SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zdążyć przed 40 - tką

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 52722

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 1487 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10222
Witam Wszystkich, Mam 36 lat, wspaniałą Żonę i 3 dzieci, pracuję w delegacji przy budowie dróg (obecnie S5 w okolicach Trzebnicy) 20 lat temu rozpocząłem przygodę ze sportem "bawiąc" się we wioślarstwo i ważąc 67kg ;) Przy dużym obciążeniu przede wszystkim aerobowym mogłem jeść byle co i byle jak. Następnie moje losy przeplatały się z siłownią, bieganiem - ogólnym ruchem fizycznym bez jakiegoś ukierunkowania i z licznymi przerwami od aktywności. Po zakończeniu studiów, rozpoczęciu pracy zawodowej i założeniu rodziny cały czas starałem się kontynuować ćwiczenia fizyczne, które pozwalały na "wyrzut endorfin" - odprężenie po trudach dnia codziennego. Zauważyłem, że po 30-tce mój metabolizm zwolnił i doszedłem do 99kg masy ciała Obecnie zależy mi na byciu FIT. Zmieniłem podejście do diety, jednak przy pracy zawodowej jest to trudne (spotkania z nadzorem, podwykonawcami, wizytacje w terenie, raportowanie itd.) ALE STARAM SIĘ Swoim wyglądem zmotywował mnie Marcin ZWIERZAK73 :) A że jestem przed 40 - stką to mam plany dążyć chociaż w kilkudziesięciu procentach do takiej sylwetki .
Od maja do sierpnia przeprowadziłem pierwszą redukcję w moim życiu
ANKIETA
Wiek : 36lat
Waga : 81kg
Wzrost : 185cm
Staż treningowy: z głową 2 lata
Obwód pasa : 84cm
Obwód klaty: 107cm
Obwód uda: 57cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): pon - czw siłownia, 4xcardio
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : siłownia
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie lubie podrodrobów
Stan zdrowia: dobry, drobne bóle w stawach kolanowych oraz lędźwiowy odcinek kręgosłupa
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia / aeroby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko, bcaa, kreatyna
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: obecnie masa 3200kcal, 225g B/ 320g W/ 100g T
Wrażliwość na stymulanty: nie wiem
Możliwości finansowe: podstawa to ma być jedzenie
Pozdrawiam licząc na wsparcie

Zmieniony przez - tatuncio w dniu 2015-08-23 10:36:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 1487 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10222
http://bundles.sfd.pl/C:\Users\K_P\Desktop\K**\Nowy folder\małe\wybrane\sfd" data-lightbox="zdjecie" data-title="http://bundles.sfd.pl/C:\Users\K_P\Desktop\K**\Nowy folder\małe\wybrane\sfd">http://bundles.sfd.pl/C:\Users\K_P\Desktop\K**\Nowy folder\małe\wybrane\sfd" alt=""/>

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2875 Napisanych postów 64133 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527330
dobra sylwetka typowe fit
jedynie nogi trzeba podciągnąć
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2349 Napisanych postów 15837 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 524720
A które zdjęcia są z aktualną formą?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 1487 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10222
ojan
A które zdjęcia są z aktualną formą?

Panie Janku, środkowe na szczęście już nie ;)
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2349 Napisanych postów 15837 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 524720
Jeśli tak to teraz możesz się tylko chwalić!

Moja dieta nie pomoże w dalszym Twoim progresie!
Jem gdy jestem głodny. W zasadzie co 3 godziny.
Pilnuję aby białka było ok.2-3g/kgmc, węglowodany z chleba, owoców, kompotów i dżemów, tłuszcze z jaj, mięsa czyli ilość zależna od jakości i rodzaju mięsa. Szacowane na oko i pamięć wartości kalorycznych.


Zmieniony przez - ojan w dniu 2015-08-23 14:50:45
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 1487 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10222
ojan
Jeśli tak to teraz możesz się tylko chwalić!

Moja dieta nie pomoże w dalszym Twoim progresie!
Jem gdy jestem głodny. W zasadzie co 3 godziny.
Pilnuję aby białka było ok.2-3g/kgmc, węglowodany z chleba, owoców, kompotów i dżemów, tłuszcze z jaj, mięsa czyli ilość zależna od jakości i rodzaju mięsa. Szacowane na oko i pamięć wartości kalorycznych.



Zmieniony przez - ojan w dniu 2015-08-23 14:50:45

Dziękuję !!! Z Pana ust to prawdziwa pochwała!
Wchodzę teraz na masę, tak jak pisałem wyżej, ok. 3500 kcal
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 728 Napisanych postów 7327 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 559006
ładnie wycięte i dobra sylwetka fit, chociaz trochę chudo, ale to jak u większości tu w dziale
powodzenia przy masowniu
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 1487 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10222
kabo9
ładnie wycięte i dobra sylwetka fit, chociaz trochę chudo, ale to jak u większości tu w dziale
powodzenia przy masowniu


Na razie ciężko mi jest pochlaniac duże ilości jedzenia , ale mam nadzieję , że będzie lepiej ;)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 283 Napisanych postów 7600 Wiek 35 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 111387
Parametry prawie jak u mnie więc mam punkt odniesienia. Góra niezła ale nogi pomimo niskiego BF( ok 11-12% na oko) tak jak i u mnie bez separacji.
Jaki jest cel?

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 1487 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10222
Teraz co najmniej do końca roku masa. . .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ulozeniu planu

Następny temat

32-latek średniozaawansowany, na redukcji

Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki