiłków.
Jest jeden posiłek, który można uznać za przed- bądź potreningowy. Zamierzasz trenować? Jeśli nie to odpuść sobie już ;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56
wg znalezionego tutaj przelicznika (tego uproszczonego) moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 1330kcal (troche malo chyba ale liczylam wszystko zgodnie z instrukcja i tak mi wyszlo). Chciałam sprostowac ten moj obiad wiec 150g piersi z kurczaka smazonej na oliwie z oliwek + ryz brazowy 30g, a co do sniadania to 125ml mleka 0,5%+50g platkow owsianych (i mysle zeby 2lyzki otrebow tez dodac bo moja przemiana materii niestety pozostawia wiele do zyczenia...). Co do reszty posiłkow to przeciez napisalam w jakich ilosciach jem. A cwiczyc oczywiscie nadal bede (bo juz od dawna odwiedzam silownie tylko teraz zamierzam to robic regularnie). Mam pytania: czy ten moj obiad nadaje sie na posilek przedtreningowy? czy jak bede cwiczyc 2h po nim to bedzie ok? Wiem ze po treningu mam dostarczyc organizmowi ww proste i latwo przyswajalne bialko czyli np.ser chudy lub ziarnisty + owoc moze byc? i wtenczas na kolacje powiedzmy 100g tunczyka i warzywo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kilka pytan

Następny temat

Magiczne Tabletki